IVF/ICSI-HOIDOT 2024-2025

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Milpa2018
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Millaiset lääkkeet teillä määrätty irroitukseen stimulaation lopuksi? Itselläni ollut aiemmin yksi Ovitrelle tai puolitoista. Nyt suunnitelmana kaksi Ovitrelleä ja kaksi Gonapeptyliä. Kuulostaa hurjalta määrältä ja mietin voiko olla liikaa.
Mulla lähes toi sama onnistuneessa hoidossa. Ovitrelle x1 ja gonapeptyl x2, ja stimulaatiossa Pergoveris käytössä. Muutenkin tausta samantyyppinen, toki pääsin kyllä pettymysten kanssa helpommalla kun yksityisellä vaihdettiin lääkitys heti yhden epäonnistuneen stimulaatiokierroksen jälkeen.

Toivon teille niin paljon onnea matkaan❤️

Kiitos vastauksista! Pistelyä takana kahdeksan päivää. Huomenna toinen ultra, jossa päätetään keräysajankohta. Toivon keskiviikkoa, mutta veikkaan, että menee torstaille. Olo vielä sen verran hyvä.

Ensimmäisessä ultrassa näkyi 18 follikkelia, jotka toki kaikki vielä pieniä. Jännittää millainen tilanne nyt on ja kuinka tasaisesti ovat kasvaneet.

Irrotuslääkkeiden määrä kuulostaa hurjalta ja Gonapeptyl itselleni kokonaan uusi. Harmittaa, että huominen ultra-aika ei ole meidän omalle lääkärille. Toivottavasti huominen lääkäri osaa kuitenkin ottaa huomioon meidän taustan ja tilanteen ja määrittää sopivan keräyspäivän ja irrotuspiikit.

@Kirppuliini mulla oli ekalla kierroksella vain Ovitrelle, tokalla ovitrelle ja yksi gona. Lääkäri taisi sanoa että tällä tavalla varmistetaan että varmasti tulisi enemmän kuin yksi? Eli varmana tämä auttaa kypsymiseen juuri. Hoitaja kyseli että montako gonaa pitäisi laittaa joten 2 on ihan normaalia heille.

Omanapa: Huomenna lääkäri taas, mulla on aivan hervoton määrä kuvia mun kohdusta ja munasarjoista. Pitäisikö tehdä kirja näistä kohta 😁? Huomenna kuullaan miltä limakalvo näyttää ja jatketaanko luonnollisen siirron suunnitelmassa, ja tarvitsenko estolääkitystä endolle. Jänskää! 👀 Aloitin ovulaatiotestaamiset nyt sunnuntaina ja toivottavasti se tulisi noin kp 12-14 niin saisin pienen mukaan sitä seuraavalla viikolla 😊

Takaisin