Elokuisten plussatestien kuvia

1000023073.jpg

No tää oli ylläri, näyttää jo hailakkaa viivaa tossa t4 kohdalla 😆 onestepin testi oli aamulla vieläkin haaleahko, mutta tää nyt osottaa että sitä hcgtä on tai on siis noussu 😄

Moikka!
Jospa minäkin nyt uskaltaisin liittyä elokuisiin. Taustasta sen verran että meillä takana 12v lapsettomuus, useat hoidot ja yksi keskenmeno. Tänä syksynä päädyimme luovutettiin siittiöihin ja nyt 3 inseminaatio tuotti vihdoin tulosta.

Plussaaa olen tikutellut jo melkein viikon. Uskoin testin olevan plussa, kun olen voinut huonosti jo viikon ajan. Tänään klinikan mukaan 4+3 ja tekstinä rfsu:n 25 herkkyys.

Liitteet

• IMG_20251214_144229.jpg
    IMG_20251214_144229.jpg
    169.2 KB · Katsottu: 13
Liittyen muuten näihin plussatesteihin. Onko jollakin kokemusta onko rfsu:n puikko ja liuska verrattavissa keskenään?
Ei oo kokemusta kummastakaan testistä, mutta sanoisin silti että ei. En muutenkaan vertailisi keskenään eri testejä, vaikka olisivatkin samalta merkiltä.

Hei @Seikkailija ja onnea plussasta ❤️ Ymmärärn pelkosi tosi hyvin, tää alkuraskaus on tosi piinaavaa aikaa. Ja maanisesti itsekin tarkkailin testien vahvistumista. Parhaiten sen vahvistumisen näkee kun testaa joka toinen päivä. Jos on vain 24h eroa, niin välillä voi käydä just noin, että seuraava testi onkin vähän vaaleampi (johtuen pidätyksen pituudesta, kävitkö yöllä vessassa jne.) Hurjasti tsemppiä piinaavaan tilanteeseen, tänne saa spämmäillä jos ahdistaa 🙏 Toivotaan että testi on huomenna jo vahvempi ❤️

Tein nyt viimeisen testini ja sieltä tuli toivottu tulos 3+ viikkoa raskaana clear bluen testiin. Eli nyt laskujen mukaan n. 5+1 menossa tai voi olla pari päivää ylikin kun ovulaatiosta en ole varma. Vaikka mikään muu ei olisi nyt varmaa niin ainakin testit on vahvistuneet niinkuin kuuluisi.

Ja tuohon, että viivat eivät välttämättä vahvistu päivän aikana niin sitten jos katsoo vaikka 7 päivän päästä niitä kaikkia testejä niin varmasti huomaa, että joinain päivinä vahvistuminen ei ollut niin suuri kun toisina, mutta silti kokonaiskuvana se viiva vahvistuu edes vähän ja ei ainakaan katoa, joten en menettäisi toivoa vielä todellakaan vaan testaisin parin päivän päästä uudestaan. Helpommin sanottu kuin tehty, taemppiä sinne

@Sassii94 mulla oli 4+0 ja 4+1 iltaa kohden todella kovia vatsakipuja, luokkaa synnytyspoltot, aaltoili ehkä tunnin niin, että kipukohtaus kesti 5-10 min jolloin olin melkein tajunnan rajamailla, sitten kipu lakkasi kokonaan 5-10 minuutiksi, kunnes alkoi uudelleen. Ajattelin, että ei voi olla muuta kuin keskenmeno tai kohdunulkoinen. Kivut ei kuitenkaan uusiutuneet noiden päivien jälkeen ja raskaustestit vain vahvistui, ja noiden jälkeen on ollut täysin normaalit alkuraskauden tuntemukset. Esikoisesta oli samanlaiset kipukohtaukset, tosin muistaakseni vain yhtenä iltana. Esikoisen aikana ne oli ihan normaalia, joten luultavasti nytkin. 🤷

Oon tässä pohtinu noita onestepin "herkkiä" liuskoja, haamun kohdalla pregcheck näytti hyvin näkyvää viivaa, niin voisko olla että aiemmat negatiiviset mitä onestepillä sain, olis voinu toisella testillä näkyä jo aiemmin?
Ihan vaan mielenkiinnolla kun pitkään tässä testailin, menkkoja ei näkyny mutta testit oli negoja😆 ja kun on niin epävarmaa, millä viikolla olen 😂

Oon tässä pohtinu noita onestepin "herkkiä" liuskoja, haamun kohdalla pregcheck näytti hyvin näkyvää viivaa, niin voisko olla että aiemmat negatiiviset mitä onestepillä sain, olis voinu toisella testillä näkyä jo aiemmin?
Ihan vaan mielenkiinnolla kun pitkään tässä testailin, menkkoja ei näkyny mutta testit oli negoja😆 ja kun on niin epävarmaa, millä viikolla olen 😂

Luulen että varmaan olisi toisella testillä näkynyt jo aiemmin!😊 Noista onestepeistä kun on lukenut niin eivät tosiaan vaikuta kovinkaan herkältä🙈

Jos tekisin sen cb digi viikkonäytöllisen niin oiskohan jo 3+ 🤔 En viittis turhaan ostaa tai testata ja säikkyä liian aikaisin liian pieniä viikkoja 😂 Guuugle sanoo että siinä 3+ hcg olis yli 2000, onko kellään varmaa tietoa pitoisuuksista? Haluisin kovasti hcg verikokeeseen mutta ei taida julkiselle päästä ihan vain pyytämällä? 😂 että pitääkin olla malttamaton luonne..

Takaisin