Elokuisten plussatestien kuvia

Päätimme antaa Pikku Kakkoselle mahdollisuuden vajaa vuosi sitten, mutta ei se niin helposti käynytkään. Koetettiin välillä rennosti, välillä tarkkaa ajoitusta, ja ei. Viimeisimmän ovulaation aikaan huippupäivät jäivät käyttämättä ja minua harmitti niin paljon. Kahden viikon sykleissä eläminen sekä toiveiden ja pettymysten vuorottelu on vienyt voimia.

Häkellys oli suurta, kun tavallisesti 26-27 kierto vaihtui 28 päivään (4+0). Tein varmuuden vuoksi raskaustestin ja tulos oli päivän selvä 🥹 Ostin toki vielä kasan eri merkkien testejä ja kaikki neljä erilaista testiä ovat näyttäneet saman tuloksen 😃 Pysy pikkuinen matkassa, sinusta iloitaan jo nyt kovasti 🥰

Liitteet

• 20251205_172221.jpg
    20251205_172221.jpg
    2.5 MB · Katsottu: 34
Osui tämmöinen ärsyttävä viallinen testi tälle aamulle.
1000081719.jpg
Olen testaillut tässä edelleen sekä herkillä, että vähemmän herkillä. Tänään tai huomenna vaihtuisi kierto normaalisti. Eilen oli niin paljon jomotusta, että olin jo ihan varma menkoista, mutta ei sentään alkanut. 😄 Viivan vahvistumista en päässyt vertaamaan aamutestistä, koska osui tuo viallinen, eikä eiliseltä ole kuvaa muista testeistä kuin tuosta herkästä.
Tässä siis toissapäivältä 25 mIU/ml:
1000081722.jpg

Ja tässä tältä aamulta eri merkin 25 mIU/ml:
1000081721.jpg

Kai siellä vahvistumista tapahtuu, vaikkei saman merkin testejä olekaan vertailtavana 😄

@Arie hyvältä näyttää! Tuo tän päivän epäherkkä taitaa olla pregcheck? Ne on hyviä testejä ja näyttää vahvistumisen yleensä hyvin. Mun mielestä tosi hyvä viiva olettaen, että nyt on menkkojen alkamispäivä 🌈 Jatkatko testailua ja vahvistumisen seuraamista?

@Arie hyvältä näyttää! Tuo tän päivän epäherkkä taitaa olla pregcheck? Ne on hyviä testejä ja näyttää vahvistumisen yleensä hyvin. Mun mielestä tosi hyvä viiva olettaen, että nyt on menkkojen alkamispäivä 🌈 Jatkatko testailua ja vahvistumisen seuraamista?
Kyllä, tänään tein pregcheckin ja viiva on omankin silmään jo varsin vahva päiviin nähden. Jatkan varmasti testailua vielä. Ajatus oli odottaa menkkojen väliinjäämistä, mutta enhän mä nyt mitään osaa odottaa, vaan olen testaillut joka päivä aamuin illoin. 😂 Nyt voi onneksi vaihtaa jo pois herkistä kun näkyy jo hyvin epäherkissäkin, niitä saa ostettua paljon useammasta paikasta ja edullisemmin.

Kyllä, tänään tein pregcheckin ja viiva on omankin silmään jo varsin vahva päiviin nähden. Jatkan varmasti testailua vielä. Ajatus oli odottaa menkkojen väliinjäämistä, mutta enhän mä nyt mitään osaa odottaa, vaan olen testaillut joka päivä aamuin illoin. 😂 Nyt voi onneksi vaihtaa jo pois herkistä kun näkyy jo hyvin epäherkissäkin, niitä saa ostettua paljon useammasta paikasta ja edullisemmin.
Ite ostanut pikatestit.fi paikasta ovis- ja raskaustestit 50kpl jotai 15e 👌🏻

Mäkin taidan uskaltautua keskusteluihin mukaan 🥹 sain elämäni ekan positiivisen n. viikko sitten (tosi haalea viiva herkässä testissä) sopivasti omana syntymäpäivänäni. Olemme miehen kanssa nyt jo yli vuoden yrittäneet, joten tämä ilahduttaa ihan valtavasti! Nyt vaan toivotaan että kaveri pysyy matkassa mukana ❤️ Nyt dpo n. 16 viiva on tavallisessa testissä jo aika selkeä, joskaan ei mikään leffaviiva...

Liitteet

• IMG20251208062804.jpg
    IMG20251208062804.jpg
    771.5 KB · Katsottu: 22
Jospa uskaltautuisin mukaan myös. Kolmatta on yritetty nyt vuosi, ja tänä aikana ollut yksi kemiallinen. Lapsettomuushoitojen ensikäynti käyty ja hoitosuunnitelma tehty (minun ikä ja miehen vähäiset siittiöt "vikana") ja aloitus olisi ollut alkuvuodesta. Toivottavasti ei tarvitse sittenkään mennä🤞

Tässä testit kp 23-25, ovulaatiota en viitsinyt seurata, kun oli niin epätodennäköistä luomuna🙂
Screenshot_20251209_151402_Gallery.jpg

Okei vielä vähän. 😂 Tein uudet testit 4h pidättelyllä ja digin käytin myös. Tänään siis 4+1 dpo 16, eli ihan kohdallaan näkyisi olevan. Josko hupipissailee vielä nuo muutamat testit kaapista ja ostaa vielä yhden digin, jos viikon päästä vielä haluaa testata 😄1000081816.jpg

1000038407.jpg

Voisin myös ihan varovaisesti kurkkia tänne. 🙏 Nyt on dpo 15. Hoitoalkuinen raskaus, joten virallinen testipäivä on vasta perjantaina. Nämä tämän aamun testejä niin, ettei tarvinnut käydä yöllä vessassa. 🤭

Eka plussa lähes 2,5 vuoden yrityksen aikana, erävoitto jo sekin. 🥳

Takaisin