Raskausajan ruokavalio

Mä vaihdoin kahvin kofeiinittomaan, kun alettiin yrittää. Tänä aamuna sen maku alko tökkiä. Saa nähdä oliko yksittäistapaus vai tapahtuuko jo nyt se, että kahvi ei vaan enää maistu. Oon kyllä satunnaisesti juonu kofeiinillistakin myös nyt raskauden aikana, mut sellasia pieniä kupposia vaan. Todnäk sit kun pystyy niin palaan kofeiinilliseen, koska kahvi on kyl mun lemppareita.

@Litleo tuo graavia on kyl paha. 😅 muuten ei jouluruokiin tuu muutoksia, kun en oo mikään juustojen syöjä tms. 😁

Kahvi on kyl mun "pahe". 2 kuppia menee päivässä, oli mikä oli. Menin pari vuotta sit iltavuoroon ja meil oli menny siel vedet poikki. Manasin sitä siin keittiössä, ni mun esimies haki sen autosta mökille menossa olevan vesitonkan, et saan kahvia ja työpaikalla säilyy rauha.🤣
Mulla menee kyllä kans 2 kuppia kahvia päivässä, välillä 3🙈 (mut se 3. kuppi on ihan pieni kuppi, ei mikää iso)

Minäkin rakastan kahvia 😆 Kun alettiin yrittämään, niin vähensin… mutta kun tuli vuosi täyteen ja piti lähteä apuja hakemaan, niin silloin lopetin kaikki ”rajoitukset”, kun ei mitään tietoa kuinka kauan matkassa menee, eikä sitä vaan vuosi tolkulla voi elää niin et ” hyvä nyt vähentää sitä ja tätä koska jos olen ensi kuussa raskaana”. Nyt sitten täytyy tehdä vieroitus kerralla. Toki en ole kuin sen 2-3 kuppia päivässä tähän asti juonut.

Ostin viikonlopuksi irtokarkkeja ja tulipa ihan puun takaa että kuinka monet mun lempparikarkit on sellaisia, missä lakua/salmiakkia 😅 suklaalakupallot, pääkallot, mustat autot, aakkoset yms 😅

Itellä kans kiellettyjen lista näyttää about mun herkkupäivän ostoslistalta 🙈 naurattaa että viikko ennen plussaa mies yllätti redbull joulukalenterilla, nyt hän sitten tyytyväisenä hörppii niitä mun puolesta 🥲😅 etenkin kun teen satunnaisesti yövuoroja niin täällä kauheasti kaipaisi jotain oikein tujuja salmiakkeja, litratolkulla kahvia ja energiajuomaa 😂

Takaisin