@Eloisasti hedelmät ja kaurapuuro menee itsellä parhaiten. Minulla on oudosti niin, että ajatus useimmista ruoista etoo mutta niiden syöminen ei sitten kuitenkaan 
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Mä en voi sietää pussinuudeleiden hajua ollenkaan, tekisi mieli evakuoitua pois kotoa aina kun mies syö nuudeleita.Tänään ku olin keittämässä kahvia ni iski ihan puskista jäätävä kaakaon himo. Oikeen kermasen kuuman kaakaun. Pakko oli jättää kahvinkeitin vaan esitäytetyks ja tehäki kaakao.Tää on niin jännä ku tuntuu et on tiettyjä universaalisti yleisiä raskaushimoja ja itelläki monet niistä on toistunu joka raskaudessa. Ainaki on toistunu himo kaakauhun, pussinuudeleihin, perunamuussiin ja mitähän vielä… yhtien tiettyjen pastillien syömisestä mul on tullu liianki suuri himo kaikissa raskauksissa ni en uskalla koskee niihin nyt ollenkaa.
![]()
Mulla pussi nuudelian haju on aina ollut annoskateutta herättävä.Mä en voi sietää pussinuudeleiden hajua ollenkaan, tekisi mieli evakuoitua pois kotoa aina kun mies syö nuudeleita.![]()
HauskaSiis mulla tuli eilen ihan hirvee tarve saada itsetehtyä siskonmakkarakeittoa. Ja kun sanon itsetehtyä, tarkoitan että minä marisin sohvalla pahaa oloa ja mies tekien varmaan 10 vuoteen oo siskonmakkarakeittoa syönyt tai siitä erityisesti aikaisemmin pitänyt. Mutta urhoollisesti lähti mies kauppaan ja keittiöön kun koko päivän kaikki muu ruoka oli vaan yököttänyt.