Todella tuttuja ajatuksia täällä. Asiaa ei helpota että netissä monet räöväleuat kommentoivat "kannattaisi varmaan tehdä omat johtopäätökset jos ei onnistu". Mulle on ollut tärkeää lukea muiden kokemuksia ja jutella töissä lapsettomuudesta (jotenkin helpompaa puhua heille kuin esim äidille) ja olen huomannut että lapsensaantiongelmat ovat oikeasti tosi yleisiä. Yksi työkaverini kertoi yrittäneensä toista yhdeksän vuotta.
Iloisempiin asioihin: kävin Sokokselta etsimässä boleroa ja olkaimettomia liivejä hääpukua varten, ei löytynyt. Miehelle onneksi löytyi kengät ja helmenharmaa kravatti (harmaa on kuulemma iloisten tilaisuuksien väri

). Myyjä pahoitteli mulle bolero-ongelmaa ja totesin sitten lopulta että ehkä kudon itse sitten. Nyt tuli siis tämmöinen ylimääräinen käsityöprojektikin tähän kiireiden keskelle.
Lanka on aivan ihanan pehmeää, siinä on alpakkaa ja mulperisilkkiä. Hinta oli kuitenkin vain 2€/25g rulla (tarvitsin ohjeeseen kuusi), joten yllättävän halvalla pääsin. Pieniin neuleisiin suosittelen lämpimästi, mutta isompiin varmaan hinta tulisi vastaan. Olen näillä rullilla hieronut vitsillä miehen poskia (hänkin kommentoi kuinka mukavan pehmeää) ja saa nähdä alkaako hänkin kohta jotain alpakkaneuletta vaatimaan.