Mä olen melkein vuoden tässä pitänyt ihan tietoisesti hiljaiseloa, kävikin jotenkin todella raskaaksi yrittäminen ja odottaminen. Nyt kuitenkin on asioita tapahtunut ja edennyt ja tuntuu että uskaltaa taas ajatella luottavaisemmin vauvahaavetta
Vuosi sitten marraskuussa ja joulukuussa minulla oli kaksi peräkkäistä varhaista keskenmenoa, joista toinen keskeytynyt keskenmeno ja jouduttiin tyhjentämään lääkkeillä. Se oli todella kova kolaus ja sitä tässä vuosi myöhemmin vielä kovasti käsittelen. Kesällä hakeuduimme yksityiselle, jossa sain Metformiini lääkityksen PCOS:n hoitoon, sekä kiertoa tasailtiin Teroluteilla ja nyt on ollut 4 kiertoa Letrozol lääkkeillä. Viime kierrossa saattoi olla kemiallinen, tai sitten vain viivanpaikka testissä, rehellisesti en ehkä haluakkaan tietää.
Nyt on ollut useamman päivän rinnat kipeänä ja muita oireita, ja tein toissapäivänä selkeän positiivisen testin

Haluaisin sanoa että olen riemuissani ja innoissani (mitä siis tietenkin olen, 2 vuotta yritystä takana), mutta rehellisesti päällimmäisenä pelko keskenmenosta ja miten siitä selviäisi uudestaan.

En meinaa uskaltaa soittaa neuvolaankaan, kun aikaisempi keskenmeno tapahtui puhelusta seuraavana päivänä ja jouduin ajan sitten perumaan...
Todella ristiriitaiset fiilikset, onnellinen mutta samalla ihan kauhuissani