Kirppuliini
Näppärä viestien naputtelija
Erittäin hyvä nosto. Ollaan menossa ensimmäistä kertaa Dextraan, jossa ei kuulemma saa Kela-korvausta suoraan. Ilmeisesti antavat mukaan hakemuslomakkeet, jotka pitää sitten toimittaa Kelaan. Itsekin olen miettinyt onko laskun maksajalla väliä. Tarvitseeko laskun maksajan, korvauksen hakijan ja potilaan olla sama henkilö?Parviäly hoi!Kun haen Kelasta hoidoista sitä 40% rahaa, niin pitääkö sinne lähettää kuitti? Onko väliä kuka sen maksaa? Ja varmaan sitten vasta, kun on maksettu, voi hakea sitä etuutta? Mä en oikein ymmärrä. Mä en ole vieläkään saanut tietääkseni mun edellisen hoidon ”kela-alennusta”. Mä oon niin väsynyt ja en jaksa. Nimimerkillä jouduin kolme kertaa laittaan kelaan mun fyssaristakin hakemukset. En tiedä onko siellä joku botti hoitamassa asioita
![]()
Ne ehkä osaa sitten neuvoasuraan jos tarvitsee tai ei!
Jos ei siirtoa tehdä, niin mielellään kokeilisin heti uudestaan seuraavalla kierrolla tätä, jotta tietää oliko tämä kierto vain paska vai mitä
. Huomenna varmaan sitten lopetetaan cyclogestit ja terolutit sitten. Vaikka tiesin että tämä on luultavasti lopputulema niin silti raapasee jotenkin
en ollutkaan niin teräksinen. Näissä asioissa välillä toivoo että olisi vähemmän herkkis!
musta tuntuu että aina kun annan itselleni toivoa niin putoaa korkeammalta. Ei se ollutkaan niin hellpoa