Onpa kurja tilanne
@Kali
Täällä dpo 14 ja puhdas nega testattu. Virallinen testipäivä ylihuomenna, mutta en halunnut jättää lauantaille pettymystä kun mennään sukulaisille. Siis voi miten yllätyksetöntä elämää.. 3 vuotta katseltu sitä yhtä helvetin viivaa. Eikö maailmankaikkeudella tosiaan oo muuta tarjota? Eli toinen inssikään ei tuottanut tulosta. Elämä sanoo =

Toisaalta, nyt ehdin periaatteessa valmistumaan koulusta. Jos nyt olis tärpännyt, olisi ollut siinä ja siinä että olisin ehtinyt. Jos nyt jotain positiivista hakee tilanteesta..
Ai niin, miehellä oli viime inssissä vieläkin parempi pesutulos (60 miljoonaa) kuin viimeksi. Tuntee olevansa oikein kunnon sonni. Sitä miettii, missä vika.. Helposti vois osoittaa omaa napaansa, mutta se tie on tuhoon tuomittu. Kai tästä täytyy rämpiä taas ylös joten kuten. Päivä kerrallaan.
P.s mua on alkanut epäilyttämään voisko itsellä olla piilevä PCOS. Hirsutismia, voimakkaat ja pitkät ovulaatiokivut, lapsettomuus (ekan kohdalla yli 1,5 yritystä ja toisen kohdalla reippaasti yli)
muoks* viimeksi kun otettiin labrat niin poikkeavana arvona oli sukupuolihormoneja sitova globuliini (SHBG) jonka mukaan mun tulos oli liian alhainen. Onhan mulla ylipainoa, mutta toisaalta ekat "ylimääräiset karvat väärissä paikoissa" huomasin teini-iässä jo ja normaalipainoisena. Olin myös normaalipainoinen, kun ensimmäisen kerran kärsin lapsettomuudesta ja kun tulin lopulta raskaaksi
Googlesta lainattu:
Alhaisen SHBG:n yleisimmät syyt naisilla:
- Hyperandrogenismi: Liiallinen mieshormonien toiminta, joka voi johtua esimerkiksi lisämunuaisen ylitoiminnasta.
- Monirakkulainen munasarja (PCOS): Monirakkulainen munasarjakysta on yleinen syy, johon liittyy usein insuliiniresistenssi ja kohonnut insuliinitaso.
- Liikalihavuus: Ylipaino voi laskea SHBG-tasoja. "