Mä myös hyvin turhautunut. Nyt aloitin (taas jälleen, tiedetään) elämän tapojen parannuksen. Kun ei näköjään raskautta nyt kuulu, niin nyt mun täytyy tehdä kaikkeni että saisin painon kuriin ja tippumaan. Se on se mitä voin konkreettisesti tehdä asialle. Ei painoni nyt mikään ihan mahdottoman suuri ole mutta sellainen että voi vaikuttaa jo selvästi hedelmällisyyteen.
Mä myös kokoajan suunnitellut elämää sen mukaan että kohta olen raskaana. No ei olisi kyllä kannattanut. Olen mm. Päättänyt että en vaihda työpaikkaa koska se olisi vähän ikävää jo mahdollisesti koeajalla ilmoittaa asiasta . Vaikka tiedän että se ei niin mene, eikä sitä tarvitsisi miettiä, mutta henkilökohtaisesti en halua sitä stressiä itselleni. Sekin turhauttaa kun jos olisin kesällä vaan vaihtanut työpaikkaa, olisi koeaika jo kohta ohi.
Mutta turha kai näitä on märehtiä, ja hyväksyä se että on itse tehnyt parhaan tietonsa mukaan siinä hetkessä. 
Mä myös kokoajan suunnitellut elämää sen mukaan että kohta olen raskaana. No ei olisi kyllä kannattanut. Olen mm. Päättänyt että en vaihda työpaikkaa koska se olisi vähän ikävää jo mahdollisesti koeajalla ilmoittaa asiasta . Vaikka tiedän että se ei niin mene, eikä sitä tarvitsisi miettiä, mutta henkilökohtaisesti en halua sitä stressiä itselleni. Sekin turhauttaa kun jos olisin kesällä vaan vaihtanut työpaikkaa, olisi koeaika jo kohta ohi.

On sitten piinaviikoilla jotain muutakin mietittävää. 
. Heti sain ainakin täydet pisteet unesta
.