Nään punaaTämän aamun testi. Punertaako teidänkin silmään vai näänkö harhoja![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Nään punaaTämän aamun testi. Punertaako teidänkin silmään vai näänkö harhoja![]()
Km jälkeen mun pms-oireet ollu aivan sietämättömiä. Olin viime kierrossa varma, et oon raskaana, monena päivänä putkeen menin töistä suoraan pimeeseen makkariin itkemään, pahoinvointia, väsymys, päänsärky, alavatsa- ja alaselkäkivut, mieliala aivan masentunut. Ihan karseeta. Ja täällä alkaa muutenkin toivo hiipua, mut tää pms-pommi pudottaa johonkin totaaliseen epätoivokuoppaanOn kyllä taas niin toivoton olo tän yrittämisen kanssa. Ihan kamalat pms oireet alkaneet taas melkein heti oviksen jälkeen, ei näitä jaksa. Joka toinen kierto menee suunnilleen ohi jolloin ei päästä yrittämään, silloin saa aina hengähtää tästä yrittämisestä, ei mulla varmaan pää kestäis joka kierrossa tätä piinailua.
Luulen että pää varmaan tekee suurimman osan "oireista" kun tuntuu että niissä kierroissa missä ei päästä yrittämään ei ole tällaisia näin vahvoja pms oireita, niitä on, mutta ei näin vahvasti.
Tänään dpo 8 ja olen jo luovuttanut tämän kierron suhteen. Toki aina voi toivoa ihmettä. Mielessä kävi että jos olisi loppuvuoden kokonaan yrittämättä ja jatkaisi taas alkuvuodesta.
Samalla voisi käydä gynen juttusilla. Minulta poistettiin nyt alkuvuodesta polyyppi, useampi ultra yms. tehtiin ja silloin useampi lääkäri totesi ettei näe mitään estettä raskautumiselle.
Onko täällä muuten muita joilla ollut polyyppi? Jos on, niin uteliaana kysyisin että oireiliko se jotenkin? Minulla aiheutti pientä välivuotoa ja arvasin heti että jotain on vialla koska ikinä, ei ikinä ennen ole tullut mitään välivuotoja.
Tulipa pitkä sepustus, piti vaan johonkin purkaa tämä olo.
Kuulostaa tutulta kaikki nuo oireet. Sillon kun alotettiin yritystä ja näitä oireita aloin bongailemaan, niin monessa kierrossa olin ihan varma, että olin raskaana, mutta sieltä ne menkat aina alkoi ja olin ihan äimistynyt että mitä ihmettä. Nykyään ihan normi. Pitäs olla varmaan oireeton kierto, niin vois uskoa vaikka olevansa raskaanaKm jälkeen mun pms-oireet ollu aivan sietämättömiä. Olin viime kierrossa varma, et oon raskaana, monena päivänä putkeen menin töistä suoraan pimeeseen makkariin itkemään, pahoinvointia, väsymys, päänsärky, alavatsa- ja alaselkäkivut, mieliala aivan masentunut. Ihan karseeta. Ja täällä alkaa muutenkin toivo hiipua, mut tää pms-pommi pudottaa johonkin totaaliseen epätoivokuoppaan![]()

Siittiöt voi elää jopa 5 päivää naisen sisällä, joten eikai se mikään huono homma oo, jos alottaa aiemminTalletteleeko muut jo ennen limoja, vai vasta kun ne on alkanut? Mulla alkoi pari päivää odotettua aiemmin, joten aloitettiin tallettelut sitten nyt. Oon muutenkin ollut tän kierron suhteen jotenkin todella hajamielinen, ekan ovulaatiotestinkin tein vasta tänään![]()
Itse kohtuu usein ennen jo limoja, mutta mulla sama tässä kierrossa että jotenkin vaikea muistaa testata jne. Ei oo motivaatiota oikein kun kaikki paloi viime kiertoon… mutta ovulaatiolimahan ne siittiöt pitää parhaiten elossa kait.Talletteleeko muut jo ennen limoja, vai vasta kun ne on alkanut? Mulla alkoi pari päivää odotettua aiemmin, joten aloitettiin tallettelut sitten nyt. Oon muutenkin ollut tän kierron suhteen jotenkin todella hajamielinen, ekan ovulaatiotestinkin tein vasta tänään![]()
Ovulaation aikana voi tulla veristä vuotoa, sanoisin siis että todennäköisemmin johtuu siitä kuin että kiinnittymisestä. En kyllä jaksa uskoa, että jo kahden päivän päästä oviksesta munasolu kiinnittyisi kohtuun, eihän se siinä ajassa ehdi edes matkustamaan sinneTäällä dpo2 vasta ja jotain outoa vuotoa veristä sellaista tullut tänään pariin otteeseen.Voikohan olla että ovulaation jälkeen voi tulla tuollaista? Tekoälyltä tyhmänä kysyin niin se sanoi että voi olla aikainen kiinnittyminen joka erittäin harvinaista.
Että erittäin harvinaisissa tapauksissa kiinnittyminen voi tapahtua jo dpo2-5. Epäilen tuota koska en tuollaisesta ole koskaan ennen kuullutkaan.
Aina lukenut että kiinnittyminen tapahtuu aikaisintaan dpo6.
Juu en mäkään jaksa uskoa siihen kun en tiedä mistä se tekoäly sen repäs.Ovulaation aikana voi tulla veristä vuotoa, sanoisin siis että todennäköisemmin johtuu siitä kuin että kiinnittymisestä. En kyllä jaksa uskoa, että jo kahden päivän päästä oviksesta munasolu kiinnittyisi kohtuun, eihän se siinä ajassa ehdi edes matkustamaan sinneTai sitten limakalvot herkillä ja verinen vuoto johtuu siitä, itsellä joskus sitäkin tulee.
Me ainakin nyt päästiin tällä kertaa aloittaa ennen limojaTalletteleeko muut jo ennen limoja, vai vasta kun ne on alkanut? Mulla alkoi pari päivää odotettua aiemmin, joten aloitettiin tallettelut sitten nyt. Oon muutenkin ollut tän kierron suhteen jotenkin todella hajamielinen, ekan ovulaatiotestinkin tein vasta tänään![]()
Joo siis itse oon tän myös todennut useasti!Näyttää todella plussan alulta!Mutta tämä testi on tosiaan sellainen, että antaa noita todella törkeitä plussan näköisiä viivanpaikkoja, niin suosittelisin ehkä testamaan myös toisen merkin testillä vahvistukseksi (plussa vai ei ryhmässä hyviä kokemuksia)
Toivon, että tämä viiva on oikea plussa ja vahvistuu, kun jatkat testailua
![]()
Vähän vaihdellen. Viimeksi oviksen aikoihin puuhailtiin pari kertaa ja ylistinkin niitä ovistestejä kun ei jäänyt arvailuksi ja tarvinnut pakolla hommailla viikkoa. Ja pakolla meinaan että tallettelun pitää onnistua. Meillä kun nuorempi lapsi heräilee iltasin niin se tuo oman jännityksen aina näihin. Yritetään pitää rentous muissa kerroissa, joissa vauva ei ole se tavoite. Viime aikoina sekin on nyt tuottanut haastetta juuri tuon lapsen heräilyn takia..Talletteleeko muut jo ennen limoja, vai vasta kun ne on alkanut? Mulla alkoi pari päivää odotettua aiemmin, joten aloitettiin tallettelut sitten nyt. Oon muutenkin ollut tän kierron suhteen jotenkin todella hajamielinen, ekan ovulaatiotestinkin tein vasta tänään![]()
Mulla ei oo tässä kierrossa vielä mitään limoja havaittavissa ja eilen oli ovistesti jo tummunut.Talletteleeko muut jo ennen limoja, vai vasta kun ne on alkanut? Mulla alkoi pari päivää odotettua aiemmin, joten aloitettiin tallettelut sitten nyt. Oon muutenkin ollut tän kierron suhteen jotenkin todella hajamielinen, ekan ovulaatiotestinkin tein vasta tänään![]()
Onnea,Joo siis itse oon tän myös todennut useasti!MUTTA enää ei tarvi arvailla, oliko se vaan joku viivanpaikka - plussan alku se oli
![]()
KiitosOnnea,![]()
Voi kun ihanaa, en tiennytkäänKiitos! Toivottavasti sielläkin tärppää tässä kierrossa uudestaan
- ainakin täällä heti kemiallisen jälkeen nyt sitten tarrasi toivottavasti tiukemmin
![]()
Mahtavaa!Joo siis itse oon tän myös todennut useasti!MUTTA enää ei tarvi arvailla, oliko se vaan joku viivanpaikka - plussan alku se oli
![]()