Nektariini86
Vauhtiin päässyt keskustelija
Onko siis joku syy miksi ette hakeutuisi julkiselle missä nuo kaikki testattaisiin joka tapauksessa? Siellä saisitte kokonaiskuvan tilanteesta vs nyt yksittäisiä testejä siellä täällä.Mä oon käynyt gynekologilla yksityisella ekaksi kesäkuussa jossa ultrattiin kohtu ja munasarjat ja kaikki oli kunnossa. Ja samalla otettiin verikokeet ja ferritiini alhainen ja kilpirauhas lääkettä piti lisätä muuten ok. No sitten elokuussa pääsin julkisen puolen jossa verikokeet otettiin vaan ja niissä oli kaikki tällä kertaa kunnossa kunnossa.
Miestä tosin ei ole tutkittu että en tiedä pitäisikö hänen käydä jossain siemennesteanalyysissa kuten täällä kehotettiin.![]()
Meillä ainakin meni suht nopeasti, ensin käynti neuvolassa, labrat ja n. 2kk neuvolan ajasta oltiin jo taysissä ensikäynnillä.
Mulla aikaisemmat kaksi lasta on olleet talven tai aikaisen kevään vauvoja, niin olisipa ihanaa, ettei heti tarvitsisi toppahaalaria vauvalle pukea ja saisi nauttia kesäisistä vaunulenkeistä. Toivottavasti saataisiin mahdollisimman monta plussaa nyt vielä toukokuisille. 
Outoa kyllä, että se RFSU kuitenkin näytti selkeetä haamua eilen, jos oikein muistan.