Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Sama dpo ja fiilikset vaikka lämmöt pomppasi ylös. Huominen näyttänee suuntaa paremmin..Lämmöt on koholla mutta en vaan jaksa uskoa että tästä kierrosta plussaa tulis. Aikaista han vielä on kun on vasta dpo 9 mutta on vaan sellainen tunne mitä on vaikea selittää.
En mitannut viikonloppuna, kun festaroiminen, valvominen ja muutama alkoholiannos olisi kuitenkin sotkenut koko käyrän, joten huomenna aamulla katsotaan@Syssymyssy Joo tosiaan ei ne lämmöt välttämättä heti nouse. Miltä nyt näyttää?![]()
Oon merkinnyt joo ovulaatiotestit ja limat yms. muut oireet. Miten ton oviksen voi sitten "siirtää" jos se menee väärään kohtaan?@Syssymyssy tuo punainen neliö tarkoittaa että FF on tunnistanut lämpötilanousun. Niitä tarvitaan 3x putkeen, jotta vahvistaa oviksen. Toki nyt tuo viikonlopun mittailujen puute voi vähän vaikeuttaa hommaa apissa. Merkitseekö ovulaatiotestin tulokset appiin OPK kohtaan plussana (oli rajattu se rivi pois käyrästä) sitä kannattaa myös käyttää, sillä FF poimii myös siitä dataa. Jos appi kuitenkin vahvistaa oviksen väärän kohtaan, voit itse ylikirjoittaa sen.
Tämä on nyt tyhmä omanapailukysymys, mutta koska olen amatöörimittailija niin kysyn silti. Onko siis niin, että kun tänään on lämmöt koholla, niin voi olettaa että ovulaatio oli eilen? Vai voiko tuo lämpö nousta ennen ovulaatiotakin? Ja oliko niin, että jos tänään vielä yrittäisi talletella, niin vaikka jonkun munasolun sattuisikin kohtaamaan, niin se on jo "huonompilaatuinen" jos ovulaatiosta on pidempi aika?Ovulaatiotikut näyttäneet negaa viikon verran, tänään lämpöpiikki, eilen oli aristavat rinnat. Eiköhän se ovulaatio sitten eilen tapahtunut, jäi nyt täysin hyödyntämättä. Ilmeisen sekoittava tuo kkm vielä hormonitasoja mittailtaessa. Toivottavasti kuukautiset alkaisi jo kohtuullisen pian, niin pääsisi uuteen kiertoon![]()