40+ kuumeilevat

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja miimali
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
@Karmi ymmärrän niin hyvin tuon tunteen luovuttamisen suhteen, kun niin monta kertaa saanut pettyä. Jotenkin alitajuisesti nytkin varaudun taas pettymään.

@Pogo pitää nostaa hattua kyllä että jaksat odottaa testaamisen suhteen. Olisipa itsekin yhtä rauhallinen.

@Astra83 tuskin jaksan odottaa tuohon asti mutta aina voi haaveilla.

Sain vieteltyä miehen nyt jos ovis sattuiskin olemaan ihan lähipäivinä. Huominen jää väkisin välistä kun välimatkaa on noin 500 km. Jos lauantaina seuraavan kerran onnistuis niin tuskin yhden päivän välistä jääminen niin kovin paljon haittaa.

Kylläpä on nyt harmillisen paljon negoja ja muita 👎juttuja😕

Itsellä on taas sellainen tympääntynyt olo tähän yrittämiseen. Joka kerta on ollut talletteluja oviksen ympärillä, ennen ja jälkeen, samana päivänä ja vaikka miten päin. Nuorempana ei tarvinnut tällaisia laskelmointeja tehdä kun olin jo roskaana. Pakko se on myöntää että olen liian vanha tällaiseen, kyllä se kroppa sen kertoo. Ei jaksa😥 Kahdeksan kiertoa mennyt nyt. Poikaystävän puolesta tuntuu pahalta, kun tiedän että hän haluaisi lapsen. Joskus mietin että koska meillä on yli 15 vuotta ikäeroa, olisiko ero oikea ratkaisu ja hän voisi löytää nuoremman joka voisi lapsen antaa, ja ”normaalin” parisuhteen yhdessä asuen. Minä kun en halua asua saman katon alla (tämä on kyllä ollut hänelle ok). Näillä mietteillä tänään.

Muokattu viimeksi:
@Indigo Kunnon vuodosta lasken kp:n. 👍 Tsemppiä uuteen kiertoon!

@Coco83 Älähän nyt! Mä en kyllä yhtään "osannut" hävetä kierukan poistoon menemistä tai lapsihaaveita..! Ei mulle ainakaan kukaan ole etukäteen riskeistä mitään puhunut tai saarnannut! Ihan positiivisesti on suhtauduttu. Älä asiaa peittele! ♥️

@Sandra84 Harmi, jos ei tärpännyt luomusti. 😕 Mutta toivotaan, että Dextran kanssa asiat etenisivät suotuisasti! 🙏 Millainen olo puhelusta jäi?

@Karmi Onhan se sellaista vuoristorataa. 🙈 Pidetään peukkuja, että tässä kierrossa saisi toiveet pitää korkealla loppuun ja ylikin! 👍🙏

@Pogo Ei varmasti haittaa yksi välipäivä. Onnea uuteen kiertoon! 💖

@Pinkkigreippi Tsemppiä sinne! ♥️ Kyllähän se varmasti turhauttaa, kun aikaa menee ja mitään ei tapahdu. 😔 Pidän silti edelleen toiveita yllä kaikkien ryhmäläisten kohdalla. 🙏 On se mahdollista, joskin voi ottaa aikaa. Tärkeintä on, että hyödyntää jokaisen kierron, että ne hyvälaatuiset munasolut ei pääse menemään hukkaan. 🙏

@Astra83 Olen pahoillani menkkojen alusta. Älä nyt kuitenkaan vielä kokonaan luovuta, se voi vaan ottaa aikaa enemmän, kun on ikää, niin kuin jo yläpuolella kirjoitin.. ♥️ Munasolujen laatu on jo meillä heikentynyt, mutta ei se tarkoita, etteikö voisi tärpätä jossain kohtaa. 🙏

Mä ainakin vielä elättelen toiveita, vaikka ei mitään todennettua ole tapahtunut viiteen kuukauteen.. On se ajatus käväissyt mielessä, että entä jos ei ole enää tarkoitus tulla raskaaksi, mutta jostain syystä on enemmän sellainen olo, että kyllä vielä on.. Jää nähtäväksi, onko se vain turhia toiveita. Luovuttanut olo ei vielä ainakaan ole, toisin kuin oli ennen esikoisen tärppäämistä.

Täällä on paljon samoja fiiliksiä. Välillä tuntuu nyt yk 7 kun on menossa niin et tuleekohan tästä enää mitään kun aiemmin raskauduin nuorempana niin nopeasti. Käynyt päässä läpi kuinka kauan jaksaa yrittää jos ei tärppää. Itsellä kun on vielä perussairaus jonka lääkitykset yrittämisen ajan tauolla ja realistinen on pakko olla et jos kohta ei onnistu niin milloin tulee raja senkin kanssa.

Tänään ollut touhupäivä ja sain ajatukset pois menkkajomoista. On vaan olo et sieltä ne vaan tulee.. Ja välillä jomot häviää. Kova alaselkäkipu kuitenkin on tuttu juttu ennen menkkoja..

Noni, nyt se kierukka on pois 😁. Afc on 7+5 eli ei ihan sysihuono. @Pikkutytöt näinköhän maltan odottaa elokuuhun aloittamista, kun tässä kuussa olisi vielä ovis noin viikon päästä tulossa 🧐😜. Kiitos @Puolikuu tuesta, uskalsin ottaa lapsitoiveen puheeksi ja vastaanotto oli kannustava.

Ei anneta periksi, jaksetaan uskoa, että asiat menee niin kuin niiden kuuluu ❤️

Noni, nyt se kierukka on pois 😁. Afc on 7+5 eli ei ihan sysihuono. @Pikkutytöt näinköhän maltan odottaa elokuuhun aloittamista, kun tässä kuussa olisi vielä ovis noin viikon päästä tulossa 🧐😜. Kiitos @Puolikuu tuesta, uskalsin ottaa lapsitoiveen puheeksi ja vastaanotto oli kannustava.

Ei anneta periksi, jaksetaan uskoa, että asiat menee niin kuin niiden kuuluu ❤️
Aijai hauska! 😄 No jos ei mitään estettä oo niin mikäs siinä 👌 meillä alkaa suunnitellusti tosta elokuun alkupuolelta ja ovis on joskus puolivälin tienoilla.

@Puolikuu Hyvin meni Dextran puhelu. Se oli nyt eri lääkärin kanssa kun viimeks. Se toinen lääkäri on lomalla muistaakseni.

Mulle tehdään mahdollisuuksien mukaan se luteaalistimulaatio. Ei vaan vieläkään ala kierto. Ehkä tää DHEA ja ubikinoli 200mg vaikuttaa? Ei tää nyt vielä ole tietty paljoa myöhässä ja sehän voi olla ihan hyväkin juttu.

Tsemppiä kellä alkoi uusi kierto ❤️

Itsellä menossa kp 22/23-25 ja olo et menkat alkaa varmasti taas huomenna 🙄 testasin äsken eli dpo 9 ja ainakin omaan silmään nega

1000021723.jpg

@Coco83 Hieno juttu! 😍 Ja eikö nyt olla jo niin lähellä elokuuta, ei kai se viikosta kiinni ole?! 😅 Mistä tuo elokuu tulikaan aloitusajankohdaksi?

@Sandra84 Hienoa, että jäi hyvä kuva! Sitä stimulaatiotako ei ole aiemmin tehty? Voi olla piristävä ja positiivista energiaa tuova päätös vaihtaa klinikkaa. Vaikka joutuu vähän kikkailemaan matkojen vuoksi, mutta jospa se olisi sen arvoista! 🙏

@Yrittäjä83 Pidetään nyt vielä kuitenkin peukkuja, että jomot olisi muuta..! 🙏

@Sandra84 Hienoa, että jäi hyvä kuva! Sitä stimulaatiotako ei ole aiemmin tehty? Voi olla piristävä ja positiivista energiaa tuova päätös vaihtaa klinikkaa. Vaikka joutuu vähän kikkailemaan matkojen vuoksi, mutta jospa se olisi sen arvoista! 🙏

Ei ja sen aloittaminen riippuu kans siitä, että näkyykö ultrassa tarpeeksi follikkeleita. Se selviää sit kp 10-12, kun siihen kiertoon nyt pääsis. 😅

Mulle on siis tehty kaksi ivf hoitoa lyhyellä kaavalla ja yksi pitkällä kaavalla. Kaikissa Menopur lääkkeenä. Nyt olis sit pergoveris lääkkeenä. Ja sit varattiin alkion testausta varten biologin neuvonta. 🤞🏻 Koska tää on viimeinen hoito omilla soluilla. Sen jälkeen mun pitää miettiä, haluanko lahjasoluja… Jos tämä ei onnistu.

Toivotaan, että uudet tuulet puhaltaa onnistumisen tuulia!

Tämän päivän positiivinen uutinen tuli muuten terkkarilta kun olin sinne kolme viikkoa sitten yhteydessä tilanteeni takia. Lääkäri oli nyt lausunut että ohjataan gynelle ultraan nopeasti eli kk sisään ja jos ei sinne niin äitipuoli.

Lähinnä juuri perussairauden ja lääkeettömyyden takia haluavat tutkia mikä on tilanne ja tuota luteaalia et jos on vaan sen 9 pv, koska mie oon "turhaan" ilman lääkkeitä jos mahdollisuus raskauteen tuolla luteaalilla on pieni

@Sandra84 Okei, toivottavasti näkyisi paljon folleja, niin onnistuisi stimulaatio! 🙏 Ootko päässyt uuteen kiertoon?

@Yrittäjä83 No hyvä juttu, että pääset tutkimuksiin! Toivotaan, että tulisi hyviä uutisia. 🙏

Täällä tikutetaan ovista toista päivää ja pitäisi aloittaa tallettelut. Ovisplussa odotettavissa 3-5 päivän sisään. Loma on ollut melko hektinen, mutta stressitasot ainakin on normaaliarkea alempana. 👍 Ei ole onnistunut parisuhteeseen panostaminen.. 🙈 Mutta jos nyt aktivoituisi, että tulisi edes pari talletusta ovisplussaan mennessä. 😅

@Sandra84 Okei, toivottavasti näkyisi paljon folleja, niin onnistuisi stimulaatio! 🙏 Ootko päässyt uuteen kiertoon?

@Yrittäjä83 No hyvä juttu, että pääset tutkimuksiin! Toivotaan, että tulisi hyviä uutisia. 🙏

Täällä tikutetaan ovista toista päivää ja pitäisi aloittaa tallettelut. Ovisplussa odotettavissa 3-5 päivän sisään. Loma on ollut melko hektinen, mutta stressitasot ainakin on normaaliarkea alempana. 👍 Ei ole onnistunut parisuhteeseen panostaminen.. 🙈 Mutta jos nyt aktivoituisi, että tulisi edes pari talletusta ovisplussaan mennessä. 😅
No niinpä ❤️ mut katsotaan tää kierto loppuun, tänään kp 23 ja yllätyin kun ei menkat alkaneet. Joten jännääminen jatkuu.. Dpo 10 oli aamulla testi nega

Ei vieläkään alkanu kierto! Nyt jo kp31 😅 Odottavan aika on pitkä! Mutta silleen kivoja juttuja tässä, että oon saanu painoa 2,6kg neljässä viikossa pois ja se ei oo pitkään aikaan laskenut. Ihanaa! Lääkäri oli kans tyytyväinen, kun tippuu.
Tsemppiä! Joku ihan vaikka uintiretki ja pyöräily yhdessä voi olla pientä parisuhteeseen panostamista. 🥰 Tsemppiä oviksen metsästämiseen ja hyödyntämiseen!

Ei vieläkään alkanu kierto! Nyt jo kp31 😅 Odottavan aika on pitkä! Mutta silleen kivoja juttuja tässä, että oon saanu painoa 2,6kg neljässä viikossa pois ja se ei oo pitkään aikaan laskenut. Ihanaa! Lääkäri oli kans tyytyväinen, kun tippuu.

Tsemppiä! Joku ihan vaikka uintiretki ja pyöräily yhdessä voi olla pientä parisuhteeseen panostamista. 🥰 Tsemppiä oviksen metsästämiseen ja hyödyntämiseen!
Vau, mahtavaa että on löytynyt toimivia keinoja painon pudotukseen! 👌 Ja onnistumiset ruokkii motivaatiota. ☺️ Mutta onpa kumma, että ei vieläkään ole alkanut uusi kierto! Ootko testiä tehnyt kuin kerran..?

Kiitos tsempeistä! Eihän se silleen mitään hirveän isoa vaadi tosiaan, vähän vain pysähtymistä ja priorisoimista. 👍 Saatiin itseasiassa talletukset käyntiin ihan luontevasti tänään. 🤭 Oli itselläkin halut ihan spontaanisti korkealla, joten luulisi sen oviksenkin kolkuttelevan. 😅

Vau, mahtavaa että on löytynyt toimivia keinoja painon pudotukseen! 👌 Ja onnistumiset ruokkii motivaatiota. ☺️ Mutta onpa kumma, että ei vieläkään ole alkanut uusi kierto! Ootko testiä tehnyt kuin kerran..?

Kiitos tsempeistä! Eihän se silleen mitään hirveän isoa vaadi tosiaan, vähän vain pysähtymistä ja priorisoimista. 👍 Saatiin itseasiassa talletukset käyntiin ihan luontevasti tänään. 🤭 Oli itselläkin halut ihan spontaanisti korkealla, joten luulisi sen oviksenkin kolkuttelevan. 😅
Oon tehny kp29 ja kp30. 🤞🙊 Teen aamulla… 😀

Olipa mielenkiintoista lukea, että täällä ollut paljon piinailua, suuria tunteita, tunteiden vuoristorataa ja myös toiveikkuutta 🌈. Tsemppihaleja lähetän kaikille tasapuolisesti.

@Karmi ja @Pinkkigreippi Mun kaveri joka sai muutamaa kuukautta ennen kuin täytti 45 lapsen luomuna, sanoi että tuli joku raja vastaan ettei enää jaksa pettyä kuukaudesta toiseen, niin sitten huomasikin olevansa raskaana. Saat sen mistä luovut.

Samaistun vahvasti tähän @Astra83 ”joka kerta kun meen vessaan niin pelottaa mitä näkyy pyyhittäessä”. Nyt menossa kierron päivä 29 eli jos tänään alkaa menkat niin kierto on 28 päivää, kun nyt ollut 25 tai 27 päivää synnytyksen jälkeen.

Ollaan reissussa keskiviikkoon asti ja koitan jotenkin kehittää kai mielen hallintaa kun en vielä oo tehnyt testiä. Ja laitoin Ouran lentotilaan 5 päivää sitten etten kyttää lämpöjä. Silloin oli -1 ja 0 lämmöt ja olin silloin ihan pettynyt, kun ei pysy koholla. Tätä unettomuutta ollut nyt monena yönä. Mies jo vitsaili eilen, että vauva/vauvatko siellä valvottaa.

@Sandra84 Ymmärrettävää ja samaistuttavaa siirtyä Dextraan. Meillä varmaan sama edessä jos ei tärppää luomuna. Imetys tosiaan vielä estää hoidot.

Piinailu siis jatkuu ja päivitän tilanteen tänne kun ratkeaa miten kävi.

Nyt on taas tunteilut, pettymykset käyty läpi yksin ja yhdessä. Mieskin oli niin pettynyt, mutta samaan aikaan yritti lohduttaa että selvitään kyllä, jos ei lasta tule. Tiedetään kyllä molemmat iän tuoman realiteetit.. Lueskelin tuosta royal geleestä ja kävinkin purkin ostamassa, kun sai näppärästi Sokokselta. Jännä, miten lyhyet menkat oli taas, alkoivat silloin torstaina hyvin niukasti, perjantaina tulikin ihan reilusti ja eilen hiipui lähes kokonaan. Pitäisi yrittää olla liikaa ajattelematta koko asiaa, mutta minkäs teet kun on niin kova vauvakuume.

Takaisin