40+ kuumeilevat

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja miimali
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
@Seneda onpa stressaava tilanne mutta toivotaan ja uskotaan että kaikki menee hyvin ❤️

Omista oloista niin dpo 6 tänään ja ei ihmeitä. Rinnat hiton kipeät mut ne on ollut sen jälkeen ku viime viikolla oli mammografia 😬 eilen tuli outo "vuoto" tai sellainen pikkutulppa keltaista limaa. Muuten aika oireetonta mikä vois olla hyvä koska viime kierrossa oli hirveet olot ja alko vaan menkat 😅

@Seneda Voih, kun pitkä odotus joka tapauksessa. Mutta voihan se hyvinkin olla, että ovulaatio on tullut enemmän "oikeaan aikaan" kuin laskettuna tuosta lyhyestä kierrosta! Niin kauan kuin kunnon vuotoa+kipuja ei ole ja varsinkin jos raskausoireet jatkuu, niin kaikki voi olla aivan hyvin. Mutta piinaavaa on varmasti! Tsemppiä odotukseen ja kaikki toiveet kehiin, että parin viikon päästä näet ja kuulet sykkeet (jos silloin menet uuteen ultraan). 🙏💖

0F6D315E-81C2-47B9-A12B-47529B472F7B.jpeg

Saatiin eilen kp28 tämmöinen töhry aikaiseksi rfsu herkkä testiin purettuna. No tänään on sitten tullut alkavaa verivuotoa siteeseen… Että eikä nämä ollutkaan kukaan? Nyyh.

@Indigo Todennäköisesti viivanpaikka vaan😕 Tuo testi on tunnettu niistä (ja itsekin olen sortunut tihrustamaan noita hailakoita eipäs-juupas viivoja)

Omaa napaa sen verran että kp27 menossa elikäs oletettu ovis ei ollutkaan silloin kun arvelin sen olevan. Ärsyttää, kun pitää näillä helteillä hikoilla side pöksyissä varmuuden vuoksi (töissä kun ei pääse vessaan ihan heti kun siltä tuntuu). Lämmöt laskeneet taas sinne 36,5 paikkeille. Toivottavasti alkais ennen viikonloppua.

Joo vuoto on täällä alkanut, ei siis napannut hurjasta panostuksesta huolimatta 😛 Lasketteko te kp1 olevan se kun jotain tuhrua siteessä tai pyyhkiessä, kuten mulla eilen, vai vasta kun vuoto alkaa kunnolla eli mulla tänään? Asia on muuttunut, mulla on ennen alkanut menkat samantien yhdellä pamauksella. Nyt on tänä vuonna ollut näin välillä että alkaa kunnolle vasta seuraavana päivänä.

Hmm, täällä jännät paikat. Kp28 jo… yleensä kierto 27-28. Meen varmaan ostaan testin varuiks. (Sitten ainakin alkaa vuoto…)
Ja me mennään Dextralle hoitoon. Päätettiin se miehen kans. Siis jos ei nyt tärpänny. Neljäs kerta toden sanoo…. Nyt vika hoito omilla soluilla. Vähän pitää säätää Pirkanmaalta kun lähtee isolle kirkolle… 🙊

Tänään kp27 ja dpo13: odottelin jo eilen menkkojen alkua, ei näy, ei kuulu vielä tänäänkään.. Aamulla tein one stepin testin, vain yksi viiva ilmestyi 😲 juuri luin toista ketjua missä keskusteltiin testeistä ja taidan tänään hakea vielä digitaalisen testin ja teen sen huomenna aamulla jos ei vieläkään ole menkat alkaneet. Tietenkin siis toivon ettei ne alkaisi! 😇
Alavatsalla on kyllä hyvin kummallinen olo, turvottaa ja tuntuu vatsa olisi tiellä kun kyykistyn laittamaan kenkiä tms. Tänään ollut etovaa oloa koko päivän ja outoja hajuja haistellut.. Kaupassa käydessä näin vaan äitejä vauvojensa kanssa ja viime öinä oon nähnyt tosi outoja unia!
Jännittävä, joka kerta kun meen vessaan niin pelottaa mitä näkyy pyyhittäessä.... To be continue...

Innolla oon lukenut kaikkien kuulumisia, mutten ole itse jaksanut kynäillä vielä kun kierukka edelleen paikallaan 🤓.
@Seneda Toivon kovasti tsemppiä, jospa pikkuinen tosiaan olisi vain varhaisemmilla viikoilla 💕.
@Astra83 Onpa jännä tilanne, toivottavasti ei menkat ala 💕.
@Sandra84 Joko testasit? Jännää 😊

Sanokaapa naiset, miksi mua vähän hävettää mennä se kierukka "näin vanhalla iällä" poistamaan 🙈? Mietin jo, että sanonko gynelle ollenkaan lapsitoiveesta 😏. En jaksais nyt ainakaan mitään saarnoja riskeistä yms.

Täällä on jänniä paikkoja menossa 🤭 toivotaan nyt plussia meille. Ite oon voinut tänään huonosti, veikkaan et johtuu helteestä 🙄 väsy painaa ja välillä menkkajomot jotka meni ohi. Alavatsaa oikealta viiltää välillä kipeää.

Testaushulluus meinaa vallata taas. Raskaustestiä en vielä dpo 7 tehnyt mut mielenkiinnosta ovistestin 😅 yllätti tummuudellaan koska yleensä mulla romahtaa se lh ihan alas ja pysyy siellä. Tää oli siis vaan mielenkiinnosta testaus, mut tässä vertaus

1000021575.jpg

Oon just kauppaan lähdössä ja mietin et ostanko jo testejä kun tiedän et sirrun huomenna testaamaan 🤣

@Coco83 mulla ei koskaan kierukkaa ole ollut niin en tiedä toimenpiteestä mitään. Mä sanoisin vaan jos kysyttäis että en koe sitä tarpeelliseksi. Ja mitäpä se kenellekään kuuluu mikä on syy poistoon.

Täällä on harjoiteltu mahdollisesti jossain vaiheessa tulevaa ovista varten. En tiedä milloin se suvaitsee saapua mutta parempi aloittaa ajoissa kuin liian myöhään. Jotenkin sellainen olo ettei kovin pitkään mene.

En mä jaksa tuhlata testiä. Heh. Teen aamulla jos ei oo alkanu 😀 semmonen tunne et alkaa, mut ku se sama tunne voi olla raskaanakin… Ärsyttävää!

Ja mitä se kenellekään kuuluu, jos on lapsitoive tällä iällä? @Coco83 😀😍 Mä en osaa kierukkajutuista sanoa muutoin, koska mulle sellaista ei voisi laittaa anatomian vuoksi. 💁🏼‍♀️

Huomenna Dextran kans puhelua…!

Innolla oon lukenut kaikkien kuulumisia, mutten ole itse jaksanut kynäillä vielä kun kierukka edelleen paikallaan 🤓.
@Seneda Toivon kovasti tsemppiä, jospa pikkuinen tosiaan olisi vain varhaisemmilla viikoilla 💕.
@Astra83 Onpa jännä tilanne, toivottavasti ei menkat ala 💕.
@Sandra84 Joko testasit? Jännää 😊

Sanokaapa naiset, miksi mua vähän hävettää mennä se kierukka "näin vanhalla iällä" poistamaan 🙈? Mietin jo, että sanonko gynelle ollenkaan lapsitoiveesta 😏. En jaksais nyt ainakaan mitään saarnoja riskeistä yms.
Arvaa mitä me tehtiin🙈 se lähti pois todella helposti ihan siis ite otin🙈 ekalla kerralla kävin neuvolassa ja odottelin että koska se ottaa sen sitten se sanoi Otin sen jo. Enkä tuntenut mitään. Siksi uskalsin toisella kertaa ottaa ite pois

Arvaa mitä me tehtiin🙈 se lähti pois todella helposti ihan siis ite otin🙈 ekalla kerralla kävin neuvolassa ja odottelin että koska se ottaa sen sitten se sanoi Otin sen jo. Enkä tuntenut mitään. Siksi uskalsin toisella kertaa ottaa ite pois
Hyvin tehty 😁. Mulla langat katkaistu niin lyhyiksi, että katson parhaaksi käydä ihan gynen vastaanotolla 🤩

Täällä dpo 8 ja aamulla tein herkän rfsu ja olihan se nega. Ihan ku oletinkin mut testata piti..

@Sandra84 täälläkin vahvasti olo et menkat alkaa, jomottaa ja v*tuttaa ja vatsa sekaisin. Nyt on menossa kp 21. Viime kierto oli 23 pv ja pelottaa et mennään taas samalla ja luteaali 9 pv. Turhauttaa ja masentaa jo valmiiksi..

Clearblun testi negatiivinen 😳 eikä ole menkat alkaneet. Tänään siis kp28. Tikutetusta ovulaatiosta tasan kaksi viikkoa ja Flow ennusti seuraavalle päivälle. Onkohan kumminkin ollut myöhemmin 🤔 tokihan voi olla yksilöllistä milloin kukakin saa positiivisen tuloksen ja millä viikolla, mutta inhottaa tää epätietoisuus. Jotenkin on vaan erilainen olo ollut koko viikon..

Mää oon huomannu, että mun ajatukset kulkee ihan samaa rataa joka kuukausi. Kp1 on se pettymys, joka ei kyllä nykyään niin valtaisa enää ole, kai sitä on vähän luovuttanut.. mutta sitten alkaa ovulaatiota kohti toiveet nousemaan. Ovulaation aikana miettii että nyt en kyllä turhaan testaile, mutta dpo 8 alan aina miettii että jospa nyt ja jos on testejä ni testaan sit heti!😄 nyt oon hillinnyt itseni ja jo dpo 10!😄 fiilis on kyllä että menkkoja tässä ootellaan..

Mä odotan tällä kertaa siihen dpo 15 asti ennen testaamista koska viime kierrossa oli se kemiallinen. Kunpa pystyisin venyttään testausta yhtä pitkään kuin aikanaan ekan aikaan. Testasin silloin vasta tyyliin dpo 20+ ekan kerran ja sain leffa viivat kerralla.

Takaisin