@Kesäheinä85 Raskaita koettelemuksia sielläkin takana.. Onneksi pääosin takana.
Elämän mittainen prosessi se varmaan on, armollisuuden ja hyväksymisen opettelu.
Toivon, että teille vielä se oma pikkuinen suodaan. 
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
@Pikkutytöt Täällä kans vaikeista vuosista aikaa jo melkein 8v..Kannattaa jatkaa oviksen tikutusta, jos olisikin vähän myöhässä!
@Sandra84 On se vähän kummallinen tuo Suomen tilanne syntyvyydessä, kun kuitenkin aika paljon paremmat olosuhteet kuin monessa muussa maassa... Onpas siellä nyt ärsyttävän pitkä odotus..Ei voi muuta sanoa, kuin edelleen toivoa että pian alkaisi!
Täällä ovisplussa. Eilen yritin patistella miestä, mutta ei onnistunut tallettelut. Liikaa asioita mielen päällä.. Toivotaan, et tänään vielä onnistuis, muuten on vähän kaukainen edellinen, joka oli jo lauantaina.Mulla tulee jotenkin ihan liian aikaisin kunnollinen nousu libidossa, sitten oviksen aikaan ei enää niin nappaisi.
Siihen päälle miehen murheet ja suorituspaineet, avot!
![]()
En tiedä yleisistä käytännöistä tai no tuskin sellaisia edes on mutta mä ottaisin aivan ehdottomasti miehen mukaan alusta saakka! Varsinkin kun siinä ekalla kerralla kaikki on uutta ja tulee uutta tietoa niin sit joutuis kuitenkin samat asiat selittää miehelle kotona enkä mä ainakaan muistais varmastikaan kaikkea yhtä täsmällisesti ku lääkäri kertoo.Me päätettiin mennä nyt johonki hedelmällisyystutkimuksiin, mutta jos menee eka käynnille ni onko sillon yleensä mieskin mukana?![]()
No itse haluaisin ainakin jotain mielipidettä onko tämä jo ihan toivotonta tässä iässä juuri meille ja mies varmaan toivoo jotain apuja millä saataisiin vauvaEn tiedä yleisistä käytännöistä tai no tuskin sellaisia edes on mutta mä ottaisin aivan ehdottomasti miehen mukaan alusta saakka! Varsinkin kun siinä ekalla kerralla kaikki on uutta ja tulee uutta tietoa niin sit joutuis kuitenkin samat asiat selittää miehelle kotona enkä mä ainakaan muistais varmastikaan kaikkea yhtä täsmällisesti ku lääkäri kertoo.
Millaisiin kartoituksiin olette nyt alkuun menossa?
Tsemppiä![]()