Helmikuisten plussatestien kuvia

Mulla olisi varhaisultra ens viikon tiistaina.. ettei montaa yötä 😅
Aivan! Eikun oliko se niin, että se olikin se viikko digi testi joka jätätti aiemmin? Mutta silloinhan se on kuitenkin vahvistunut ja voi hyvinkin olla että saat ihan pian sen +3 siihen 💞 mutta varmasti helpottaa epävarmuutta ensi viikon ultra 😇

• Tykkään
Reaktiot: iLa
Voisko olla kyse hook-efektistä? Se on vissiin harvinainen mutta mahdollinen. Siinä ilmeisesti virtsatesti näyttää heikkoa tulosta koska hcg:tä on ”liikaa”. Kannattaa netistä lukea tarkemmin jos kiinnostaa. Kaverilla tapahtui niin että raskaustesti näytti täysin negatiivista ja kaikki oli kunnossa ja silloin kuulin ekaa kertaa et tollanenki ois mahollista.

Toivotaan että kaikki kunnossa! 🩷 ja onneks pian pääset sinne ultraan varmistaan asian😊 onko sulla raskausoireita nyt ollut tai tuntemukset mitenkään muuttuneet?
Täytyy tutkia..

Tää on vähä tämmöstä taiteilua kun haluisin olla positiivinen mut pessimisti ei pety..

Ei mulla ole oikein selkeitä raskausoireita ollu. Ei toisin ollu esikoisesta jaan.

Jooo onneksi ei ole montaa päivää nii saa tietää mikä tilanne

Vielä piti testata, kun ei vieläkää usko😂 Testialueen viiva tuli jo näkyviin, ennen kuin pissa mennyt loppuun asti. Kuva otettu minuutin sisällä dippauksesta. Nyt 4+6 ❤️

Liitteet

• IMG_0947.jpeg
    IMG_0947.jpeg
    1.5 MB · Katsottu: 59
Muokattu viimeksi:
Mä tein nyt sit tänään tän digitestin. Epäilin että oonko enää ollenkaan raskaana niin piti varmistaa. En jaksanu oottaa ens viikkoon kun olis mahis saada se +3. 🙈 Täytyy vaan hakee sit uus. Aattelin että soittelen sit vast neuvolaan kun saan sen +3.

Liitteet

• 20250628_071836.jpg
    20250628_071836.jpg
    880.5 KB · Katsottu: 16
Tein testimielessä ovulaatiotestin kun sekin näkyy kuulemma postiviisena jos on raskaana ja tais olla aivan totta😂 testiviiva tuli todella tummaks välittömästi ennenku kontrolliviiva oli viel alkanut ees muodostuun🤩View attachment 145493
Miekin tein just testimielessä joku päivä sitten OneStepin ovistestin ja siihen ei tullu kertakaikkiaan yhtään mitään🤣 kuitenki raskaustestissä testiviiva kontrollia tummempi. Oviksen näillä sai kyllä todella hyvin kiinni mutta ei näköjään raskautta😆

IMG_0572.jpeg

Olen tässä viikon verran taustalla tätä ketjua katsellut, jokohan sitä uskaltaisi itsekin testikuvia laittamaan..🥹juhannuksen aatonaattona tuli eka haalea viiva, mutta luultiin jo viikonloppuna että se meni kesken, kun seuraavan päivän testit oli haalempia (ja lämmöt laahasi matalalla). Sinä sunnuntaina sitten kuitenkin tummentui viiva ja ihmeissäni tein digin joka sanoikin että raskaana 2-3 viikkoa ja hyvin on vahvistunut sen jälkeen, leffaviivat tuli dpo17. Kyllä on ollut tunteiden vuoristorataa 🥹

IMG_20250629_223639.jpg

IMG_20250629_224722.jpg

IMG_20250629_223618.jpg
Alimpana viimeisin eilisen dpo21 testi tuoreeltaan.

Muokattu viimeksi:
Täytyy tutkia..

Tää on vähä tämmöstä taiteilua kun haluisin olla positiivinen mut pessimisti ei pety..

Ei mulla ole oikein selkeitä raskausoireita ollu. Ei toisin ollu esikoisesta jaan.

Jooo onneksi ei ole montaa päivää nii saa tietää mikä tilanne
Olikos sulla tänään se varhaisultra?😊

Mä jo kerkesin ajattelemaan, että en tee enään muuta kuin sitten sen viimeisen digin johon saisi toivon mukaan sen Raskaana 3+. Mutta joo ajatteluksi jäi 😅 tänä aamuna tuntui että on mennyt olo vähän oireettomaksi, rintojakaan ei kauheasti kivistänyt, joten olihan se varmistettava. Ja onha se kiva katsoa kun toista viivaa ei tarvitse odotella vaan pärähtää samantien testiin 🥹Jokohan kohta sen digin uskaltaisi tehdä, 5+4 nyt... 🤔

IMG_20250702_162233.jpg
Otan jotenki aina huonossa valossa näitä kuvia näköjään, mutta reilusti tummempi viiva on kuin kontrolliviiva luonnonvalossa.

Takaisin