@Malttamaton145 Harmittaa puolestasi.
Saatko tänään jo verikokeiden tulokset? Milloin viimeksi mitattiin hcg?
Lähetän silti toivoa sinne.
Lähetän silti toivoa sinne.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Joo tänään illalla tulee tulokset. Hcg mitattiin viimeksi tiistaina, eli melkein se 48h tulee väliä.@Malttamaton145 Harmittaa puolestasi.Saatko tänään jo verikokeiden tulokset? Milloin viimeksi mitattiin hcg?
Lähetän silti toivoa sinne.![]()
Voi ei, kamala kuulla. Jaksamista teille!Joo tänään illalla tulee tulokset. Hcg mitattiin viimeksi tiistaina, eli melkein se 48h tulee väliä.
Neuvolassa tosiaan käyty, kohtu ultrattu. Ei näkynyt mitään."menkkamainen kohtu" toki näkyvyys hieman huono.
Eli aika vahvasti keskenmenolta vaikuttaa.
Vuoto ei ole vieläkään voimistunut, ainoastaan aamulla oli. Toivon nyt todella että alkaisi että pääsisi tämän suhteen "helpolla"
Toivotaan et josko siellä joku kuitenkin olisi! Tai mitä jos on kaksosraskaus ja toinen mennyt kesken. Mulla kävi ekassa keskenmenneessä niin et oli kaksosraskaus josta toinen oli mennyt kesken jo ennen alkuraskauden ultraa ja toinen meni kesken sit myöhemmin. Oli vaan silloin pientä rusehtavaa vuotoa.Hcg tulos eiliseltä oli 212.
Se edellinen hieman vajaa 48h sitten se 169
Tänään soitellaan neuvolasta ja varmista ihmetellään mitä tehdään. Eilinen vuoto taas loppui kokonaan iltaa kohden. Nyt aamulla taas pyyhittäessä veristä vuotoa.
Ultrattiinko sillon neuvolassa munanjohtimia? Pystyskö tässä vaiheessa jo kohdunulkoisen näkemään? Toivottavasti ei ainakaan se olisi.Hcg tulos eiliseltä oli 212.
Se edellinen hieman vajaa 48h sitten se 169
Tänään soitellaan neuvolasta ja varmista ihmetellään mitä tehdään. Eilinen vuoto taas loppui kokonaan iltaa kohden. Nyt aamulla taas pyyhittäessä veristä vuotoa.
Voimia viikonloppuun, on kyllä piinaavaa olla epätietoisuudessa. Toivottavasti tulisi iloinen yllätys vieläKopsaan tän mun tekstin tuolta toisesta ketjusta suoraan:
Tosiaan nyt soitettiin, teki lähetteen gynelle. Mutta, sanoi että tuskinpa sitä tänään enää katotaan, että soittelevat varmasti aikaa ens viikolla
No niimpä tietenkin, eihän tämä ole päivystysasia kun ei niitä kipuja ole.
Maanantaille nyt uusi verikoe ainakin varattiin, jossa ilmeisesti myös perusverenkuvakin otettais.
Ei oikein osannut arvailla suuntaan eikä toiseen miksi oli nousussa, veikkasi sitäkin että kun ei se vuoto ole vielä kunnolla alkanut. Edelleenkään ei vuoto ole voimistunut, päin vastoin taas aamun tilanteesta rauhoittunut
Pitkä ja piinaava viikonloppu tulossa, mietin jo yksityistäkin mutta taitaa kyllä tulla liian kalliiksi käynti
Turhia toiveita en haluaisi elätellä, mutta silti jokin sisimmässä vielä kuitenkin sitä iloista yllätystä toivoo. Tuo vuotokin varmasti määrittää paljon, jos vuotaisi kunnolla osaisi ehkä paremmin suhtautua keskenmenoon.
Onko sulla tietoa millon ovis on ollu? Siitähän ne tarkat viikot saa, menkoista voi heittää paljonkin riippuen kierron pituudesta.Mä varasin tänään neuvolaan ajan. 3.6 olisi. Mulla on ollut viimme vuodet ongelmia kk kierron kanssa ja on alkanut pienellä tiputtelu vuodolla. Nytkin siis viimme kierto alkoi tiputtelulla 30.3, mutta oon itelle merkinnyt että alkoi vasta kunnolla 3.4. Mennään nyt sitten tuon 3.4 ajankohdan perusteella. Eli 5+2 olisi tänäänei vielä mitään kummoisia oireita. Väsyttää, etovaa oloa ajoittain, sipulit haisee pahalta ja maistuu vielä pahemmalta
välillä epäilyttää tämä oireiden vähyys, mutta kyllähän ne kerkeää vielä tulla
![]()
Joo samaa just tänään mietinMä vähän jo odottelen salaista ryhmää meillekin, et pääsis vapautuneemmin juttelemaan. Katoin et vajaa pari sataa viestiä vielä puuttuu![]()