Kuningatarhyytelö / royal jelly / gelee royale

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Larissa
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Hei mä yritin etsiä, mutta en löytänyt, tietoa siitä, miksi ovulaation jälkeen kannattaisi jättää geleet pois? Osaako joku vinkata tai linkata? ☺️
En oo varma mutta itse oon ajatellut, että varmaan siksi, kun gelee royalin vaikutuksista sikiöön ei tiedetä eikä oo tutkimusta. Eli jos ovulaatiosta tärppäisi raskaus niin geleet ei vaikuta ainakaan negatiivisella tavalla sikiöön, kun ei syö sitä raskausaikana.

Täällä yksi, joka myös ilmoittautuu gelee kierrosta plussanneeksi. En tikuttanut ovista. Ihan vaan oireiden perusteella mentiin. Ja torstaina sain plussan testiin. Söin kierron puoleen väliin 1000mg ja plussaan asti 500mg. Limat ja oviskivut lisäänty. Lisäksi tunsin kiinnittymiskivut todella vahvoina.

Täällä myös 38v. nainen tutustui tähän ihmeaineeseen puolentoistavuoden yrityksen jälkeen ja nyt kaksi kuukautta myöhemmin olen juuri plussannut. Söin myös 1000mg ovikseen asti ja sen jälkeen 500mg.

Mies syö näitä gelee royaleita. Miettinyt pitäisikö itsekkin aloittaa kun ostin hänelle kaksi purkkia n. kuukausi sitten. Kummassakin taisi olla 60 kapselia. Varsinkin nyt tuli mieleen kun lukemut enemmän näistä. Että kannattaisiko kaikki keinot ottaa käyttöön. 😆 Vähän epävarma vaan kun allerginen ampiaisen pistoille ja eihän mehiläinen tietty sama asia ole sekä se että hunajalle en kumminkaan ole allerginen niin kaipa se turvallista olisi.

Mies syö näitä gelee royaleita. Miettinyt pitäisikö itsekkin aloittaa kun ostin hänelle kaksi purkkia n. kuukausi sitten. Kummassakin taisi olla 60 kapselia. Varsinkin nyt tuli mieleen kun lukemut enemmän näistä. Että kannattaisiko kaikki keinot ottaa käyttöön. 😆 Vähän epävarma vaan kun allerginen ampiaisen pistoille ja eihän mehiläinen tietty sama asia ole sekä se että hunajalle en kumminkaan ole allerginen niin kaipa se turvallista olisi.
Mie oon jossain määrin allerginen kaikille hyönteisten pistoille (myös hyttysistä tulee sellaisia parin sentin paukamia), mutta ei tule hunajasta tai geleeistä mitään oireita.

Mie oon jossain määrin allerginen kaikille hyönteisten pistoille (myös hyttysistä tulee sellaisia parin sentin paukamia), mutta ei tule hunajasta tai geleeistä mitään oireita.
Okei hyvä tietää varsinkin kun itsekkin muiden hyönteisten kuin ampiaisen pistoille allerginen. Mullakin tulee hyttysestä jo isoja paukamia. 😆

Minä aloitin myös tässä kierrossa kokeilemaan gelee royaleita, kun niin moni on niitä kehunut. Vähän Maija Myöhäisenä liikkeellä, kun on jo kp 11 menossa, mutta kokeillaan nyt silti ja jatketaan sit taas uuteen kiertoon alusta, jos sillon vielä siltä tuntuu. Mulla on tollanen 500 mg versio, joten nappaan 2 kapselia kerralla. Kipuasia kyllä vähän jännittää. Ennen esikoisen synnytystä en tuntenut oviskipua ollenkaan. Synnytyksen jälkeen kipu on ollut ihan mahdoton ovispäivänä. Pakko syödä joka kerta särkylääkettä. Mulla ovis oireilee liitosalueella häntäluun lähellä. Oviskivun aikana en pysty hetkeen istumaan 😵‍💫 Jännittää lisääntyykö kipu vielä entisestään tai tuleeko jotain muita oireita.

Minä aloitin myös tässä kierrossa kokeilemaan gelee royaleita, kun niin moni on niitä kehunut. Vähän Maija Myöhäisenä liikkeellä, kun on jo kp 11 menossa, mutta kokeillaan nyt silti ja jatketaan sit taas uuteen kiertoon alusta, jos sillon vielä siltä tuntuu. Mulla on tollanen 500 mg versio, joten nappaan 2 kapselia kerralla. Kipuasia kyllä vähän jännittää. Ennen esikoisen synnytystä en tuntenut oviskipua ollenkaan. Synnytyksen jälkeen kipu on ollut ihan mahdoton ovispäivänä. Pakko syödä joka kerta särkylääkettä. Mulla ovis oireilee liitosalueella häntäluun lähellä. Oviskivun aikana en pysty hetkeen istumaan 😵‍💫 Jännittää lisääntyykö kipu vielä entisestään tai tuleeko jotain muita oireita.
Miulla on myös tuollaista perseeseen asti säteilevää oviskipua, mutta se johtuu endometrioosista. Oireilee myös kuukautisten aikaan. Mutta ei ole lisääntynyt tässä parin vuoden aikana, kun olen ollut ilman hormoneja. Vaihtelee kyllä kietrosta toiseen se kivun aste, mutta välillä on helpompia ja välillä vaikeampia kiertoja.

Mä liityn kanssa Gelee Royaleiden testaajiin! Purkki ostettu, ja kp 1 aivan käsillä, joten pian pääsee testailemaan. Katotaan, saanko miehen syömään näitä kanssa... Toivon, että oma ovulaatio aikaistuisi ja sitä myöten pitkähkö kiertoni lyhenisi. Libidon noususta meille molemmille ei olisi haittaa myöskään :Smiling Face With Open Mouth And Cold Sweat: Pelkona on, että kierto entisestään pitenee..

Oviskipuja en osaa itse vielä tässä kohden niin pelätä, kun niitä ei mulla ole oikeastaan aiemmin juuri ollut :Face Without Mouth: Kuulostaa kyllä tosi kipeille monella teistä!

Mä luulen että syön itse ovikseen asti 500mg / päivä, ja sitten ehkä tauko. Ja kiva tosiaan olisi, jos mies suostuisi tähän kokeiluun myös ja alkaisi näitä syömään :Smiling Face With Halo: Hän on enemmän tieteeseen kuin luontaistuotteisiin luottavaa sorttia, niin katsotaan kuinka käy.

Olen nyt syönyt 1000 mg päivässä royal geleetä 6 päivää ja tänään ilmaantui tosi kipeät muniskivut. Flo ennustaa ovista 4 päivän päähän, eli voisi alkaa tallettelut aika pian. Tänään kp 16, kosteampaa ollut alakerrassa nyt parin päivän ajan. Yleensä ikinä ei ole muniskipua oviksen lähestyessä tai jos jotain tuntuu, niin toosi vähän. Nyt juilii sit tosi kipeenä. Pakko johtua royal geleestä tämä, koska ainoa muutos. Voisikohan noin lyhyessä ajassa vaikuttaa? Te joilla niiden käyttö on aiheuttanut kipua, onko kipu kestänyt miten pitkään? 😵‍💫

Miten @Miss_Butterfly sulla on kierto edennyt? :Smiling Face With Smiling Eyes:

Siis tiedätkö mulla on tuota samaa! Munasarjojen kohdalla on ollut useamman päivän tällä viikolla aaltoilevia kipuja, ja välillä on korventanut ihan kunnolla omalla mittapuulla. Mulla ei siis aiemmin ole ollut ovulaatiokipuja juuri laisinkaan. Apin mukaan ovulaatio olisi vasta ensi viikolla, niin sitä oon kanssa miettinyt että aika jännä että näin hyvissäajoin alkaa jo tuntua. Oliko sulla lopulta ovis normaalissa aikataulussa vai oliko muutoksia?

Muutoin mä en ole toistaiseksi huomannut mitään eroa aiempaan, ei mielestäni ole lisännyt kosteutta tai muutoinkaan olotiloja.

Liitynpä minäkin tänne, kun aloitin royal geleet puolitoista viikkoa sitten kp3:na. Olen ottanut vain yhtä tablettia ja tällä viikolla oon huomannut munasarjojen kohdalla oviskipuja on ihan kunnolla. Ovulaatio on flown mukaan vasta tämän viikon perjantaina, joten hedelmällinen viikko alkanut. Melko kosteaa ollut nyt jo parina päivänä alakerrassa, liekö jo geleellä jotain vaikutusta näihin tuntemuksiin. Yleensä en siis tunne juurikaan oviskipuja ja nyt tuntuu ihan reilusti. Vähän kuin @*Ninni* tuossa aiemmin mainitsi, että korventaa ihan kunnolla!

Mäpäs päivitän tänne oman kokemukseni, nyt purkin syöneenä. Mulla meni niin, että eka gelee kierto oli 34 päivää, mikä oli keskivertoa lyhyempi, mutta on mulla ollut samaa luokkaa välillä myös ilman kapseleita. Mutta toinen kierto venyikin sitten pitkäksi, 57 päivää! Toki tällaisiakin mulla välillä on ilman geleitä. Eli hankala nyt sitten lopulta sanoa, että oliko kapseleilla kierron pituuteen vaikutusta vai ei. Ovulaatiokivut tuntuivat ekassa kierrossa selvemmin kuin yleensä, ja ehkä tässä toisessakin pitkässä kierrossa oli enemmän tuntemuksia, ja aika pitkällä ajalla. Mutta muutoin ei muutoksia, ja ei tosiaan tuonut nämä meille raskautta... Tilasin nyt Donafertyä, eli seuraavaksi siirryn kokeilemaan myo inositolia, ja jätän geleet kauppaan. Mutta ihan kiva kuitenkin kokeilla.

Takaisin