Täällä tänään kp 15, eilen tikutettu aika räikeä ovisplussa ja tänään jopa ehkä hieman vahvempi viiva. Mutta turhauttaa taas niin pirusti

Miehellä nyt iltavuoroja ja mulla aamuvuoroja, enkä jaksa odottaa klo 23 asti että tulee kotiin. Kun itsellä on aikaisia herätyksiä niin sitä haluaisi ajallaan nukkumaan. Tämä on nyt seitsemäs kierto ilman ehkäisyä, mutta monesko varsinainen yrityskierto lie kun tuntuu että moni kierto mennyt ”hukkaan” näiden ristiin menevien työvuorojen takia

Hieman turhauttaa kun ajattelen asiaa. Yritän itse omat vuoroni jopa suunnitella niin, että mahdollisen oviksen aikaan ois hyvät tallettelumahdollisuudet mutta aina ei onnistu

Oon tässä ajatellut että tämä toisen lapsen yrittäminen ois pitänyt aloittaa paaaaljon aiemmin, kun eihän tässä ruuhkavuosien ja perhearjen ja oman kolmivuorotyön ja puolison kanssa ristiinmenevien työvuorojen sekamelskassa meinaa olla aikaa oviksen aikaisille talletteluille

Minkä takia tää mahdollisuus pitää olla vaan kerran kuussa

Viime viikonloppuna onnistuttiin sekstailemaan jopa kolmena päivänä peräkkäin, miksi ei silloin ois voinut olla jo ovis+

Tietty on hyvin pieni mahdollisuus on että nuokin tallettelut voisi riittää, mutta itse en usko moiseen.
Anteeksi pitkä ja sekava avautuminen