Pinkkigreippi
Satasella mukana keskusteluissa
Miten teillä menee? Missä kierron vaiheessa olette
Omaa napaa sen verran että tänään dpo8-9 (kp22) ei tarkkaa tietoa. Eiliset iltalämmöt oli 37,1 ja äsken aamulämpö 36,9. Mitään erikoisia oireita ei ole, perinteisesti rinnat vähän kipeät, vatsaa juilii välillä ja väsyttää. Eilen bussissa töistä tullessa oli huono olo mutta sekin johtui taatusti kiireisestä päivästä ja liian vähistä evöistä. Kotona sohvalla sarjaa katsoessa nukahdin väkisin hetkeksi kun olin niin poikki
Ja illalla itkeä tirautin uuden Elossa24 -kauden ekalle jaksolle
Tuttuja pms-oireita siis. Menkkoja odotan ensi viikon alkuun.
Omaa napaa sen verran että tänään dpo8-9 (kp22) ei tarkkaa tietoa. Eiliset iltalämmöt oli 37,1 ja äsken aamulämpö 36,9. Mitään erikoisia oireita ei ole, perinteisesti rinnat vähän kipeät, vatsaa juilii välillä ja väsyttää. Eilen bussissa töistä tullessa oli huono olo mutta sekin johtui taatusti kiireisestä päivästä ja liian vähistä evöistä. Kotona sohvalla sarjaa katsoessa nukahdin väkisin hetkeksi kun olin niin poikki
Peitto on kyllä heilunut ahkerasti ja miehen kanssa on puhuttu paljon aiheesta ja myös siitä, jos en tulekaan raskaaksi.. Sunnuntain ja maanantain välisenä yönä näin unta, että synnytin kolmoset
on varmaan niin mielen päällä tämä asia, että uniin tulevat voimakkaasti. Ja sitä paitsi, mä muuten näen välillä enneunia