40+ kuumeilevat

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja miimali
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Moikka kaikille! Täällä 40-vuotias kahden pienen lapsen äiti, joka on miehensä kanssa haaveillut kolmannesta lapsesta jo tovin. Vielä ei ole aloitettu yritystä, mutta olen aloittanut seuraamaan ovulaatiota ja tänään sain ekaa kertaa Clearblue digiin pysyvän hymynaaman (aiemmin Raskauskeijun halvat Onestepit, joista vaikea saada selvää)! :Black Sun With Rays:

Olen koittanut muutoin valmistautua mm. kattavalla vitamiinivalikoimalla. Raskauskiloja on jäljellä vielä 15 ja toivon, ettei tämä nyt jää siitä kiinni, että olen nyt aika lailla BMI 30 ja risat eli just lihavuuden puolella. Toiveissa saada sellanen 7 kiloa pois muutamassa kuukaudessa niin olisi BMI 28 ja sehän on enää vain ylipainoa :Smiling Face With Open Mouth And Cold Sweat:

Kiva päästä kohta tänne jännittämään kuinka itelle ja teille muille 40+-ikäisille käy! Sitä oon miettinyt, että onkohan todennäköisempää tulla uudelleen raskaaksi näin nelikymppisenä kun aiemmat lapset ovat suht pieniä vielä eli onnistuneita raskauksia on ollut 35+ ikäisenä parikin kappaletta.

Moikka kaikille! Täällä 40-vuotias kahden pienen lapsen äiti, joka on miehensä kanssa haaveillut kolmannesta lapsesta jo tovin. Vielä ei ole aloitettu yritystä, mutta olen aloittanut seuraamaan ovulaatiota ja tänään sain ekaa kertaa Clearblue digiin pysyvän hymynaaman (aiemmin Raskauskeijun halvat Onestepit, joista vaikea saada selvää)! :Black Sun With Rays:

Olen koittanut muutoin valmistautua mm. kattavalla vitamiinivalikoimalla. Raskauskiloja on jäljellä vielä 15 ja toivon, ettei tämä nyt jää siitä kiinni, että olen nyt aika lailla BMI 30 ja risat eli just lihavuuden puolella. Toiveissa saada sellanen 7 kiloa pois muutamassa kuukaudessa niin olisi BMI 28 ja sehän on enää vain ylipainoa :Smiling Face With Open Mouth And Cold Sweat:

Kiva päästä kohta tänne jännittämään kuinka itelle ja teille muille 40+-ikäisille käy! Sitä oon miettinyt, että onkohan todennäköisempää tulla uudelleen raskaaksi näin nelikymppisenä kun aiemmat lapset ovat suht pieniä vielä eli onnistuneita raskauksia on ollut 35+ ikäisenä parikin kappaletta.
Kiva saada lisää porukkaa, tervetuloa! ☺️

Tervetuloa mukaan! 🤗 Kuulostaa hyvältä suunnitelmalta ja uskoisin ainakin, että voisi olla hyvät mahkut noilla taustoilla..! 🙏

Tervetuloa🤗

@Fanni81 Milloin ajattelit testata?😊 Jännää!

Täällä oletettavasti dpo1. Helpottais elämää, jos vain unohtaisi tämän päivien laskemisen😅 Tosin tässä kierrossa ei ollut kuin yksi tallettelukerta päivää ennen ovulaatiota.

Täällä menossa nyt dpo7. Oireita on ollut vaikka mitä viikon varrella ☺️ Nyt odottelen ensin huomaanko kiinnittymistä. Aikaisemmissa raskauksissa olen sen selvästi huomannut kipuna. Edellisellä kerralla dpo8, eli vielä on aikaa, jos samalla kaavalla menis. Noh, välttämättä ei toki edes huomaa. Sitten kohti ensi viikkoa. Oma luteaalivaiheen pituus huomioiden ajattelin aloittaa testaamisen vasta dpo12, eli ensi ke, jos sinne asti pääsen eikä menkat ala ennen sitä. Esikoisen raskaudessa sain kiinni hailuraakin haaleamman viivan dpo11 ja leffaviivoja sai odottaa sen jälkeen vielä useamman päivän, eli ilmeisesti mulla noi hcg-tasot ei kovin nopsasti nouse. Kivaa viikonloppua kaikille! ❤️

@Miss_Butterfly Millaisia oireita sinulla on ollut? Nyt menossa dpo4 ja alavatsalla on ollut epämääräisiä tuntemuksia ja rinnat on ihan semisti arat. Noh, nämähän ei ole mitään ennen kokemattomia oireita, joka kierrossa samat😅 ja taas toivo nostaa päätään…
Mulla on normikierroissa yleensä tosi vähän mitään oireita, niin nyt taas, kun on, niin erotan ne selvästi. Jotain siis ilmeisesti yrittää tapahtua, mutta kuinka kauan on tietysti täysi mysteeri. Aikaisempien raskauksien perusteella tietty myös kokemusta. Sitä on oppinut kyttäämään pieniäkin tuntemuksia omassa kehossa vuosien aikana 😁

Tosi alussahan tässä vasta mennään, mutta toistaiseksi on ollut jo useana päivänä menkkamaista jomottelua vatsassa, olen tuntenut kolmena päivänä kipuilua häntäluun seudulla (sama paikka, josta olen kipuillut pahasti joka ovis edellisen synnytyksen jälkeen ja jossa tuntui pahimmat liitoskivut aikanaan), rintoja on kutitellut ja pieniä ilmakuplia on pyörinyt vatsassa. Lisäksi hiukset tuntuu jo nyt rasvoittuvan tavallista nopeammin. Toisaalta ovat myös samaan aikaan sähköiset. Miten ärsyttävää. Välillä pissattaa tavallista enemmän. Myös vatsaa on turvottanut useana päivänä, mitä ei muutoin ole ollut pitkään aikaan.

Nyt iltapäivällä on muutamia kertoja tuntunut vähän pistävämpiä tuikkasuja masusta oikealta puolen. Tosi lyhyitä, ehkä sekunnin kestoisia, etten nyt ihan vielä kiinnittymiseksi laskisi. Mutta kovasti toivon, että ainakin lähestyisi vähitellen ☺️ Huh, tarrasukkia kaikille piinapäivien keskellä oleville! ❤️

Takaisin