Painonpudotusryhmä

Päivä alkoi hyvin, mut sit mies tuli kotiin ja ilmoitti että 5min aikaa lähteä. Vei yllärinä syömään koska vuosipäivä, niin kalorit tietty meni yli. Tultiin kotiin vasta puol kasin maissa ja sain äsken lapsen nukkumaan, en tod enää lähde salille vaikka piti mennä tänään.

No, huomenna uusi päivä ja muu päivä meni tänään niin hyvin ilman isompia herkkuhimoja niin hyvillä mielin huomiseen.

Päivä alkoi hyvin, mut sit mies tuli kotiin ja ilmoitti että 5min aikaa lähteä. Vei yllärinä syömään koska vuosipäivä, niin kalorit tietty meni yli. Tultiin kotiin vasta puol kasin maissa ja sain äsken lapsen nukkumaan, en tod enää lähde salille vaikka piti mennä tänään.

No, huomenna uusi päivä ja muu päivä meni tänään niin hyvin ilman isompia herkkuhimoja niin hyvillä mielin huomiseen.
Ihana yllätys niin hyvällä syyllä voi toisinaan herkutellakin. 🥰

Näköjään onnistui pitää viikonlopun herkuttelut maltillisena kun tänään vaa’alla jo lauantain lukema. :) toki sunnuntaina kävin salilla ja miehen kanssa hiihtämässä että kulutus liikunnasta oli varmaan +1000 kaloria 😄 nyt puurolautasen kimppuun! Ai että on muuten hyviä pakastekirsikat puuron päällä 😍

Mä muuten oon testannut nyt vetää aamupalan vähän överiksi. Oon huomannut että tarpeeksi kun saa tilavuutta ja kaloreita ruoasta aamupalalla ja lounaalla niin iltasyömiset pysyy paljon maltillisempana. Mulla tulee nyt puuroon 80g kaurahiutaleita, 100g raejuustoa, reilu 100g kirsikoita ja 100g puolukoita ja 5g pellavasiemenrouhetta. 😂 mut reilu 500 kaloria kuitenkin vaan järkyttävästä satsista ruokaa

@Nila Mä kans laitan aina 70-80g kaurahiutaleita, hyvä kuulla et joku muu tekee samaa :D Kun siinä purkissa on vissiin et 1 annos ois jtn 35-40g...

Mun aamupala on 45g kaurahiutaleita, 100g mansikoita ja 120g raejuustoa. Periaatteessa vois kokeilla volyymin kasvattamistakin joskus.

Mun pahin kompastuskivi on lounaan jälkeinen sokerihimo 😅

Mulla iso aamupala sekoittaa ruokarytmit. Isolla aamiaisella tulee syötyä liian pieni tai myöhäinen lounas, jonka jälkeen loppupäivän rutiinit sekoaa samaan syöksykierteeseen 🙈 Toimivin itsellä on omena + proteiinivanukas, niistä tulee se noin 220 kcal. Sit on lounaalla sopiva nälkä, tulee syötyä oikean kokoinen lounas, pieni välipala, sopiva päivällinen ja pieni iltapala.

Minä en oikeastaan edes syö aamupalaa. En vain saa aamuisin alas mitään. Joskus harvoin on nälkä, jos olen vahingossa paastonnut jonkun 14-16h. Näin saattaa käydä lomalla, jos ei syö illallisen jälkeen mitään. Viimeksi, kun söin väkisin aamupalaa niin oksensin nätissä kaaressa tien penkkaan töihin mennessä... Syön aamupalan tai kevyen lounaan joskus 2-4h heräämisestä.

Ja minä en siis lapsenakaan saanut heti herättyäni alas kuin jonkun puolikkaan leivänkäntyn ilman lisukkeita. Päiväkodissa yrittivät väkisin syöttää puuroa, mutta eihän siitä mitään tullut.

Itsehän syön ison aamiaisen ja ison lounaan 🥲🤣 sillä pärjää sitten pienellä välipalalla illalliselle joka on jälleen, iso. 🤩

Mulla kans tärkeetä olla kunnolliset ateriat. Eli aamiainen, lounas ja päivällinen☝🏻En oikein välitä välipaloista ja tuleekin tosi harvoin syötyä niitä kun ei pääse tulemaan nälkä😁 tai no edelleen syön "välipalana" pari palaa suklaata ja kuppi kahvia päivällä. 😆 Mutta toimii mulla. Saan nautiskella lähes päivittäin ja määrä pysyy maltillisena. 🤭

Tänään jäämässä kalorit alle tavoitteen 🥳 askeleet jäi tavoitteesta, piti lähteä alunperin päikylle vähän etukäteen ja mennä pidempää reittiä, mutta en ehtinyt töiltä. Tosin olisi saanut kyllä askelia päivän aikana jos vaan olisin kaivanut kävelymaton työpöydän alle. Huomenna otan sen aamun palaveriin käyttöön 💪🏼 oon niin koukussa nyt neulomiseen, että palaverit menee neuloessa eikä malttaisi kävellä.

Jei! Tänään eka alin lukema sitten viimeseen kolmeen viikkoon. Tästä tämä taas lähtee. Eli tän päivän paino 69,6 kg. Viimeisin alin oli 69,9 kg ja sen jälkeen paino seilaillut ees taas. Kyllä tämä tästä. Jos pikkuhiljaa paino alkais pysyvästi kutosella😁

Jei! Tänään eka alin lukema sitten viimeseen kolmeen viikkoon. Tästä tämä taas lähtee. Eli tän päivän paino 69,6 kg. Viimeisin alin oli 69,9 kg ja sen jälkeen paino seilaillut ees taas. Kyllä tämä tästä. Jos pikkuhiljaa paino alkais pysyvästi kutosella😁
Jeee hienoa 🤩 itellä sama työskentely tän seiskalla alkamisen vakiointiin. Tänä aamuna 79,2 eli alinta vähään aikaan, mutta vielä 0,6 kiloa viime kuun alimpaan (78,6 ellei se sit oo ollut joku virhelukema kun 78-alkuinen vilahti vain tuona yhtenä aamuna 😅). Käynyt niin monta kertaa jo lähellä sitä muttei vaan painu uuteen alimpaan millään 😁

Eilen tuli vähän herkuteltua, mutta ei näkynyt isona pomppuna vaa’alla vaikka maha ihan turvonnut. Sitkeästi nyt vaan pitää jaksaa. Viikon päästä ois laskettelureissu työporukalla, toivon et mun raskautta ennen ostetut lasketteluhousut mahtuu jalkaan 😂 kokeilin niitä joskus tammi-helmikuussa ja silloin mahtui

Eilen sain aikaiseksi mennä salille vaikkei yhtään huvittanut, ja heti paino putosi puoli kiloa. Mulla jotenkin hassusti aina salin jälkeen tippuu paino 😅 menkat alkamassa, niin se vaikuttaa nyt viikon verran painoon.

Kohta kaivan kävelymaton työpöydän alle ja kävelen seuraavan tunnin 💪🏼

Pöh, miehellä kauhea herkkuvaihe niin tottakai sit tuli itsekin syötyä eilen poppareita. Koitin pitää maltillisena, mutta vähän heikolla menestyksellä. No, sentään poppareita eikä esim suklaata…

Mä en vaan tunnu saada rotia tähän syömiseen, mut yritetään sitkeästi. Ei se ole päivän homma. Ja kai se on tärkeintä että yrittää ja tekee hyviä valintoja, vaikkei jokainen päivä olekaan täydellinen?

Kirjoita tähän...
Takaisin