Täällä kuhinaa riittää, kun punktioita ja siirtoja osuu monellePidän peukkuja pystyssä!
Itse oon tehnyt pitkästä aikaa ovulaatiotestejä (cb pinkit) ja järkytyksekseni ei mitään hymynaamaan viittaavaakaan. Mulla nyt kierto ollut noin 28 päivää, aloitin testit kp 11 ja nyt kp 16, pelkkiä haaleita viivoja vaan... Tämä synnytyksen ja pillereiden jälkeinen kierto vaatii todella totuttelua, kun pidemmän kierron lisäksi menkat niukat ja melko kivuttomat. Aiemmat vuosikymmenet olivat sairaan kivuliaat ja aivan överirunsaat. Katsotaan palaako vielä niihin. Aiemmin kierron pituus ollut joku 25 päivää ja ovis jossain kp 12 tietämillä. Blastojen siirrotkin tehty kp 15 ja 16, myös tämä vika oli kp15, vaikka kierrot pidempiä, lääkkeillä follit ja limakalvo kasvoivat niin hurjaa tahtia, että lääkäri ei meinannut pysyä mukanaOlisikohan ovis voinut nytkin jo mennä... Vai jättää kokonaan tulematta vai olla vielä tulossa, huoh. Meillä oli tarkoitus yrittää kotona tässä kierrossa, mutta se taitaa jäädä.
Voisiko olla tulossa? Mulla oli jopa kp 25 imetyksen aikana. Sen jälkeenkin kierto on ollut hieman epäsäännölliaempi kuin ennen. Ivf meillä molemmilla sotkee myös.