Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Viikonloppuna voi olla eri aikataulut, mut mulle oli tullu ennen yhdeksää. (HUS)Osaako kukaan sano mihin aikaan omapolkuun tulee tieto hedelmöittyneiden määrästä?
Huutelen sivusta: Mulla oli sillon tuulimunassa progesteroni 400 ja gyne ei voinut millään uskoo arvoa, luuli labran virheeksiKysyin tätä jo tuolla salaisella puolella, mutta kysytään täällä vielä
Onko kellään tietoa, että voiko progesteroniarvo olla liian korkea?
Tänään oli virallinen testipäivä, jolloin katsottiin verestä hcg ja progesteroni. Nyt progesteroniarvo tuli takaisin ja se oli 475. Kun katsoin viitearvoja niin 1. Raskauskolmanneksessa ne ovat 25-141.
Cyclogest ollut aamulla ja illalla. Ennen verikokeita edellisestä cyclogestista oli n. 10h.
Okei, kiitos vastauksesta.Huutelen sivusta: Mulla oli sillon tuulimunassa progesteroni 400 ja gyne ei voinut millään uskoo arvoa, luuli labran virheeksikai se sit oli oikeesti nii korkea
ei se kyllä sanonut, että se haitaksi olisi tmv
Halaus!Tuli tieto omapolkuun, että kuudesta munasolusta 5 oli kypsää ja 3 hedelmöittyi. Toivottavasti kaikki jaksais blastoiksi asti
Tuntuu silti kovalta pudotukselta kun 17 follia tyhjennettiin.. vaikka yksikin hyvä voi riittää. Oon vaa liian pessimistinen![]()
Kiitos ja sormet ristissäHalaus!vitsi kun mennään samoissa, vaan parin päivän erotuksella. Suunnilleen samat follimäärät ja hedelmöittyneet. Eri kohdassa vaan vähentynyt. Nyt vaan uskoa ja toivoa molempien alkioille.
![]()
Mua kiinnostaa kovasti nämä eri kaavat siirtojen tukilääkityksiin. Onko sulla Ovitrelle vaan kerran siirron jälkeen? Ja millä annostuksella?Hieno määrä @Jaz . Minullakin oli etova olo. Mutta en ole varma johtuiko se tulehduksesta, joka mulla oli vai ivf:stä. Oli kauheaa.
Tänään mulle siirrettiin euploidi 3AA. Huomenna gonapeptyl. Keskiviikkona ovitrelle. Ajattelin keskiviikkona pp5 testata ennen kuin pistän. Ovitrelle näkyy sitten positiivisena testissä sen vajaan viikon.
Ei taida tulla mitään väliaikatietoja. En tietty oo varma saattaisko ne soittaa jo aiemmin, jos kaikki olis kuukahtaneet.Tiiättekö tuleeko omapolkuun (hus) mitään väkiaikaistietoa alkioiden kehyksestä ennen tuoresiirtopäivää?Tuoresiirto vasta ens ke niin tulee olemaan pitkät päivät ku jännittää lähteekö ne ollenkaa kehittymään
Vai soittaako ne sitten vasta ke jos ei ookaan mitään siirrettävää?
Mä ainakin sain luvan lopettaa heti tukilääkkeet kun nega testi tuli. Menkat alko 2pv päästä lopetuksesta.Heippa! Olen täällä hetken jo hissukseen seuraillut keskusteluja, jotka vaikuttavat ihanan kannustavilta ja rohkaisevilta.
Meillä hoidot alkoivat vuoden yrittämisen jälkeen viime syksynä, ja nyt takana kolme tuloksetonta inseminaatiota ja ensimmäinen IVF.
Punktiossa saatiin 18 kypsää solua, joista 13 hedelmöittyi (neljälle tehtiin ICSI). Lopulta pakkaseen päätyi viisi alkiota, kaksi viiden päivän viljelyllä ja kolme kuuden. Viidentenä päivänä tehtiin myös tuoresiirto.
Virallinen testipäivä olisi ollut maanantaina, mutta tänään malttamattomuus voitti ja testi oli negatiivinen.Saman tien alkoi myös jo tiputtelu.
Minulla on ollut käytössä Cyclogest ja Terolut. En kuollaksenikaan muista, mitä lääkäri sanoi niiden jatkamisesta negatiivisen testin jälkeen. Ohjeet on kirjattu vain siltä kantilta, että testi olisi ollut positiivinen. Muistelisin, että lääkäri olisi sanonut, että tukilääkitystä ei saisi lopettaa seinään, mutta tuntuu hölmöltä jatkaakaan, jos viivästyttävät menkkojen alkamista. Klinikka jo tältä viikonlopulta kiinni. Miten muita on ohjeistettu?
Tsemppiä ihan jokaiselle omaan tilanteeseen!![]()
Zumenon ja Cyclogest kp 2 alkaen viikolle 10. Siirron jälkeen gonapeptyl seuraavana iltana. Ovitrelle pp5, 12 naksautusta. Miten sulla? Mulla oli viimeksi suunnilleen sama. Hyvin onnistui. Nyt vain mini-ASAn sijaan primaspan alkaen vko 10.Mua kiinnostaa kovasti nämä eri kaavat siirtojen tukilääkityksiin. Onko sulla Ovitrelle vaan kerran siirron jälkeen? Ja millä annostuksella?
Tuntuu että toiset lääkärit harrastavat niitä parin naksautuksen annostuksia pariin kertaan siirron jälkeen, ja toiset eivät käytä Ovitrelleä ollenkaan. Siksi on kiva kuulla eri käytäntöjä tämän kanssa![]()