Oireet

Te joilla hiukset tuuheentuu, niin miten teidän kynnet? Musta tuntuu, et mun kynnet alkanu kasvaa nyt älyttömästi. Hiuksissa en oo huomannu radikaalia muutosta. 🤔

Oireetonta edelleen, 5+2 nyt. Rintojenkin aristus on hävinnyt. Viikkotesti näytti sentään 3+. Ahdistaa🙄
Mulla siis myös tosi olemattomat oireet. Rinnat toki vielä kipeet, mutta ei mitään huonovointisuutta tms. Satunnaista tuntemusta kohdussa, joka aina vähä jännittää. Luulis kyllä, että se hcg hyvin noussu, ku testikin näytti tota. Yritän vaan luottaa, että ehkä on vaa sattunut vähän oireettomammat alkuviikot 🙏🏽

Mulla tullu ihottumaa käsiin ja jalkoihin. Luin että sekin voi olla oire koska normaalisti ei mitään ihottumaa ole. 🥴 Rintoihin tänään sattunu enemmän kuin aikaisemmin. Mutta flunssanen olo onkin tänään jo melkein poissa.

Täällä alkanut suu kuivumaan ihan hulluna
Sama, sitte ku siihen kittaa vettä, niin saakin juosta yötä myöten vessassa. Eilen illalla meni hermo, kun hanasta ei tullu tarpeeks kylmää vettä olevinaan :No Evil Monkey: esikoista odottaessa oli sama juttu, edes mehujäät ei ollu tarpeeksi kylmiä :Smiling Face With Open Mouth And Cold Sweat:

Sama, sitte ku siihen kittaa vettä, niin saakin juosta yötä myöten vessassa. Eilen illalla meni hermo, kun hanasta ei tullu tarpeeks kylmää vettä olevinaan :No Evil Monkey: esikoista odottaessa oli sama juttu, edes mehujäät ei ollu tarpeeksi kylmiä :Smiling Face With Open Mouth And Cold Sweat:
Jep, kolme vessa reissua yön aikana, kyllä on levännyt olo 🙄 Täällä kanssa ongelmia ettei oo tarpeeksi kylmää, laitan yöksi termosmukin mikä on täynnä jääpaloja

Onpa hauska, ite söisin mielelläni nyt ihan kaikkea muuta kuin lihaa 😂 Etenkin lämmin liha tökkii nyt tosi pahasti..
Heh, sama juttu! Tekee eniten mieli salaattia. Liha tökkii kaikista eniten! 😃 Haluisin kans tuoreita marjoja mut ei niitä nyt oikein tähän vuoden aikaan saa...😅

Nyt sitä taas ahdistutaan paniikin kourissa 🥴
Mun tissien/nännien aristus hävisi yhtäkkiä.. oli vielä aamulla kipeät.. 😱

Mulla noi oireet tai niiden voimakkuus vaihtelee ihan eri vuorokauden aikoinakin, esim tissit on usein aamulla yön jäljiltä vain hyvin vähän arat, mutta iltaa kohti niistä tulee taas kipeämmät 😄

Mulla tissit oli alkuun kipeät mut sit jossain vaiheessa se hävisi varmaan pariksi viikoksi ja nyt tällä viikolla se on tullu takaisin 😅

niin kyllähän ne kaikki tuntemukset vaihtelee mutta liikaa näkee niitä toisiakin tarinoita 😔
Mut päätin nyt et turhaa hepuloida kun sille ei kumminkaan mitään sit voi 😶

@Rouva Ihme mulla tosiaan loppu viime viikon alussa kaikki selkeät oireet, eli rinnoissa ei oo tuntunu enää yhtään minkäänlaista aristusta, turvotus on pois, ummetus on pois, mitkään hajut ei yhtäkkiä enää ällötä. Ja silti ultrassa oli tosiaan yksi elävä alkio eilen 😊 eli oireet selvästi voi hävitä ilman että se tarkoittaa mitään.

Toki yks oire mikä mulla on ollu on aivan pohjaton väsymys. Tällä viikolla luulin että se johtuu vaan siitä että oon niin stressaantunu raskauden jatkumisesta, mutta oon nukkunu joka yö noin 9 tuntia ja silti vaan väsyttää. Ja öisin nään ihan järjettömiä unia. Mutta siinä se, nyt 7+4 ja oon elämäni kunnossa 😅

Mie oon ollut tosi lieväoireinen kokoajan ja kaikki silti hyvin 🙏🏻 Kerrankin jotain hyvää (oireettomuus) omallakin raskautumismatkalla.. 😅

Ymmärrän täysin, että oireettomuus tai oireiden vaihtelu aiheuttaa pelkoa ja ahdistusta, mutta onneksi ne eivät suoraan korreloidu siihen, että jokin olisi pielessä. Kovasti tsemppiä kaikille oireiden tai oireettomuuden kanssa ☺️

Mulla noi oireet tai niiden voimakkuus vaihtelee ihan eri vuorokauden aikoinakin, esim tissit on usein aamulla yön jäljiltä vain hyvin vähän arat, mutta iltaa kohti niistä tulee taas kipeämmät 😄
Tää on hauska kun mulla just päinvastoin. 😅 aamu on kaikista pahin ja sit päivää myöten helpottaa.

Mulla on turvotus alkanu oikein kunnolla. Alusvaatteet ahdistaa ja puristaa ihan tolkuttomasti. 😳 en jotenki aatellu, et näin alussa jo pitää harkita isompien rintaliivien hankintaa. 🫣

Mulla on turvotus alkanu oikein kunnolla. Alusvaatteet ahdistaa ja puristaa ihan tolkuttomasti. 😳 en jotenki aatellu, et näin alussa jo pitää harkita isompien rintaliivien hankintaa. 🫣

Mulla sama homma, ainakin yhden kupin rinnat kasvaneet ja kunnon turvotuspallomaha myös. Oon melko lyhyt, joten mulla on aina myös raskaudet näkyneet varhain.

Tänään alkoi kevyt rusehtava vuoto, joka aiemmissa raskauksissa on tarkoittanut keskenmenoa. Pidemmälle pääsikin tällä kertaa aiempiin kertoihin verrattuna ilman vuotoa ja raskausoireitakin on ollut. Huomiseksi on sopivasti varattuna gynen aika niin selviääpähän tilanne nopeasti.

Takaisin