Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Sama juttu....Oireetonta edelleen, 5+2 nyt. Rintojenkin aristus on hävinnyt. Viikkotesti näytti sentään 3+. Ahdistaa![]()
Mulla siis myös tosi olemattomat oireet. Rinnat toki vielä kipeet, mutta ei mitään huonovointisuutta tms. Satunnaista tuntemusta kohdussa, joka aina vähä jännittää. Luulis kyllä, että se hcg hyvin noussu, ku testikin näytti tota. Yritän vaan luottaa, että ehkä on vaa sattunut vähän oireettomammat alkuviikotOireetonta edelleen, 5+2 nyt. Rintojenkin aristus on hävinnyt. Viikkotesti näytti sentään 3+. Ahdistaa![]()
Sama, sitte ku siihen kittaa vettä, niin saakin juosta yötä myöten vessassa. Eilen illalla meni hermo, kun hanasta ei tullu tarpeeks kylmää vettä olevinaanTäällä alkanut suu kuivumaan ihan hulluna
Jep, kolme vessa reissua yön aikana, kyllä on levännyt oloSama, sitte ku siihen kittaa vettä, niin saakin juosta yötä myöten vessassa. Eilen illalla meni hermo, kun hanasta ei tullu tarpeeks kylmää vettä olevinaanesikoista odottaessa oli sama juttu, edes mehujäät ei ollu tarpeeksi kylmiä
![]()
Heh, sama juttu! Tekee eniten mieli salaattia. Liha tökkii kaikista eniten!Onpa hauska, ite söisin mielelläni nyt ihan kaikkea muuta kuin lihaaEtenkin lämmin liha tökkii nyt tosi pahasti..
Tää on hauska kun mulla just päinvastoin.Mulla noi oireet tai niiden voimakkuus vaihtelee ihan eri vuorokauden aikoinakin, esim tissit on usein aamulla yön jäljiltä vain hyvin vähän arat, mutta iltaa kohti niistä tulee taas kipeämmät![]()
Mulla on turvotus alkanu oikein kunnolla. Alusvaatteet ahdistaa ja puristaa ihan tolkuttomasti.en jotenki aatellu, et näin alussa jo pitää harkita isompien rintaliivien hankintaa.
![]()