.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Nää on niin uusia juttuja itselle. Entuudestaan 2 lasta jotka sillon 10 vuotta sitten tuli ku oli tullakseen.Kolmatta kuumeillaanMissasinko tikutuksella vai onkohan vielä tulossatikutin kp 12 ja premom anto 0.46 hämää toi lämpö droppi. Laitan myös tammikuun.View attachment 141544View attachment 141545
Mä olen kysynyt tätä jo aiemminkin mutta en nyt löytänyt saamaani vastausta. Jep mulla on VIP versio ja se piirtää aikanaan ovisviivat punaisella mutta miten nuo siniset viivat saa lisättyä kun voisin ihan mielenkiinnosta kokeilla miltä näyttää jos viivat piirtää toissapäivälle.
Mä näin kans yöllä unta et olin taas raskaana ja mies totesi et ”nyt jo?!”Täälläkin kovin siksaksaava käyrä, hetken jo ajattelin että nytkö lämmöt nousi, mutta sit tän aamuinen tulos
Dippasinpa sit aamulla sekä ovis että raskaustestin. Jälkimmäinen kunnon blankko, toki mitään muuta odottanutkaan. Ovistestit edelleen samaa mitä aikaisemmin. Oli vaan pakko, kun näin toissa yönä unta että ihan "vahingossa" heitin kaks raskaustestiä kuppiin ja kappas molemmat vahvat positiiviset.Mies jo sanoi että enne kaksosista?
![]()