Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Mulla on pms ja muut menkkaoireet pahentunut jokaisen lapsen myötÀ.Nega
MÀ kestÀn sen, jos mun vauvat on tehty,mut en sitÀ,ettÀ mulla on tÀmmöinen setti oireita turhaan ja koko arki ja oleminen ihan sekasin,kun olot vaan vyöryy...(Itkupotkuraivari kolme vuotiaan malliin)
Raskauden tarkoitus on pms- + yms oireiden karkoitus?Mulla on pms ja muut menkkaoireet pahentunut jokaisen lapsena myötÀ.
TÀnÀÀn hyvÀ etten avioerosta miehelle puhunut, kun sitten hoksasin ettÀ jaa... Ne menkat alkaa loppuviikosta![]()
Tai sit pms tarkotus on karkottaa kroininenkin vauvakuumeRaskauden tarkoitus on pms- + yms oireiden karkoitus?![]()
Keskenmenojen vÀhÀttely on ihan hirveetÀ ja ihmettelen usein,miksi vielÀkÀÀn ei tajuta,miten hirveetÀ se voi naiselle olla saati, ettÀ se koskettaa myös miestÀ
Mut eipÀ miesten vauvakuumeestakaan puhuta riittÀvÀt...liian usein kuulee,et naiset haluaa ison perheen ja mies vaan alistuu siihen,miten se on niin vaikeeta kÀsittÀÀ,ettÀ mieskin voi toivoa isoa perhettÀ ja tykÀtÀ perhe elÀmÀstÀ![]()
Voi sentÀÀn, on se tuntunut varmasti kamalalta.Mulla oli keskenmeno nelosen ja vitosen vÀlissÀ 4/2023. Laskettu aika olisi ollut loppuvuodesta mun syntymÀpÀivÀnÀpaljon halauksia keskenmenon kokeneille
se on lapsen menetys siinÀ missÀ muutkin, ei sitÀ yhtÀÀn pidÀ vÀheksyÀ ja siitÀ menee aikansa toipua
minÀ pidin kÀdessÀni sitÀ pientÀ ihmisen alkua, josta piti tulla mun lapseni. HÀnellÀ oli jo pienet kÀdet ja jalat
![]()
Voi sentÀÀn, on se tuntunut varmasti kamalalta.Halaus sinne!
MÀ pidin myös mun vauvani alkua kÀdessÀ kun tiesin ettÀ ei se voi muuta olla vaikka yritin ajatella ettÀ ehkÀ se on joku hyytymÀ vaan. Mulla myös vuosi verta kuin hanasta. Mulla oli sitten samalle aamua gyne aika niin siellÀ sanottiin ettÀ ei tÀÀllÀ ole valitettavasti enÀÀ mitÀÀn.
![]()
Niin on.NÀmÀ on niin kamalan surullisia juttuja![]()
Pilvikirsikka, No niinhÀn sitÀ on, kevÀttÀ kohti! Ihanan valoisaakin joEn kyllÀ kestÀ miten tÀÀ aika lentÀÀ, siis vuosi jo?!
Onko sulla tutkittu noita rytmihÀiriöitÀ?
Magnesiumia tarpeeksi? Muistan ettÀ mulla oli kans rytmihÀiriöitÀ esikoisen vauva vuonna!
MeillÀ olisi ollut neljÀnnen LA nyt ystÀvÀnpÀivÀÀn, jos ei olisi ollut keskenmeno silloin kesÀllÀ. YllÀttÀvÀn haikeita fiiliksiÀ toi pintaan..
Mies ja pojat kuitenkin yllÀtti mut!ja minÀ heidÀt
joten sen enempÀÀ en jÀÀnyt asiaa murehtimaan. NeljÀshÀn on vain pÀÀtöksen pÀÀssÀ.
![]()