Letrozolin käyttäjiä?

Silloin, kun olette syöneet pelkkiä letroja niin oletteko käyneet joka kerta vasteuä?

Mietin onko tarpeen ruveta kytistelemään jo gyneltä aikoja varoilta, että saa asiaan perehtyneelle sen. En usko, että ensimmäisestä kierrosta tärppiä tulee, kun tallettelut ei osunut parhaalla mahdollisella tavalla ja lämmöt lähti laskuun. Vaikka alavatsassa hassusti kipristellyt koko ajan oviksen jälkeen. Tämä on toisaalta itselleni uutta, mutta ajattelen letroilla olevan jonkinlainen vaikutus. Olen jollain tapaa intuitio ihminen ja yritän luottaa siihen, koskaa 99% niin on lopulta mennyt asiassa kuin asiassa.
Mulla on vasta eka kierto meneillään mutta sanottiin että uä on lähtökohtaisesti vain ensimmäisen kierron yhteydessä. En tosin tiedä tulisiko uudestaan jos tarttisi muutoksia lääkitykseen tms. Missä vaiheessa sun kierto menee?

@Uusiyrittäjä25 mulla ainakin ohjeistus oli että vaan ekalla kerralla vasteultra, seuraavalla kahdella kerralla ei tarvi käydä (ja tän jälkeen pohditaan muita hoitomuotoja jos ei oo tärpänny). Mulla oli dpo7 tosi kovia nippailuja (oletan että johtu just letroista) mutta ne loppu, nyt dpo9 ja ei tunnu enää mitään 😔

Tervetuloa! 😊

Apua, onko siis teroissakin saatavuusongelmia? 😳 Pitääkin heti tarkistaa miten niitä on jäänyt jos ne meinaan torstaina, tai perjantaina aloittaa. 🤨🤔
Kiitos! 😊 Nyt näyttää tilanne onneksi paremmalta apteekki.fi -sivustolla! Vielä pari päivää sitten oli ei oota koko pk-seudulla. Huh, voi vähän huokaista helpotuksesta. Pitääkin käydä pian ostamassa lisää.

Mulla ei oo ollu mitään ultria nyt ollenkaan koko tänä aikana ku yksityisellä kävin 🙈😅 No ku ei ny ihan vitosia tuu niin eipä sen muuten väliä. 🤣 Sillon esikoisen aikaan julkisella oli kans se ensimmäinen ultra vaan.

Mulla ei oo ollu mitään ultria nyt ollenkaan koko tänä aikana ku yksityisellä kävin 🙈😅 No ku ei ny ihan vitosia tuu niin eipä sen muuten väliä. 🤣 Sillon esikoisen aikaan julkisella oli kans se ensimmäinen ultra vaan.
Vitoset olis kyllä aika raju kokemus. Fyysisesti, henkisesti ja taloudellisesti 😅

Tayssissa oi-hoidoissa on ultra joka kierrossa. Vaikka olisi vain letrot. Ja se on kyllä hyvä koska lääkemääriä on lisätty sen mukaan. Ja irroituspiikkikin on kiva kun on mukana. Hintaa tulee kyllä aika paljon enemmän.

Ultrassa käyty. Tänään kp 15 ja ultrassa näkyi noin 13mm johtofollikkeli ja toinen vähän pienempi, eli bemfolasta oli apua! Limakalvokin hyvä 10mm paksuinen. Hain apteekista ovitrelle-irrotuspiikin jonka pistän sunnuntaina ja maanantaina inseminaatioaika varattuna 🥳 nyt on taas melko toiveikas olo mutta saapa nähdä mikä on lopputulos.

Ultrassa käyty. Tänään kp 15 ja ultrassa näkyi noin 13mm johtofollikkeli ja toinen vähän pienempi, eli bemfolasta oli apua! Limakalvokin hyvä 10mm paksuinen. Hain apteekista ovitrelle-irrotuspiikin jonka pistän sunnuntaina ja maanantaina inseminaatioaika varattuna 🥳 nyt on taas melko toiveikas olo mutta saapa nähdä mikä on lopputulos.
Jes! Onpa hyvä et teille löyty nyt toimivat lääkekombot. ☺️

Täällä on vähän käyny jännäämään tulevien päivien testailut. Tänään dpo7. Mitään oireita en suuremmin oo kyttäillyt. Ihan sairaan huonotuulinen ainakin oon ollut ja kaikki ärsyttää. 😮‍💨

Jee! Onpa kiva juttu että siellä lääkkeet toimii ja vaste on toivotunlainen. Toivottavasti myötätuulta on maaliin saakka🤞

Mulla alkoi tänään oviksen tikuttaminen ennen maanantain vasteultraa. En tajunnut käynnillä kysyä mut mikä tän etukäteistikuttamisen tarkoitus on? Sanoivat että on tarkoituskin saada aluksi nega, mutta miksi?

Olen tässä yrittänyt aktiivisesti nyrjäyttää suhtautumistani tähän kiertoon ja yleisesti hoitoihin optimistiseksi ja muistuttaa itseäni että jollekin se onnistuminenkin osuu kohdalle 🤞

Minulle lääkäri sanoi, että letrot voi aikaistaa ovulaatiota ja siksi vähän aikaisti tikuttamispäivää, mutta ei maininnut siitä muuta.

Aloitan varmaan nyt tänään letrot. On niin kummallinen aina tämä vuodon alkuvaihe, kun vuotaa jotain ja sitten ei vuoda, vaikka kipuja on. On tosi vaikea varmaksi sanoa, milloin on varmasti kp2. Toivottavasti se ei merkittävästi haittaa. :/

Minulle lääkäri sanoi, että letrot voi aikaistaa ovulaatiota ja siksi vähän aikaisti tikuttamispäivää, mutta ei maininnut siitä muuta.

Aloitan varmaan nyt tänään letrot. On niin kummallinen aina tämä vuodon alkuvaihe, kun vuotaa jotain ja sitten ei vuoda, vaikka kipuja on. On tosi vaikea varmaksi sanoa, milloin on varmasti kp2. Toivottavasti se ei merkittävästi haittaa. :/
Mulla myös ollut alkuun vuoto kummaa. Lääkäri sanoi että sitten vasta kun on kunnon vuoto niin lasketaan. 🤔🤷🏼‍♀️ Viime kierrossa oli kans kaks ekaa päivää vaan ihan pyyhkiessä vuotoa. Aloitin letrot ohjeen mukaan kp3, eli sitten kun oli kunnon vuoto alaannu. Ja nyt olikin ovis paria päivää aikasemmin silti kuin mitä nyt viime kierrossa ollut. On tämä naisen kroppa ja maailma niin metkaa. 🫣

Mulla myös ollut alkuun vuoto kummaa. Lääkäri sanoi että sitten vasta kun on kunnon vuoto niin lasketaan. 🤔🤷🏼‍♀️ Viime kierrossa oli kans kaks ekaa päivää vaan ihan pyyhkiessä vuotoa. Aloitin letrot ohjeen mukaan kp3, eli sitten kun oli kunnon vuoto alaannu. Ja nyt olikin ovis paria päivää aikasemmin silti kuin mitä nyt viime kierrossa ollut. On tämä naisen kroppa ja maailma niin metkaa. 🫣
Samaa sanoi lääkäri minullekin, mutta eilenkin tuli ihan hyytymää pienen vuodon kera, niin pitäisin sitä jo oikeana vuotoa normaalisti. Otitko siis letron kun kunnon vuoto alkoi vai kolmantena päivänä siitä?

Nyt alkaa kyllä olla kivut sillä tasolla, että eiköhän se mayhem-vaihe ole alkamassa ja uskallan viimeistään illalla ottaa letron. Samaa mieltä, että on tämä oman kropan kanssa eläminen välillä melkoista touhua. 😅

Samaa sanoi lääkäri minullekin, mutta eilenkin tuli ihan hyytymää pienen vuodon kera, niin pitäisin sitä jo oikeana vuotoa normaalisti. Otitko siis letron kun kunnon vuoto alkoi vai kolmantena päivänä siitä?

Nyt alkaa kyllä olla kivut sillä tasolla, että eiköhän se mayhem-vaihe ole alkamassa ja uskallan viimeistään illalla ottaa letron. Samaa mieltä, että on tämä oman kropan kanssa eläminen välillä melkoista touhua. 😅
Joo siis eli sitten kun oli kunnolla vuotoa ollut se 3pvää nii aloitin letrot. Ja ovis aikastu kahdella päivää 😅 yleensä ollut kyllä ihan suht normisti ovis, kp 15-16.. Pari viime kiertoa ovis kp 16. Niin oli ihan yllätys nyt. 😁

Joo siis eli sitten kun oli kunnolla vuotoa ollut se 3pvää nii aloitin letrot. Ja ovis aikastu kahdella päivää 😅 yleensä ollut kyllä ihan suht normisti ovis, kp 15-16.. Pari viime kiertoa ovis kp 16. Niin oli ihan yllätys nyt. 😁
Itsellä normaalisti ovis myös 15-16 niin jännä nähdä miten käy. En aloittanutkaan eilen letroja koska kroppa meni ihan lakkoon eikä vuotanutkaan sitten yhtään mitään. Tänään vuodan taas, joten jospa sitten huomenna. Tämä on kyllä niin sekavaa tämä alkukierto minulla. 😣

Itsellä normaalisti ovis myös 15-16 niin jännä nähdä miten käy. En aloittanutkaan eilen letroja koska kroppa meni ihan lakkoon eikä vuotanutkaan sitten yhtään mitään. Tänään vuodan taas, joten jospa sitten huomenna. Tämä on kyllä niin sekavaa tämä alkukierto minulla. 😣
No mielenkiintoista kuulla miten sulla tosiaan käy 😁 toivotaan että huomenna alkaa kunnolla ja saat letrotki aloitettua. 👍🏻

Takaisin