@harsokukka tsemppiÀ uuteen kiertoon!
meillÀ yk 4 meneillÀÀn ja on kyllÀ tÀÀllÀkin vÀhÀn huonosti ajoitettuja/vÀhÀnlaisia olleet nÀmÀ yhdyntÀkerrat oviksen kieppeillÀ
itse kyllÀ huomaan omassa libidossa ettÀ tÀlleen talven pimeÀllÀ ei oo halut ja jaksaminen sekstailuun ihan yhtÀ korkealla kuin valoisampaan aikaan. Muutenkin on tÀssÀ ollut paljon vÀsyneempi olo kun töissÀ ollut raskasta
LisÀksi ristiinmenevÀt työvuorot on yksi mikÀ hankaloittaa osaltaan seksin ajoittamista: puolison iltaviikoilla teen itse yleensÀ enemmÀn aamua ja pÀinvastoin (mulla kolmivuorotyö). Lapsen hoidon takia nÀin,niin ei tarvii muksun olla niin pitkiÀ pÀiviÀ hoidossa
Mutta mĂ€ jos tuun iltavuorosta klo 21-22 kotiin niin isĂ€ntĂ€ on siinĂ€ vaiheessa ollut jo hyvĂ€naikaa nukkumassa kun herÀÀ aamuyöllĂ€ 
Mutta kyllÀ kai se vaikuttaa kun ikÀÀ ja puolison kanssa yhteisiÀ vuosia tulee enemmÀn niin seksin harrastakinekin muuttuu
Ja nÀÀ ruuhkavuodet siihen pÀÀlle
Katsoin nimittĂ€in Fertility Friend-sovelluksen vanhoja tilastoja (jota kĂ€ytin esikoista yrittĂ€essĂ€) niin ollaan silloin puolison kanssa parhaillaan harrastettu seksiĂ€ 10-15x kierron aikana, ja jopa neljĂ€nĂ€ pĂ€ivĂ€nĂ€ perĂ€kkĂ€in 
ei enÀÀ pystyisi (ei vaikka mieli joskus tekisikin) 
Ja tuosta lasten ikÀerosta vielÀ: meillÀ tosiaan kohta 6v esikoinen ja en itse olisi pystynyt ajattelemaan lapsia pienellÀ ikÀerolla. Mm. oman jaksamisen ja erityisherkkyyden piirreideni vuoksi. TÀstÀ syystÀ meille oli nyt hyvÀ aika alkaa yrittÀÀ toista
Vaikka pitkÀÀn pohdittiinkin halutaanko tĂ€hĂ€n vielĂ€ ryhtyĂ€ kun esikoinen alkaa olla/on jo niin omatoiminen ja asiat sujuu hĂ€nen kanssa. Mutta pÀÀtettiin kuitenkin ettĂ€ enemmĂ€n se sitten jĂ€lkeenpĂ€in harmittaa jos ei edes yritetĂ€ 
Mutta kyllÀ kai se vaikuttaa kun ikÀÀ ja puolison kanssa yhteisiÀ vuosia tulee enemmÀn niin seksin harrastakinekin muuttuu
Ja tuosta lasten ikÀerosta vielÀ: meillÀ tosiaan kohta 6v esikoinen ja en itse olisi pystynyt ajattelemaan lapsia pienellÀ ikÀerolla. Mm. oman jaksamisen ja erityisherkkyyden piirreideni vuoksi. TÀstÀ syystÀ meille oli nyt hyvÀ aika alkaa yrittÀÀ toista
Muokattu viimeksi: