Vastailen tuohon työasiaan. Olen ollut nyt työssäni 3v ja työskentelen alalla, jossa en ennen ole toiminut ja olen oppinut aivan valtavasti. Oma ydintiimi on suhteellisen pieni ja kollegan kanssa ollaan jaettu alueet puoliksi. Sijaistetaan puolin ja toisin toisiamme. Ollaan tultu samaan aikaan taloon ja kumpikin alan ulkopuolelta, joten meidän kemiat toimii mainiosti ja ollaan saatu luoda oma työskentelytapa ja -rutiinit tähän. Tuossa meidän ydintiimissä on muutama saanut tässä matkan varrella perheenlisäystä. Aluksi sitä ehkä ajatteli, että nyt jätän heidät "pulaan" kun tiedän, että varmaan ketään tilalleni ei tulla rekrytoimaan, kun on kovat ajat. Mutta sitten, kaikkeen on mahdollista sopeutua ja oma perhe menee kuitenkin työn edelle. Mieskin vaihtoi muutama vuosi sitten työpaikkaa ja on sopeutunut sinne mukavasti, joten koen, että kaikin puolin nyt olisi niin hyvä hetkin kun vain mahdollista. Esikoisesta olin äitiyslomalla hyvin itsenäisessä työssä, joten tällaisia pohdintoja ei niin paljon tarvinnut käydä.
Oireilua taas on ollut tai sitten hyvää mielikuvitusta. Minipillerit jäänyt siis pois pari viikkoa sitten eikä mitään vielä tapahtunut. Useampana päivänä tuntunut vaimeaa jomotusta selkeesti toisella puolella alavatsaa, mutta ei kuitenkaan ovulaatiotakaan ole.