Letrozolin käyttäjiä?

Kirjoittelen tännekin. Vasteultrassa käyty eilen kp10 ja pelkäsin liikavastetta letrojen jälkeen lisättyjen gonal-f pistosten vuoksi. Mutta ei mitään. Aikaisemmin pelkillä letroilla tullut tulosta, mutta nyt limakalvo oli ohuempi kuin koskaan ennen tässä kohtaa eikä johtofollikkelia. Nyt pistän joka päivä maanantaihin saakka ja maanantai aamuna uusi ultra.

On kyllä turhautunut olo.

Hei! Meillä on menossa kierto Ovulaatioinduktiolla letrotsolilla ja inseminaatiolla. Viimeeksi oli tulokseton ja nyt toinen kierto menossa. Onko teillä tullut millaisia oireita letrotsolin käytössä. Itsellä toinen lääkkeenottopäivä ja ollut tosi pahoinvoiva olo+ kaikenlaista luusärkyä :o.

@Lia87 Ekassa kierrossa letroilla oli just päänsärkyä ym.! Helpotti seuraaviin kiertoihin ja esim. nyt yk4 ei oo mitään.

@Jokku eikä, tosi mälsää. :( Onneksi oli toi vasteultra niin osaat jatkaa pistelyä ja toivottavasti saatte kierron onnistumaan kuitenkin lopulta. Toivottavasti ensi viikolla ultrassa tilanne on jo parempi!

Täällä kp 10 ja tein hätäisen negatestin jo. Ei mitään oireita ja olen aika varma että tämäkin kierto meni kiville.

Kävin apteekissa että olisin saanut uuden pakkauksen letrozolia mutta sitä ei kuulemma tällä hetkellä saa! Vasta 5/25 oli arvio saatavuudesta.
Onko muut saaneet lääkkeitä apteekista? Ilmeisesti aika laaja saatavuusongelma joka varmasti vaikeuttaa monien hoitoja.

Täällä kp 10 ja tein hätäisen negatestin jo. Ei mitään oireita ja olen aika varma että tämäkin kierto meni kiville.

Kävin apteekissa että olisin saanut uuden pakkauksen letrozolia mutta sitä ei kuulemma tällä hetkellä saa! Vasta 5/25 oli arvio saatavuudesta.
Onko muut saaneet lääkkeitä apteekista? Ilmeisesti aika laaja saatavuusongelma joka varmasti vaikeuttaa monien hoitoja.
Eikö ollut edes rinnakaisvalmistetta? Mulla aiemmin ollut letrozol accord mutta nyt oli annettu letrozol sandos ja hain siis viikko sitten. Letroissa on monta rinnakkaisvalmistetta niin oispa erikoista jos kaikissa olisi saatavuusongelma.

Auts, jos tosiaan on näin. Mulla loppu letrot tähän kiertoon.

Tein tänään ovulaatiotestin, kp 13, ei haaleetakaan toista viivaa (mulla aina ollut plussa tai lähed plussa missä tahansa kierron vaiheessa). Huomenna ultra, mutta tuskin siellä on follikkelia kasvanut.

Täällä nyt kp6 menossa, 3/5 letroa siis syöty. Oon yllättyny ettei oo tullu pahemmin oireita, varauduin kamaliin pääkipuihin mutta oon ottanu noi illalla kun luin että se vois olla parempi ja vissiin tosiaan on. Pientä huimausta ehkä tänään ja väsymystä ja myös kova alavatsan jomottelu alko vähän aikaa sitten, onko muilla ollu jo näin aikaisin? Mietin et voisko olla ihan jotain kasvukipuja tms 😅 yleensä tälläset jomottelut tulee vasta viikko myöhemmin.

Oho aika hurjaa jos letroissa oikeasti saatavuusongelmaa kesään asti! 😶 Kertokaa jos joku käy hakemassa apteekista ja/tai kuulee lisätietoja. Mulla kans vikat meni just eli pitäisi kaiketi tässä tammikuussa aktivoitua uusimaan resepti jotakin kautta.

Mä katselin tuolta lääkehausta että siinä letrozol sandosissa ei ole saatavuus ongelmaa ja pitäisi saada ihan 30kpl paketteja. Accordissa kestää ongelma maaliskuulle ja sitten siinä yhdessä toukokuulle. Netistä löytyy hyvin häiriötiedotteet lääkkeiden saatavuudesta.

Mä hain ennen vuoden vaihdetta ne uudet letrot mitä kirjoitettiin julkiselta. Aina ennemmin oon siis saanu jakopakkkauksesta sen tietyn määrän aina yhtä kiertoa kohden jos niin halunnut. Nyt ei kuulemma tätä mahdollisuutta ollut ja jouduin ostamaan koko 30tbl. Onni sinänsä jos lääkeessä nuon saatavuusongelmia 😬 ompas kurja juttu!

Nyt illemmasta aavistus pyyhkiessä jotain tuhrua havaittavissa. 🤨
Söikös joku letrojen kanssa teroja?

@Tellura onpa ärsyttävää, noissa tilanteissa haluis vaan, että ne kuukautiset vaan alkais 😩 Oliko sulla nyt siis terot? Itse oon syönyt niitä vaan pitkiin kiertoihin. Nyt oli se cyclogest käytössä. Lopetin nyt, niin toivottavasti alkais kohta menkat.

@Allinen harmi, jos menee taas tää keirto ohi. Toivottavasti saisit pian uuden reseptin. Uskoisin, että sais aika nopeasti tollasen ihan terkkarin kautta, kun on rinnakkaisvalmiste :)

@Jokku tsemppiä hirveesti sinne ultraan!!

@kaihotar voi helposti olla kasvukipuja, sillon ku mulla letrot kerran toimi, tuli ovis ihan superaikasin 🙈

Tein kanssa nyt tänään sen testin ja negatiivinen oli. Toki harmittaa, mutta odotin tätä jo kun torstaina loppui kaikki oireet kun seinään. Ens viikolla onneks loma, jota oon odottanut tosi paljon. Toivottavasti helmikuussa mahtuis sitten hoitokiertoon mukaan, kun Gonal-f-hoitoon tarvii aina ultrakäynnit.

Mulla ois ehkä jotkut vanhat letrot jossain tallessa, niin mietin et oisinko ihan hullu jos vaan söisin niitä kp 3-7. Enpä usko, että niistä ainakaan liikavastetta tulis 😅

Toivottavasti pian korjautuis saatavuusongelmat 🙏🏽

@Tellura mulla on terot myös, käytän jos tulee ovuloimaton kierto. Yhden kierron kokeilin omin luvin luteaalitukena oviksen jälkeen mutta ei ollut mitään vaikutusta mihinkään.

@Diins laitoin lapsettomuuspolille viestiä että olisiko aika siirtyä muihin lääkkeisiin kun ei letroista muutenkaan ole tullut kunnon vastetta. 😐 Gonal F varmaan mullakin seuraava vaihtoehto, tai sitten Bemfola mitä yksi lääkäri ehdotti aiemmin.

@Diins mulla on sillon esikoisen jälkeen just pitkiin kiertoihin ollut Terot. Nyt ku sillon lokakuussa kävin yksityisellä niin muistaakseni vaan sanoi ettei teroja varmaan ajatelle nyt tähän rinnalle. Nyt vasta asiaa ajattelin että mitähän sillä olis ollu virkaa sitten. 🤔 Ja se oli teroista puhe että jos kp35 eikä menkkoja tuu ja rtesti on nega, niin alottaa Terot 10ksi pvää..🤨

@Tellura söin teroja dpo2-dpo11 eli kp 19-28. Muistaakseni täällä tästä aiemmin kysyin ja joku muukin oli syönyt tällä ohjeella eli aloitus pari päivää ovulaation jälkeen. 😄

Kirjoita tähän...
Takaisin