Pilkki24
Foorumin legenda
Sinä et saa karkkivastuuta miun nyyttäreillä, koska minä inhoan hedelmäkarkkeja.Minun mielestäni pelkkien nallekarkkien vieminen taas täyttäisi tuon karkkiehdon, koska nehän ovat karkkeja.![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Sinä et saa karkkivastuuta miun nyyttäreillä, koska minä inhoan hedelmäkarkkeja.Minun mielestäni pelkkien nallekarkkien vieminen taas täyttäisi tuon karkkiehdon, koska nehän ovat karkkeja.![]()
@Pilkki24 haha toi "en tykkää ei oo karkkia" logiikkamulla menis kaikki kirsikka-aromilla maustetut makeiset osastoon ei-karkkia (ne maistuu aina ihan sille miltä kynsilakanpoistoaine haisee
) ja samoin olevinaan-vesimelooninmakuiset
![]()
Jes!Suklaa ei ole karkkia. Se on suklaata. Toki voi olla suklaakuorrutettuja tai -täytteisiä karkkeja, mutta ne eivät ole suklaata. Karkkilakko ei ole kovin hyödyllinen, vaan on mentävä herkkulakkoon, jos nyt siis lakkoilla haluaa.
Opin tämän jo pienenä, kun isä ei syö karkkia, ainoastaan suklaata.![]()
Sentään täällä on vielä suurin osa järjen ja logiikan kannalla, vaikka harhaoppisiakin tuntuu löytyvän.Jes!![]()
Ja tuosta aiemmasta… täällä kaikki hyvin. Meni vähän tunteisiin tuo sanamuoto, se tuntui tarpeettoman hyökkäävältä kun kyseessä hupikeskustelu. Mutta ymmärrän, ettei tarkoitus ollut olla hyökkäävä. Kaikki hyvin, jatketaan tämän ja muiden ketjujen parissa mukavaa keskustelua.![]()
Okei. Löytyi siis vielä surkeampi määritelmä karkille kuin mieheni "sen pitää olla hyvää" .Eikös karkin määritelmä ole, että karkkia tai makeisia ovat tuotteet joissa keskeisin aineosa on sokeri tai makeutusaine. Eli joo, on minusta karkkia. En tosin ole niin perehtynyt, syön hyvin vähän mitään karkkeja. Tummaa suklaata tai salmiakkia/lakuja, tosi harvoin muuta.
Yksi kaveri joskus määritteli karkin niin, että sitä pitää mäyssyttää, eli olisi sitkeää :D
Miun tyttö huutaa "karkki", kun saa rusinoita tai muita kuivattuja hedelmiä tai marjoja. Juuri tappelimme autossa, että saako karkkia, kun miulla on pieni pussi kuivattuja mansikoita.Asiaa aikani mielessäni pyöriteltyäni päädyin siihen, että suklaalevy ei ole karkki. Mutta suklaakuorrutetut karkit on karkkeja. Mutta onko esim. suklaarusinat karkkeja? Loogisesti ajateltuna ne ei ole. Niissähän on yhdistettynä suklaa (joka ei ole karkkia) ja rusinat (jotka ei takuulla ole karkkeja). Mutta silti miellän ne enemmän karkiksi kuin suklaalevyn.Mun karkki on siis sellainen, jota voi syödä ilman käsin pilkkomista. Kaikki menee kuitenkin kattotermin makeinen alle.