pilvikirsikka
Foorumin legenda
Syyskuunmammat 2015
Joulukuun äidit 2019
Helmikuiset 2022
Huhtikuiset 2024
Me saatiin neuvolasta kourallinen kortsuja
en halua kierukkaa tai muutakaan kroppaani ja pillereitä en halua syödä. Vähiin käy vaihtoehdot.
@Freya88 mistä huomasit että oot raskaana? Menkat myöhässä? Aika harvinaista kyllä että kumin läpi tulee raskaaksi! Mua ei haittaisi sellainen pieni vahinko
voisi kaikille päivittelijöille sanoa, että tämä oli korkeamman voiman päätös, ei meidän 
@Freya88 mistä huomasit että oot raskaana? Menkat myöhässä? Aika harvinaista kyllä että kumin läpi tulee raskaaksi! Mua ei haittaisi sellainen pieni vahinko

Itse tilaisuus oli kyllä melkoinen, sille on tosiaan syynsä että lapset kastetaan vauvana. Kirkossa oli melkoisesti menoa ja meininkiä kun pikkupojat eivät malttaneet pysyä yhdessä kohdin kuin vain hetken alusta. Kävivät testaamassa puhujapönttöä, härppivät ehtoollispikareita, kiipeilivät pitkin penkkirivejä... Kalastettiin sitten porukalla heitä takaisin kriittisiin kohtiin, kuten siunaamista ja kastamista varten. Koin tahatonta hilpeyttä kun pappi saarnasi että taivaaseen pääsevät lasten kaltaiset... Jep, vilkkaat ja uteliaat! He tosiaan tavoittelivat taivasta jo kirkossa ollessaan tutkimalla rakenteet intohimolla. 3-vee metsästettiin omaa kastettaan varten saarnastuolista, ja hän kadotti jalkansa kastehetkellä, ja esitteli papille irvinaamaa protestiksi tästä kun häntä pideltiin paikallaan. Teki mieli samalla pyytää riivaajan poismanausta... Eikös sekin kuulu papin toimenkuvaan? No mutta onneksi ajatukset pysyvät pään sisällä, ja en oikein jaksa uskoa että vaikka lapset on nyt virallisesti kastettu, että nuo olisivat parempikäytöksisiä kuin pakananakaan.