Raskaaksi 2024

Melkein taas. Lähti jo hcg ihan pikkuriikkiseen nousuun ja alkoi tulla lievät raskausoireet, mutta vain 2 päivää (joista toisena oli testi vielä nega), ja sit oireet poistui ja testit negoja. Niin odotellaan seuraavaa kiertoa taas. Tässä oli kyllä koko ajan vähän erilainen tunne kuin ekassa kemiallisessa, ja melko voimakasta kipua tosi oudossa paikassa (vasemmalla alhaalla, ja säteili nivuseen). Mitä lie tapahtunut tuolla sitten, mutta ei siitä meille jouluvauvaa tullut. Lämmöt laski jo, että huomenna varmaan viimeistään alkaa uusi kierto.

On kyllä raskasta tämä. Melkein toivoo ettei itse tuntisi kaikkea tätä, niin ei tulisi sellaista valheellista toivon tunnetta. Mä tiedän olevani raskaana ennen testiä, ja tiedän että se on menossa pois ennen kuin testaan ja saan tuloksen. Jos en tuntisi mitään, niin tämänkin olisin missannut täysin (paitsi jos olisin testannut joka päivä herkällä testillä). Kyllä harmittaa. Meille olisi joulukuinen ollut ihan täydellinen, ja nyt sit pitää luopua ajatuksesta, että meille vielä tänä vuonna olisi pikkuinen tullut.

Ehkä seuraavassa kierrossa en käytä yhden yhtä raskaustestiä. Varmaan tarpeeksi monta kertaa jo tullut todistettua itselleen, että mä olen tarkempi kuin testit. :tears: Hauska kun ovulaatiota taas en tunne YHTÄÄN.

Melkein taas. Lähti jo hcg ihan pikkuriikkiseen nousuun ja alkoi tulla lievät raskausoireet, mutta vain 2 päivää (joista toisena oli testi vielä nega), ja sit oireet poistui ja testit negoja. Niin odotellaan seuraavaa kiertoa taas. Tässä oli kyllä koko ajan vähän erilainen tunne kuin ekassa kemiallisessa, ja melko voimakasta kipua tosi oudossa paikassa (vasemmalla alhaalla, ja säteili nivuseen). Mitä lie tapahtunut tuolla sitten, mutta ei siitä meille jouluvauvaa tullut. Lämmöt laski jo, että huomenna varmaan viimeistään alkaa uusi kierto.

On kyllä raskasta tämä. Melkein toivoo ettei itse tuntisi kaikkea tätä, niin ei tulisi sellaista valheellista toivon tunnetta. Mä tiedän olevani raskaana ennen testiä, ja tiedän että se on menossa pois ennen kuin testaan ja saan tuloksen. Jos en tuntisi mitään, niin tämänkin olisin missannut täysin (paitsi jos olisin testannut joka päivä herkällä testillä). Kyllä harmittaa. Meille olisi joulukuinen ollut ihan täydellinen, ja nyt sit pitää luopua ajatuksesta, että meille vielä tänä vuonna olisi pikkuinen tullut.

Ehkä seuraavassa kierrossa en käytä yhden yhtä raskaustestiä. Varmaan tarpeeksi monta kertaa jo tullut todistettua itselleen, että mä olen tarkempi kuin testit. :tears: Hauska kun ovulaatiota taas en tunne YHTÄÄN.
Mie tunnen kaikki ovulaatiota myöten. En viitsinyt tässä kierrossa edes tikuttaa, kun oireet kyllä tunsi vähän turhankin hyvin 🤣. Mut miustakin aina välillä on ehkäisyn lopettamisen jälkeen tuntunut, että jotain kiinnittymisyritystä olisi, mutta ei yhtään niin vahvasti kuin esikoisesta oli. Ei kyllä olla parhaina päivinä ehditty tallettelemaan, niin voihan se yritykseksi jääminen johtua siitäkin, ettei ole alkio ollut sopivassa vaiheessa tai jotain vaikka olisikin hedelmöittynyt💁‍♀️.

Ovisplussa vahvistunut 😍 Jee eli ehdittiin yrittää tähän kiertoon.

Dendrobates, ymmärrän hyvin nuo fiilikset 😕 paljon jaksamista! Mä yritän myös tässä kierrossa etten testaa liian aikaisin.. vasta sinä päivänä kun kk pitäis alkaa. On niin ikävää innostua ja sitten pettyä. Toivottavasti teillä onnistuu pian 💗

Liitteet

• IMG-20240413-WA0002.jpeg
    IMG-20240413-WA0002.jpeg
    2.6 MB · Katsottu: 180
Miten @Pancake89 sulla on nyt mennyt? Jäikö toivo vielä mahdollisen kemiallisen jälkeen kummittelemaan vai odotatko jo seuraavaa ovulaatiota?

Tiedän niin tunteen @Dendrobates kun olin jo sata varma viime kuussa että olen raskaana, ja vauva vielä tälle vuodelle oli niin suuri toive että pettymys oli kyllä isompi kun ikinä kun testit näytti negaa, ja menkat oli hienosti vielä kaksi päivää ”myöhässä”, voimia kaikkien fiilisten kanssa💛

Nyt olen jo positiivisin mielin, toivon että meille suotaisiin vauva ensi vuodelle mutta en aio nyt stressata asiaa, tästä kuusta en toivo tärppiä koska sitten la olisi ihan tammikuun alussa, ja se olisi jo kettuilua universumilta koska luonteeni on niin malttamaton, että saisin varmaan lapsen 1.1.2025 kun toivoin tämän vuotista😀 Mutta seuraavista kierroista taas toive raskautua, rennolla yrittämisellä☺️ Rennolla on ehkä enemmänkin ”rennolla”, vaikea oviksen aikana ajatella muuta kun että tärppäis jo saamari😂

Tiedän niin tunteen @Dendrobates kun olin jo sata varma viime kuussa että olen raskaana, ja vauva vielä tälle vuodelle oli niin suuri toive että pettymys oli kyllä isompi kun ikinä kun testit näytti negaa, ja menkat oli hienosti vielä kaksi päivää ”myöhässä”, voimia kaikkien fiilisten kanssa💛

Nyt olen jo positiivisin mielin, toivon että meille suotaisiin vauva ensi vuodelle mutta en aio nyt stressata asiaa, tästä kuusta en toivo tärppiä koska sitten la olisi ihan tammikuun alussa, ja se olisi jo kettuilua universumilta koska luonteeni on niin malttamaton, että saisin varmaan lapsen 1.1.2025 kun toivoin tämän vuotista😀 Mutta seuraavista kierroista taas toive raskautua, rennolla yrittämisellä☺️ Rennolla on ehkä enemmänkin ”rennolla”, vaikea oviksen aikana ajatella muuta kun että tärppäis jo saamari😂
Mie oon vaan toivonu, et päästäis kunnolla ees yrittämään. Tässä kierrossa on jo toivoakin mukana, kun tallettelut taisivat osua aika kivasti oviksen kanssa yhteen 😁. Toki nyt olen taas kipeänä niin en tiedä miten vaikuttaa mahdollisuuksiin. En ole edes ehtinyt toivoa mitään tiettyä laskettua aikaa. Kunhan joskus tärppäisi 😅😂. Luulen kyllä, että noita pettymyksen tunteita alkaa tulemaan, jos ei tärppääkään, vaikka kaikki muuten osuisi nappiin.

Täällä kp 28. Tosi paljon juilii kohdun alueella. Eilen olin ihan varma että on tärpännyt, on ollut niin samanlaisia oireita kun esikoisen alkuraskaudessa. Illalla testi oli nega, tänään en edes viitsinyt testata.

Spekulointia... Voiko pms oireet vaihdella ihan radikaalisti? Mulla ei oo yleensä tuntemuksia rinnoissa ja nyt nää on olleet todella raskaat ja hellät, ehkä vähän turvonneet vaikka kuukautisiin on vielä yli viikko? Tai siis alkoi tuolloin 🫣 Mulla niinkun tosi epänormaali ilmiö 😆

Spekulointia... Voiko pms oireet vaihdella ihan radikaalisti? Mulla ei oo yleensä tuntemuksia rinnoissa ja nyt nää on olleet todella raskaat ja hellät, ehkä vähän turvonneet vaikka kuukautisiin on vielä yli viikko? Tai siis alkoi tuolloin 🫣 Mulla niinkun tosi epänormaali ilmiö 😆

On normaalia. Joskus itselläni ei ole mitään ja toisinaan heti ovulaation jälkeen - viikko siitä alkaa tissikivut ja muut.

Onnittelut kaikille viime aikoina plussanneille ja tsemppiä testaajille!

Mäkin tuun tänne kirjoittelemaan, sivusta seurannut jonkun aikaa, mutta kun tää yritys vaan venyy niin kiva päästä puimaan asiaa muiden kanssa 😀

Meillä toisen yritys meneillään, yli vuosi takana "aktiivista" yritystä lääkärin avulla, mutta vielä ei ole napannut. Viime kierto oli eka kun kokeiltiin irrotuspiikkiä ja sainkin elämäni ekan selkeän ovisplussan testiin 🤩 se ei kuitenkaan napannut ja nyt on kp20 uudessa kierrossa. Söin letroja kp 3-7 ja kävin viime viikolla folli-ultrassa kp16, jolloin ei näkynyt mitään.. tiistaina kp22 uusi aika, jotenkin sellainen olo, että ei tule näkymään mitään.. mutta aina voi toivoa 😀

Miten @Pancake89 sulla on nyt mennyt? Jäikö toivo vielä mahdollisen kemiallisen jälkeen kummittelemaan vai odotatko jo seuraavaa ovulaatiota?

No tiputteluvuoto ei ota loppuakseen 🤷🏻‍♀️ eilenkin yllättäin sellasta melkein ruskeaa ja nyt on kp8. Ovistestailu tässä vähän unohtu, että tein ekan torstaina ja sitten töissä oli perjantaina vähän hurjempi päivä niin se vei hyvin tehokkaasti ajatukset pois kaikesta muusta. Seuraavan testin tein eilen ja olikin hauska yllätys vilkkuva hymy.

Verikoetulokset sain. Ei ollut mitkään arvot viitearvojen ulkopuolella. Ferritiini oli muistaakseni 43 ja jostain luin, että 50 ois hyvä näin raskaushaaveessa. Tänään pitäs lääkärin soittaa.

täällä dpo9-10 ja testit negaa 😓 vähän alkaa olla jo kisaväsymystä tässä yrittämisessä jo. Päätin, että kokeillaan vielä pari Letro-kiertoa, ja jos ei silti tärppää niin antaa sitten olla. Ikää kuiten se 40v marraskuussa niin vaikka munasolureserviä näkyi olevan pelkästään oikealla puolen kymmenen follikkeliä (vasenta ei saatu näkymään) niin eipäse auta jos kehityskelpoisia ei ole. Siihen ei mitkään Letrot tai ivf-hoidot auta. Kunnallisella ei lääkärin mukaan sitä alkudiagnostiikkaa tehdä eli välttämättä ivf-hoitokaan ei takaa että saataisiin raskautta alkamaan. Aika masentavaa, mutta toki faktat on pakko hyväksyä ku ikää on.

Mukavaa viikkoa kuiten kaikille! 😍

Dpo12 ja testasin jo tänään negan. Ei vauvaa siis meille :loudlycrying: Paljon plussatuulia teille muille, toivottavasti kaikki saatte plussan mielummin ennemmin kuin myöhemmin :Two-hearts: Meidän kolmen kopla on oikein hyvä, täytyy ehkä joku itku vääntää kun kerkeää niin pääsee tästä yli :Smiling Face With Open Mouth And Cold Sweat:

hei, onko se niin, että jos saa ovisplussan testiin esim tänään aamulla ja ovisoireet sitten tuntuu jo saman päivän illalla, niin onko tänään dpo-1 vai dpo 0? on yleensä ovisplussapäivä se dpo-1, mutta kun oireetki tuntuu samana päivänä niin voiko se olla jo se dpo0?

epätoivoinen mietintä, että jos nega muuttuis vielä plussaksi 😅 vaikka todella tiedän ettei ole muuttumassa. Kaikki raskauden alut näkyny jo haamuna dpo9. 🙄😓

Dpo12 ja testasin jo tänään negan. Ei vauvaa siis meille :loudlycrying: Paljon plussatuulia teille muille, toivottavasti kaikki saatte plussan mielummin ennemmin kuin myöhemmin :Two-hearts: Meidän kolmen kopla on oikein hyvä, täytyy ehkä joku itku vääntää kun kerkeää niin pääsee tästä yli :Smiling Face With Open Mouth And Cold Sweat:
Oon niin pahoillani 😭

Ohhoh, tänään tosiaan aloitin oviksen tikuttamisen ja olikin jo kunnon plussa! Rupesi myös näkymään nopeasti testissä. Odotin ovista vasta tuonne ke-to paikkeille kuten yleensä noina kp:nä. No onneksi nyt eilen tulikin talleteltua kaameasta flunssasta huolimatta. Tänään ei kyllä varmaan enää jaksa, muutenkin iltavuoroa töissä. Onkohan huomenillalla jo myöhäistä jos haluausi vielä toisen kerran? 🤔

Liitteet

• IMG_20240415_095811.jpg
    IMG_20240415_095811.jpg
    2.5 MB · Katsottu: 112
Luin täältä myös artikkelin missä sanotaan että "Jo 10 päivän pidättäytymisen jälkeen sperman laadussa alkaa tapahtua kielteisiä muutoksia: siittiöiden liikkuvuus laskee ja laatu heikkenee."

Onko joillain kuitenkin raskaus onnistunut siitä huolimatta jos on ollut vähän pidempi tauko seksissä ja ainoastaan kerran päässyt hyödyntämään ovista?

Ohhoh, tänään tosiaan aloitin oviksen tikuttamisen ja olikin jo kunnon plussa! Rupesi myös näkymään nopeasti testissä. Odotin ovista vasta tuonne ke-to paikkeille kuten yleensä noina kp:nä. No onneksi nyt eilen tulikin talleteltua kaameasta flunssasta huolimatta. Tänään ei kyllä varmaan enää jaksa, muutenkin iltavuoroa töissä. Onkohan huomenillalla jo myöhäistä jos haluausi vielä toisen kerran? 🤔
Ei välttämättä oo myöhäistä, kun plussasta voi se 12-34h (lähteistä riippuen tuntimäärä hieman vaihtelee) mennä että munasolu irtoaa. Jos vaan virtaa riittää niin voi varmistella 🤭 tämähän on aika tuuripeliä, kun munasolu elää sen n. vuorokauden irtoamisen jälkeen 🤷‍♀️

Takaisin