Kiitos!Onpas meillÀ nyt samat aikataulut! Mulla on huomiselle gonalpeptyl ja tÀnÀÀn aloitan cyclogestit. Eikös se ole niin ettÀ nÀiden ei pitÀisi nÀkyÀ raskaustesteissÀ?
![]()
Juu ei nÀy
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Kiitos!Onpas meillÀ nyt samat aikataulut! Mulla on huomiselle gonalpeptyl ja tÀnÀÀn aloitan cyclogestit. Eikös se ole niin ettÀ nÀiden ei pitÀisi nÀkyÀ raskaustesteissÀ?
![]()
No saa nÀhdÀ milloin sitÀ uskaltaa alkaa testailemaan. Nyt pitÀÀ koittaa kyllÀ rauhoittua. Alavatsa on vÀhÀn kipeÀ ja ihan pieni mÀÀrÀ verta on tullut. Toivottavasti kaikki on ok. LÀhden nyt kyllÀ ostamaan herkkujaJuu ei nÀy![]()
Oho, no onpas kyllÀ jÀnnÀ! MistÀhÀn se sitten johtuuOnpa hassua lukea miten eri testipÀivÀt ollaan saatu! Mulla se on tÀnÀÀn siirretyllÀ viisipÀivÀisellÀ 29.2KÀytössÀ on terolut 8 tunnin vÀlein tukilÀÀkkeenÀ, ja huomenna kiinnityspiikki. Mulla on nyt 8. alkionsiirto, toista kertaa blastolla eran mukaisessa aikataulussa.
PidÀn peukut pystyssÀ, ettÀ tÀllÀ kertaa tÀrppÀisi!Onpa hassua lukea miten eri testipÀivÀt ollaan saatu! Mulla se on tÀnÀÀn siirretyllÀ viisipÀivÀisellÀ 29.2KÀytössÀ on terolut 8 tunnin vÀlein tukilÀÀkkeenÀ, ja huomenna kiinnityspiikki. Mulla on nyt 8. alkionsiirto, toista kertaa blastolla eran mukaisessa aikataulussa.
Kiitos vinkistÀ - olipa teillÀkin aikamoinen mÀÀrÀ siirtoja!PidÀn peukut pystyssÀ, ettÀ tÀllÀ kertaa tÀrppÀisi!
MeillÀ esikoinen tÀrppÀsi vasta 9. siirrosta. Mulla toimi tÀysin lÀÀkkeellinen pas. 6 siirtoa tehtiin ovulaatio induktio kiertoon ja 3. lÀÀkkeellinen vihdoin johti plussaan.
HirveÀsti tsemppiÀ ja voimia KaihlaHitto vie kun tuntuu tuo nega pahalta. Tekisittekö seuraavan lÀÀkkeelliseen vai luonnolliseen? Icsi tuoresiirrosta kemiallinen, luonnollisen kierron pas:ista syntyi esikoinen. Mun oma kierto on epÀsÀÀnnöllinen, joten ihan todella tuuripeliÀ miten ovis sattuu, ettÀ meneekö koko kierto hukkaan, mutta toisaalta se toimi esikoisen kohdalla. LÀÀkkeellinen olisi henkisesti helpompi kun tietÀisi pÀÀsevÀnsÀ siirtoon,mutta mietityttÀÀ kun nyt ei edes yrittÀnyt kiinnittyÀ.
HirveÀsti tsemppiÀ ja voimia KaihlaMÀ en osaa vastata kumpaan kannattaisi tehdÀ, oon vielÀ itse niin noviisi
KÀÀnnÀn nyt rumasti omaan napaan homman, mutta nyt on kova huoli ja harmi. Eilen tosiaan oli eka pas ja verta tuli vÀhÀn sen jÀlkeen. Myöhemmin illalla ja aamulla ei ollut mitÀÀn, mutta nyt vessa kÀynnillÀ olikin taas. Tarkoittaakohan se ettÀ tÀmÀ ei nyt onnistunut. TÀnÀÀn oli kiinnityspiikki.![]()
Oo, onpas ihania uutisia!Ei kyllÀ pitÀisi veren johtua mistÀÀn alkioon tai semmoiseen liittyvÀstÀ, oisko se katetri raapaissut jostain? Voitko kysyÀ asiasta vaikka digipolulta? Tuskin vaikuttaa raskautumiseen
MÀ olen testihullu ja tÀnÀÀn olen saanut herkkÀÀn testiin tosi haalean viivan dpo9pidÀ kiinni
![]()
No olipa hyvÀ, ettÀ teitte ERA testin! Mullakin kyllÀ ovulaatio tapahtuu ihan normaalisti, mutta siitÀ huolimatta ei yhtÀkÀÀn plussaa "luonnolliseen" kiertoon. Toki mulle ei ERA testiÀ ole tehty. Luteaalivaihe on ollut lyhyehkö 10-11 pÀivÀÀ mulla, mutta lÀÀkÀrin mukaan sekin pitÀisi jo olla riittÀvÀ.Kiitos vinkistÀ - olipa teillÀkin aikamoinen mÀÀrÀ siirtoja!
Mulla ovulaatio tulee normaalisti ja ERA testattiin luonnolliseen kiertoon. Tuloksena ettÀ alkionsiirron aikaikkuna 2 pÀivÀÀ normaalia myöhemmin. Nyt vasta tosiaan toinen kerta kun tÀhÀn ikkunaan siirretÀÀn. Nyt aloin itse miettiin ettÀ jÀÀköhÀn aika liian lyhyeksi ennen kuukautisia ettÀ pitÀiskö (jos seuraavaan siirtoon pÀÀdytÀÀn) pyytÀÀ esim cyclot varmuuden vuoksi lisÀtueksi.
Voihan se olla myös kiinnittymisvuotoa. Jos ei suurta mÀÀrÀÀ ole tullut, niin en olisi huolissani.HirveÀsti tsemppiÀ ja voimia KaihlaMÀ en osaa vastata kumpaan kannattaisi tehdÀ, oon vielÀ itse niin noviisi
KÀÀnnÀn nyt rumasti omaan napaan homman, mutta nyt on kova huoli ja harmi. Eilen tosiaan oli eka pas ja verta tuli vÀhÀn sen jÀlkeen. Myöhemmin illalla ja aamulla ei ollut mitÀÀn, mutta nyt vessa kÀynnillÀ olikin taas. Tarkoittaakohan se ettÀ tÀmÀ ei nyt onnistunut. TÀnÀÀn oli kiinnityspiikki.![]()
Yhden siirron perusteella ei ehkÀ kannata vetÀÀ johtopÀÀtöksiÀ, kun alkioissakin voi olla kromosomipoikkeamia yms. TsemppiÀ seuraavaan siirtoon, mihin ikinÀ pÀÀdyttekÀÀn!Hitto vie kun tuntuu tuo nega pahalta. Tekisittekö seuraavan lÀÀkkeelliseen vai luonnolliseen? Icsi tuoresiirrosta kemiallinen, luonnollisen kierron pas:ista syntyi esikoinen. Mun oma kierto on epÀsÀÀnnöllinen, joten ihan todella tuuripeliÀ miten ovis sattuu, ettÀ meneekö koko kierto hukkaan, mutta toisaalta se toimi esikoisen kohdalla. LÀÀkkeellinen olisi henkisesti helpompi kun tietÀisi pÀÀsevÀnsÀ siirtoon,mutta mietityttÀÀ kun nyt ei edes yrittÀnyt kiinnittyÀ.
Montako siirtoa sulla on tehty? Me olemme julkisella hoidossa ja kun ensimmÀisen erÀn 6 kolmepÀivÀisiÀ alkiota oli siirretty (ja ainoa tulos yksi kemiallinen) niin kysyin onko ok jos menen yksityiselle eraan tÀssÀ vaiheessa. He pÀÀtyivÀt pitÀmÀÀn kokouksen, jossa lopputuloksena sain sen julkiselta. TÀmÀn jÀlkeen sitten myös kaikki alkiot kasvatettiin blastoiksi joten luojalle kiitos nyt ei enÀÀ tarvi noita parin pÀivÀn alkioiden siirtoja kÀrsiÀ. TÀssÀkin erÀssÀ ne pakastettiin parin pÀivÀn ikÀisinÀ ja aivan varmasti ilman eraa ei jatkoviljelyÀ olisi tehty ainakaan kaikille.No olipa hyvÀ, ettÀ teitte ERA testin! Mullakin kyllÀ ovulaatio tapahtuu ihan normaalisti, mutta siitÀ huolimatta ei yhtÀkÀÀn plussaa "luonnolliseen" kiertoon. Toki mulle ei ERA testiÀ ole tehty. Luteaalivaihe on ollut lyhyehkö 10-11 pÀivÀÀ mulla, mutta lÀÀkÀrin mukaan sekin pitÀisi jo olla riittÀvÀ.
Mulla on cyclogest. Katsoin ettÀ siellÀ oli melko harvinaisissa oireissa verenvuoto. MitÀ tukilÀÀkkeitÀ sulla on ollut kun on tiputellut?Montako siirtoa sulla on tehty? Me olemme julkisella hoidossa ja kun ensimmÀisen erÀn 6 kolmepÀivÀisiÀ alkiota oli siirretty (ja ainoa tulos yksi kemiallinen) niin kysyin onko ok jos menen yksityiselle eraan tÀssÀ vaiheessa. He pÀÀtyivÀt pitÀmÀÀn kokouksen, jossa lopputuloksena sain sen julkiselta. TÀmÀn jÀlkeen sitten myös kaikki alkiot kasvatettiin blastoiksi joten luojalle kiitos nyt ei enÀÀ tarvi noita parin pÀivÀn alkioiden siirtoja kÀrsiÀ. TÀssÀkin erÀssÀ ne pakastettiin parin pÀivÀn ikÀisinÀ ja aivan varmasti ilman eraa ei jatkoviljelyÀ olisi tehty ainakaan kaikille.
TsemppiÀ @vain kÀymÀssÀ siirtoon!
@hömelö1 mikÀ tukilÀÀke sulla on kÀytössÀ? Mulla toisinaan tiputellut vÀhÀn siirron jÀlkeen. Luulen, ettÀ voi liittyÀ siihen.
Paljon tsemppiÀ! Toivotaan ettÀ matkalainen pysyy kyydissÀTÀÀllÀ on otettu 3d alkio kyytiin ja sain pistettÀvÀksi la gonapeptyl piikin. Katsotaan miten kÀy tÀmÀn kolmannen kanssa. EnÀÀ yksi jÀljellÀ pakkasessa.
Mulla ollut aina terolut, kerran lisÀnÀ cyclot. Ja on kyllÀ ollut vaan pari tippaa siinÀ siirron tai seuraavana pÀivÀnÀ se tiputtelu, sit vasta lÀhempÀnÀ menkkoja tyyliin edellisenÀ pÀivÀnÀ.Mulla on cyclogest. Katsoin ettÀ siellÀ oli melko harvinaisissa oireissa verenvuoto. MitÀ tukilÀÀkkeitÀ sulla on ollut kun on tiputellut?
Ja onko ollut nyt siirron jÀlkeen oireita? TsemppiÀ piinailuin
@Minnihiiri84 Kiinnittymisvuoto oiskin paras vaihtoehtoVoikohan se tulla nÀin pian siirron jÀlkeen?
Osaisinpa nyt vaan vÀhÀn rauhoittua. Koko ajan vaan pelko ettÀ mokaan jollain (esim greippimehulla) kaiken. Anteeksi kaikille vauhkoiluni.