Elokuisten plussatestien kuvia

Heii. Tässä minun testit 😅 alin tosiaan tältä päivältä eli rv 4+3. Täytyyköhän tuota vielä viikon päästä tehdä pari testiä että näkee viivan vahvistuvan. Taitaa kyllä mennä lähemmäs uutta vuotta testien teot kun joulua vietetään muualla😁

Liitteet

• IMG_3929.jpeg
    IMG_3929.jpeg
    230.2 KB · Katsottu: 75
Kyllä varmaan mulla on menossa kesken. Sama keskenmenoista tuttu alaselkäsärky alkoi, joten tein vikan e@h:n eikä se ollut vahvistunut toissapäivästä 😔

IMG_8497.jpeg

Tein PC:n ja sekin näytti haaleammalta.

Nää testit yhdistettynä tähän selkäsärkyyn kyllä tarkoittaa mulle sitä, että peli on menetetty 😔

Kyllä varmaan mulla on menossa kesken. Sama keskenmenoista tuttu alaselkäsärky alkoi, joten tein vikan e@h:n eikä se ollut vahvistunut toissapäivästä 😔

View attachment 128805

Nää testit yhdistettynä tähän selkäsärkyyn kyllä tarkoittaa mulle sitä, että peli on menetetty 😔
Toivotaan, että on väärä hälytys 🙏 Tsemppiä ja jaksamista ♥️

View attachment 128805

Paljon voimia sinne 🩷

Tässä kuvat! Ensimmäinen haamu dpo10, seuraavana digi dpo13, seuraava pc dpo15 ja viimeisin testikuva tänään eli dpo17. Huolettaa, kun dpo17 ja ei vieläkään täysin leffaviivat eikä pahoinvointia 🥺

Liitteet

• 20231211_162804.jpg
    20231211_162804.jpg
    1,000.2 KB · Katsottu: 53
  • 20231214_171416.jpg
    20231214_171416.jpg
    1.9 MB · Katsottu: 53
  • 20231216_174450.jpg
    20231216_174450.jpg
    1 MB · Katsottu: 50
  • 20231218_170901.jpg
    20231218_170901.jpg
    1 MB · Katsottu: 52
Tässä kuvat! Ensimmäinen haamu dpo10, seuraavana digi dpo13, seuraava pc dpo15 ja viimeisin testikuva tänään eli dpo17. Huolettaa, kun dpo17 ja ei vieläkään täysin leffaviivat eikä pahoinvointia 🥺
Jos teen ylihuomenna viikkodigin, niin mitä sen kuuluisi näyttää? Menkoista laskettuna ois rv 4+3 silloin. 😅 On tää ahdistavaaaaaa kun koko ajan pelottaa 🥺

Vielä yks kuva! En malttanut olla tekemättä digiä ja HUH, tulihan sieltä se 2-3 ja rv 4+1 ois tänään menkoista laskettuna 😊🙏❤️
Alin testi ovulaatiotesti ja keskellä pc.
Kivaa loppuiltaa kaikille 😊 Ja pahoittelut tästä yksin keskustelusta 😂😂

Liitteet

• 20231218_200931.jpg
    20231218_200931.jpg
    1 MB · Katsottu: 46
Kuvassa yllä eilinen testi (dpo14 / rv 4+4), tän päivän liuska alla eli dpo15 / rv 4+6. Tummumisen puute huolestuttaa, toki vasta kaks liuskaa tehty noiden herkkien tikkujen jälkeen. Ja virtsa oli kyllä tosi laimeeta kun tuli illalla juotua vettä tolkuttomasti 😹 illasta varmaan pitää mielenrauhan takia kattoa uudelleen muutaman tunnin rakkoajalla.IMG_6931.jpeg

Huh, en tiedä miten, mutta nyt oli vahvistunut testi paljon. En silti uskalla toivoa paljoa, noiden alaselkäsärkyjen takia. On siis tosi koviakin kipuja, ihan samanlaisia kuin oli aiemmissa keskenmenoissa 😫 Mutta testi näyttää kyllä tänään hyvältä! N. 2,5h pidätyksellä

IMG_8501.jpeg

Kuvassa yllä eilinen testi (dpo14 / rv 4+4), tän päivän liuska alla eli dpo15 / rv 4+6. Tummumisen puute huolestuttaa, toki vasta kaks liuskaa tehty noiden herkkien tikkujen jälkeen. Ja virtsa oli kyllä tosi laimeeta kun tuli illalla juotua vettä tolkuttomasti 😹 illasta varmaan pitää mielenrauhan takia kattoa uudelleen muutaman tunnin rakkoajalla.View attachment 128848

Nää RFSU:n liuskat on vähän oikukkaita, saattavat näyttää vähän mitä lystää. 😁🙈 Saman huomasin siis itse...

View attachment 128805

Mun mielestä tuossa ei näy selkeää haalistumista viivan värissä. Toivoa ei kannata vielä menettää. Ymmärrän kyllä huolen hyvin...varsinkin kun on kipuja. Mulla on alaselkäkipua ollut kyllä normaalissakin raskaudessa. Toivottavasti ei olisi nyt syytä huoleen. 🙏

Mun mielestä tuossa ei näy selkeää haalistumista viivan värissä. Toivoa ei kannata vielä menettää. Ymmärrän kyllä huolen hyvin...varsinkin kun on kipuja. Mulla on alaselkäkipua ollut kyllä normaalissakin raskaudessa. Toivottavasti ei olisi nyt syytä huoleen. 🙏
Kiitos ❤️ Aiemmat menetykset varmaankin saa tällaisen reaktion itsessä aikaan. Heti kun kipu alkoi, ajattelin että tää oli tässä. Nyt taas vähän toivo pilkahti, kun aamun testi näytti paremmalta, joten katsotaan 😊

On tää oudon näköinen testikasa. Miten voikin noin vaihdella. Hyvin taas kertoo siitä ettei todellakaan kannata testata näin paljon 😅 Nyt koitan huomenna pitää itseni erossa testeistä, seuraava vasta ylihuomenna…

IMG_8504.jpeg

@Misa Nyt on vasta niit aikaiset Dpo:t et ei ne testit välttämättä tummu niin selkeästi, kun se Hcg:n nousu (tuplaantuminen) on niin pieni numeroista näillä päivillä, eli ei heitetä pyyhettä vielä kehään :red-heart: Ja voihan olla et noi selkäkivut on nyt erilaisia tässä tässä raskaudessa, koska nyt sulla on raskaus jo yhden onnistuneen raskauden/synnytyksen jälkeen. Kyl sitä huomaa et keho kolottelee ihan eri tavalla esikoisen jälkeen :Smiling Face With Open Mouth And Cold Sweat:🌈 Myönnän kyllä et itsekin joka ikisestä kolotuksesta epäilen jotain poikkeavaa.. Mut koitetaan tsempata :Hugging Face:

Takaisin