No ei.@Magnoliae Ylempi on viikkodigin 3+ alkuvuodelta,
alempi tämän aamun viikkodigin 2-3 samoilta päiviltä. Eipä tuossa hirveästi eroa ole![]()
![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
No ei.@Magnoliae Ylempi on viikkodigin 3+ alkuvuodelta,
alempi tämän aamun viikkodigin 2-3 samoilta päiviltä. Eipä tuossa hirveästi eroa ole![]()
![]()
Toivotaan, että on väärä hälytysKyllä varmaan mulla on menossa kesken. Sama keskenmenoista tuttu alaselkäsärky alkoi, joten tein vikan e@h:n eikä se ollut vahvistunut toissapäivästä
View attachment 128805
Tein PC:n ja sekin näytti haaleammalta.
Nää testit yhdistettynä tähän selkäsärkyyn kyllä tarkoittaa mulle sitä, että peli on menetetty![]()
Paljon voimia sinneKyllä varmaan mulla on menossa kesken. Sama keskenmenoista tuttu alaselkäsärky alkoi, joten tein vikan e@h:n eikä se ollut vahvistunut toissapäivästä
View attachment 128805
Nää testit yhdistettynä tähän selkäsärkyyn kyllä tarkoittaa mulle sitä, että peli on menetetty![]()
Jos teen ylihuomenna viikkodigin, niin mitä sen kuuluisi näyttää? Menkoista laskettuna ois rv 4+3 silloin.Tässä kuvat! Ensimmäinen haamu dpo10, seuraavana digi dpo13, seuraava pc dpo15 ja viimeisin testikuva tänään eli dpo17. Huolettaa, kun dpo17 ja ei vieläkään täysin leffaviivat eikä pahoinvointia![]()
2-3 varmaan kuuluis näyttää.Jos teen ylihuomenna viikkodigin, niin mitä sen kuuluisi näyttää? Menkoista laskettuna ois rv 4+3 silloin.On tää ahdistavaaaaaa kun koko ajan pelottaa
![]()

Kuvassa yllä eilinen testi (dpo14 / rv 4+4), tän päivän liuska alla eli dpo15 / rv 4+6. Tummumisen puute huolestuttaa, toki vasta kaks liuskaa tehty noiden herkkien tikkujen jälkeen. Ja virtsa oli kyllä tosi laimeeta kun tuli illalla juotua vettä tolkuttomastiillasta varmaan pitää mielenrauhan takia kattoa uudelleen muutaman tunnin rakkoajalla.View attachment 128848
JustNää RFSU:n liuskat on vähän oikukkaita, saattavat näyttää vähän mitä lystää.Saman huomasin siis itse...
Mun mielestä tuossa ei näy selkeää haalistumista viivan värissä. Toivoa ei kannata vielä menettää. Ymmärrän kyllä huolen hyvin...varsinkin kun on kipuja. Mulla on alaselkäkipua ollut kyllä normaalissakin raskaudessa. Toivottavasti ei olisi nyt syytä huoleen.Kyllä varmaan mulla on menossa kesken. Sama keskenmenoista tuttu alaselkäsärky alkoi, joten tein vikan e@h:n eikä se ollut vahvistunut toissapäivästä
View attachment 128805
KiitosMun mielestä tuossa ei näy selkeää haalistumista viivan värissä. Toivoa ei kannata vielä menettää. Ymmärrän kyllä huolen hyvin...varsinkin kun on kipuja. Mulla on alaselkäkipua ollut kyllä normaalissakin raskaudessa. Toivottavasti ei olisi nyt syytä huoleen.![]()

Ja voihan olla et noi selkäkivut on nyt erilaisia tässä tässä raskaudessa, koska nyt sulla on raskaus jo yhden onnistuneen raskauden/synnytyksen jälkeen. Kyl sitä huomaa et keho kolottelee ihan eri tavalla esikoisen jälkeen