Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Mäkin aattelin varata ajan silleen että se eka neuvola on vasta varhaisultran jälkeen.Itse varailen neuvolan vasta varhaisultran jälkeen![]()
Ja meillä 24.8. Mennään siis kaikki peräpäivinäMeillä 23.8![]()

Mulla sattu samalle päivälle vu ja neuvola. Tosin niin päin et neuvola on ensin ja ultra vasta sen jälkeen. Kovasti tässä pohdin kannattaisko se ultra siirtää viikkoa aikasemmin vai onko mitään väliä vaikka onki jälkeenpäin? Mitä mieltä muut ootte ja mitä tekisitte itse?![]()
Itse haluaisin mennä ensin ultraan. Olisi aika kauheaa saada neuvolassa ties mitä ohjeita ja sitten heti perään ultrassa kuulla, että raskaus on mennyt kesken. Jos kaikki on hyvin, niin ei sillä toki silloin ole mtiään väliä, kummin päin ne ovat.Mulla sattu samalle päivälle vu ja neuvola. Tosin niin päin et neuvola on ensin ja ultra vasta sen jälkeen. Kovasti tässä pohdin kannattaisko se ultra siirtää viikkoa aikasemmin vai onko mitään väliä vaikka onki jälkeenpäin? Mitä mieltä muut ootte ja mitä tekisitte itse?![]()