Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Mulla vähän samantyyppinen tilanne, mutta tutut työkaverit. Haluaisin kertoa työkavereille aiemmin, mutta varmuuden vuoksi ajattelin odottaa koeajan loppuun kertomista. Ehkä parille läheisimmälle saatan kertoa, mutta onhan noissa aina riskinsä että esimies kuulee. Vähän kyllä epäilyttää että pysyykö rv 23 asti piilossa vaatteiden alla kun olen hoikka.Mä en tiiä yhtään miten kerron töissä raskaudesta. Aloitan elokuussa uudessa paikassa.
Aah löysinkin vastauksen tähän. Vielä on matkaaNäänkö mä muuten jostain helposti, montako viestiä oon täällä kirjoittanut?![]()
Mullakin vasta 16, tai nyt 17 kasassa.Aah löysinkin vastauksen tähän. Vielä on matkaa![]()
Sama täälläMullakin vasta 16, tai nyt 17 kasassa.![]()
Mulla on nyt 6+2, eikä loppua näy.@NM90 mulla oli viikko sitten (niihin aikoihin kun plussasin) koko ajan pissahätä muutaman päivän ajan. Nyt rv4+4 tää on helpottanut. Tai sitten olen vaan juonut liian vähän kun melkein koko päivän ollut taas pihatöissä.
Päivisin iskee kyllä semmonen väsy että on pakko ottaa päiväunet. Parasta on kun syö, menee sohvalle hyvään asentoon katsomaan telkkaria ja ottaa päikyt.![]()
Mä yritän vaan pitää itseni kiireisenä.Mitäs hyviä vinkkejä teillä on itsensä rauhoittamiseen näinä ensimmäisinä viikkoina?
Mitäs hyviä vinkkejä teillä on itsensä rauhoittamiseen näinä ensimmäisinä viikkoina? Esim. jotkut tekevät lisää testejä mielenrauhan vuoksi jne.
Ei mitäänMitäs hyviä vinkkejä teillä on itsensä rauhoittamiseen näinä ensimmäisinä viikkoina? Esim. jotkut tekevät lisää testejä mielenrauhan vuoksi jne.