Plussa vai ei?

Kiitos! 🥰 Tänään aamulla tein digin ja nyt ei tarvitse enää epäillä. Toisen rsfu:nkin käytin pois ja testiviiva kirkui eilistäkin tummempana. Mies hämmästyi yhtä paljon kun mä mutta aivan ihana ylläri on molempien mielestä! Meille tulee kolmonen! ❤️❤️❤️

Liitteet

• IMG_20230429_090947.jpg
    IMG_20230429_090947.jpg
    2.1 MB · Katsottu: 162
Heips! Palailen tänne parin vuoden tauon jälkeen jännittämään. Esikoinen syntyi 8/22, hän sai alkunsa ivf-hoidoilla, nyt yhdet menkat olleet välissä, toisia odottelen alkavaksi, nyt myöhässä jo 6-päivää. Toki bongasin oviksenkin vasta kp 28 ja normaalisti kierto siis 28-33päivää. Toki nyt synnytyksen jälkeen menkathan voi tulla ja mennä miten sattuu, imetyskin toki vaikuttaa. Mutta tein kuitenkin testin tänään 2,5h pidätyksellä, malttamaton kun olen.🙈 Luomuihme olisi enemmän kuin tervetullut.❤️ Mitäpä sanotte?

Liitteet

• Screenshot_2023-05-02-12-40-15-10_92460851df6f172a4592fca41cc2d2e6.jpg
    Screenshot_2023-05-02-12-40-15-10_92460851df6f172a4592fca41cc2d2e6.jpg
    151.6 KB · Katsottu: 279
  • IMG_20230502_132501.jpg
    IMG_20230502_132501.jpg
    2.7 MB · Katsottu: 280
Onko kukaan saanut myöhäistä plussa (2vko) jolloin mekkojen olisi pitänyt alkaa.

Minulla epäsäännöllinen kierto ja menkat 10pv myöhässä.

Onko kukaan saanut myöhäistä plussa (2vko) jolloin mekkojen olisi pitänyt alkaa.

Minulla epäsäännöllinen kierto ja menkat 10pv myöhässä.

Siis kaksi viikkoa ovulaatiosta vai kaksi viikkoa siitä kun menkkojen pitäisi alkaa? Kaksi viikkoa ovulaatiosta on vielä mahdollista plussata, vaikka siihen asti olisi ollut negaa. Hormoni nousee ja erittyy virtsaan hyvin yksilöllisesti. Sanot kierron olevan epätasainen. Ehkä siis tämä kierto sattuu olemaan pitkä. Silloin usein ovulaatio on myös myöhäinen, jolloin myös plussa voi tulla myöhään. On myös mahdollista, ettei ovulaatiota ole tullut ja kierto siksi venyy. Toivottavasti pian tulee joko plussa tai uusi kierto pääsee alkamaan.

Heips! Palailen tänne parin vuoden tauon jälkeen jännittämään. Esikoinen syntyi 8/22, hän sai alkunsa ivf-hoidoilla, nyt yhdet menkat olleet välissä, toisia odottelen alkavaksi, nyt myöhässä jo 6-päivää. Toki bongasin oviksenkin vasta kp 28 ja normaalisti kierto siis 28-33päivää. Toki nyt synnytyksen jälkeen menkathan voi tulla ja mennä miten sattuu, imetyskin toki vaikuttaa. Mutta tein kuitenkin testin tänään 2,5h pidätyksellä, malttamaton kun olen.🙈 Luomuihme olisi enemmän kuin tervetullut.❤️ Mitäpä sanotte?
Jotain näkyy, mutta tuo rfsu on vaan niin epäluotettava ainakin omalla kohdallani sain aika vanhoja viivoja syyttömänä (seuravana pv verikoe nega) ja en lopulta ollutkaan raskaana. Sinun kohdalla toivottavasti olisi viivan alku ja lähtee vahvistumaan, kokeile toista merkkiä varmuuden vuoksi.

Hei, onko kenelläkään kokemusta että clearbluen + tai - " testaa aikaisin" testi antaa - mutta kun testin avaa siellä onkin kaksi melkein yhtä vahvaa viivaa? Tänään siis pp10 ja halusin testata tuolla kun tähän mennessä pelkkiä haamujen haamuja rfsun herkässä😅 jos kollakin olis kokemusta et mitä tässä nyt pitäs uskoo😁 uuden testin teen tottakai huomenissa mutta kiinnostaa tietää että onko nää testit vaan todella susia vai toimiiko tuo testi jotenkin erilailla kun muut

Jotain näkyy, mutta tuo rfsu on vaan niin epäluotettava ainakin omalla kohdallani sain aika vanhoja viivoja syyttömänä (seuravana pv verikoe nega) ja en lopulta ollutkaan raskaana. Sinun kohdalla toivottavasti olisi viivan alku ja lähtee vahvistumaan, kokeile toista merkkiä varmuuden vuoksi.
Seuraavana aamuna pc testi nega ja siitä 2h päästä alkoikin vuoto. Positiivista tässä on se että vuoto alkoi tasan 14vrk ovulaatiosta🤩 Olishan se luomuplussa mahtava, mutta jäi meille vielä yksi alkio pakastimeenkin👶🥰

Onko kokemuksia normalin raskaustesteistä?
@Beanen vastaan näin kuukauden päivät myöhässä mutta meillä oli normalin liuskatestit (oisko ollu 3,90€/ 5kpl) käytössä vuoden verran kun yritettiin. Kemiallisen näytti ja nyt plussatessa helmikuun lopulla dpo 10, ja siitä eteenpäin vahvistu. Muut kierrot aina oli negoja ja lukuisia normalin testejä tehneenä voisin oman kokemuksen sanoa ettei kyllä turhia viivanpaikkoja näkynyt yhen yhtään, mutta yllättävän herkkiä ovat. 😊

Lisään tuohon aikasempaan että kyseessä siis digi testi!
Digitesteissä on yleensä aina kaksi viivaa, silloinkin kun ei ole raskaana. Eli niitä ei kannata availla, koska viivoista ei näe tulosta.

Tänään dpo jotain väliltä 9-11. Todennäköisimmin dpo 10. Tänä aamuna samasta virtsasta tein kaksi testiä, toinen raskauskeijun herkkä liuska ja toinen pregcheck. Jotain hailakkaa olen näkevinäni, selvemmin tuossa raskauskeijun liukassa. Eilen oli vielä tyylipuhdas nega. Näkeekö muut mitään? Ja tuli tosiaan testiajalla.

Näkyy molemmissa 😍

Tänään dpo jotain väliltä 9-11. Todennäköisimmin dpo 10. Tänä aamuna samasta virtsasta tein kaksi testiä, toinen raskauskeijun herkkä liuska ja toinen pregcheck. Jotain hailakkaa olen näkevinäni, selvemmin tuossa raskauskeijun liukassa. Eilen oli vielä tyylipuhdas nega. Näkeekö muut mitään? Ja tuli tosiaan testiajalla.

Haamua on nähtävissä mun mielestä molemmissa 😊

Dpo 10, kp27. Digi näytti negaa
Minullakin dpo luultavasti 10. Ja erittäin hailakka viiva pc:n testissä. Ei oikein kuvasta edes erota. Digiä en oo ite tehny. Ei oikein auta kuin odotella. Kyllä parin päivän päästä luulisi jo selvemmin näkyvän, jos on jotain näkyäkseen. 😅

Takaisin