Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Mulla oli noin esikoisesta. Usein etenkin ylös noustessa tuli huono olo. Töissä oli parasta, kun istuin vaan pää kiinni pöydässäVoiko oma asento vaikuttaa etomiseen? Tuntuu, että olo helpottais kun makaa... Havaitsin, että kun paha olo tulee, seisten oleminen on selvästi hankalampaa. Makuulla rauhoittuu.
Mulla on ainakin näin ihan kaikessa pahoinvoinnissa.Voiko oma asento vaikuttaa etomiseen? Tuntuu, että olo helpottais kun makaa... Havaitsin, että kun paha olo tulee, seisten oleminen on selvästi hankalampaa. Makuulla rauhoittuu.
Ja sitten ilmaantui pahoinvointi. Pitkin päivää käynyt etova olo. Nyt sitten yltyi siihen pisteeseen, että oksennus tuli.Sen verran täytyy tulla päivittämään, että nyt tuntuu, että kaikki itkettää, herkistyttää. Niin hyvässä kuin pahassa. Olen muutenkin herkkä, mutta kyllä oon ihan liipaisimella koko ajan.Ihan sama sanooko puoliso poikkipuolisen sanan tai katsonko kissavideoita.
![]()
TsemppiäHirveä olo. Päätä särkee ja oksettaa ja aivan jumalaton väsymysNyt tämä ilmeisesti alkaa sitten taas kunnolla
![]()
Onpa tosi tahditonta ja ahdistavaa!Tuo turvotus on niin inhottavaa. Paitsi tukalaa myös paljastaa asian tilan ihan liian aikaisin. Olin ihan tuskissani sen kanssa viimeksi ja tällä kertaa näyttää tulevan sama homma. Ja kun edellisestä raskaudesta maha ei palautunut, niin olen jo nyt sen näköinen että viikkoja on vaikka kuinka. Eikä siinä muuten mitään, mutta kun ihmiset ei kykene olla tahdikkaita vaan kehtaavat kommentoida toisen vartaloa(Sain siis näiden raskauksien välissä kuulla jo ainakin kolmet onnittelut, vaikka en edes odottanut ja kyllä se tuntui kurjalta. Mulla on aika nolla toleranssi kommentointiin muutenkin, vaikka olisi jo ihan loppu suoralla ja asia selkeä. Olen asiakaspalvelu työssä ja jo nyt ahdistaa, mitä kommenttia taas saa kuulla..)
Mulla oli esikoisen raskaudessa koviakin toispuoleisia "piikkejä" koko ekan kolmanneksen. Pelkäsin kans kohdunulkoista, ku kerran tuli ihan hirvee repivä kipu, etten pysynyt liikkumaan mihinkään minuuttiinViime yönä tuli yhtäkkiä oikealle puolelle alamahaan melko kovia vihlaisuja, joita säikähdin kovasti ja valvoin sitten koko yönMonenlaisia tuntemuksia kyllä alamahassa ollut, mutta toispuoleisesta kivusta olin lukenut, että voi viitata kohdunulkoiseen raskauteen. Yön jälkeen ei ole tullut kuin muutamia lieviä vihlaisuja, enemmän nivusen seutuun. Mitään vuotoa ei ole tullut, ja pahoinvointi on voimakkaampaa kuin aiemmin, joten olen yrittänyt rauhoitella itseäni. Viikon päästä jo varhaisultra, mutta nyt tuntuu tosi pitkältä ajalta odottaa.
Onko muilla kokemuksia vastaavasta?