Yleistä jutustelua 💬

Salaiselle puolelle vaan kaikki! 😊 Ymmärrettävästi tässä vaiheessa meitä kaikkia ainakin vähän pelottaa, että jos jokin meneekin pieleen, mutta pääsee sieltä ryhmästä sitten myös halutessaan helposti pois.

Meillä oli eka neuvolakäynti tänään. Seuraava virallinen aika terveydenhuollon puolelta vasta joskus helmikuussa. Tuntuu pitkältä ajalta odotella vaan "itekseen". 🤔 Onneksi täällä voi käydä höpisemässä!

Itsellä viestit jo täynnä mutta vähän mietityttää kun loppiaisena vasta ultra että uskaltaako sitä liittyä salaisella puolella jos ei siellä olekaan 🤔 onkohan muut liittyneet vaikka eivät "varmistusta" ultrassa oo vielä saaneet? 🤔

Itsellä viestit jo täynnä mutta vähän mietityttää kun loppiaisena vasta ultra että uskaltaako sitä liittyä salaisella puolella jos ei siellä olekaan 🤔 onkohan muut liittyneet vaikka eivät "varmistusta" ultrassa oo vielä saaneet? 🤔
Mä liityin ainakin salaiselle puolelle vaikka ei oo mitään varmuutta mistään 🤷🏻‍♀️ Poistun sit jos käykin ikävästi. Yritän pysyä optimistisena 😊

Itsellä viestit jo täynnä mutta vähän mietityttää kun loppiaisena vasta ultra että uskaltaako sitä liittyä salaisella puolella jos ei siellä olekaan 🤔 onkohan muut liittyneet vaikka eivät "varmistusta" ultrassa oo vielä saaneet?
Kyllä mää ainakin liityin salaiselle pelkällä positiivisella testillä. Ei luultavasti ole sen tarkempaa ennen nt-ultraa kun ei olla menossa aiemmin ultraan ja neuvolakin tosi myöhään. Ja kun ei hirveesti oireitakaan ole, mut ei ollut esikoisestakaan.

Minäkin liityin salaiselle puolelle vaikka ei vielä oo ultrassa käyty. Minusta siel on kivempi jutella ja sit aattelin et jos tässä huonosti käy niin sit vaan pitää pyytää ero sieltä. Paljo inhottavampaa on perua neuvolakäyntejä keskenmenon takia. 😔

Heippa, minä en ole pitkään aikaan tänne kirjoitellutkaan. Raskaus on (kai) sujunut hyvin, mutta muuten on ollut tosi raskasta aikaa. Tiistaina käytiin ekassa neuvolassa ja seuraavaksi on nt-ultra 30.1. Mulla on ihan älytön tämä väsymys ja myös pahoinvointi.😞

Näkeekö omien viestien määrän muuten jostain? Ja oliko niin, että 30 viestiä pitää olla kirjoitellut, että pääsee salaiseen ryhmään?

Joo täällä oli ohjeita. Ne viestit pitää ihan laskea. Luulin et sinne tulee joku valmis lukumäärä mut pitikin vähän tehhä töitä 🤭

Heippa, minä en ole pitkään aikaan tänne kirjoitellutkaan. Raskaus on (kai) sujunut hyvin, mutta muuten on ollut tosi raskasta aikaa. Tiistaina käytiin ekassa neuvolassa ja seuraavaksi on nt-ultra 30.1. Mulla on ihan älytön tämä väsymys ja myös pahoinvointi.😞
Jaksamista.❤️Toivottavasti pystyt lepäämään edes aina silloin tällöin, tuo väsymys voi olla niin ylivoimaista.😴

Kun klikkaat sun nimeä, niin näet viestien määrän. 14 näyttäisi olevan.
Aaaa nii jos on vasta liittynyt tänne ja on kirjoitellut vaa elokuisiin. Mietinki et miten minä en oo tajunnu, mut mulla on vähän enemmi viestejä sit kasassa kaikkialla 🤣

Toivottavasti pian helpottaisi ❤️ Mulla vähän sama fiilis, vaikka nyt on vasta 5+5 menossa niin väsyttää hirveästi ja pahoinvointiakin on jo ollu 😬 En arvannu että se näin aikaisessa vaiheessa alkais. Tänäänkin oli semmoinen olo et laatta lentää hetkenä minä hyvänsä. Autossa pahenee, samoin jos ei oo syöny vähään aikaan. Varhaisultraan pääsen vasta 10.1., milläköhän sais ajan kulumaan sinne asti 😄

Tavallaan helpottaa kuulla, että löytyy samoista oireista kärsiviä, mutta en tietenkään toivo kenellekään tätä väsymystä tai pahoinvointia. Tsemppiä Sylvaine sinullekin❤️

Takaisin