Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jep nimenomaa sit ei harmita nega niin paljon kun kivaa tiedossa, mitä raskaana ei voisi tehdä.@Juliet92 kosteat kolmikymppiset kuulostaa tosi hyvältä suunnitelmalta, sillon negallakin on positiivinen aspekti! Ja samaa mietin että ainakaan ei oo suljettu tuoresiirtoa pois liian suuren vasteen takia!Vaik voihan silti olla että ei tuu mitään siirrettävää, ei ne ilman syytä tavottele sitä että saatas poimittua 10-15 munasolua... Se kato joka vaiheessa on aika karu. Mutta näin on että laatu ratkasee, katotaan miten tää tästä menee!
Jarrut on nyt menny tässä rinnalla neljä päivää. Ne sattuu vähän enemmän. Ja @Kultahippi oli oikeassa että ekat pistot oli helpompia, en tiiä miks mutta esim tänään molemmat piikit vähän sattu kun alkuun en edes tuntenu sitä gonal-f:ää kun pistin! Ehkä tuo maha tässä herkistyy
mut ei vielkään mitään ongelmaa mulla piikityksen kans. Vielkin vaan oon ilonen että saa tehdä jotain
enää huomenna nää kaks piikkiä, sit sunnuntaina irrotuspiikki ja sit tiistaina totuuden hetki, iik!!
Joo siis alkaa täälki vv olee ja muuttuu taas limaisaa suuntaa mut limakalvot silti kuivat@Juliet92 auts, kuivat limakalvot ei oo kivamulla on tullu ihan älyttömät ovilimat täst IVF lääkityksestä
vessassa oikeen roikkuu isoi limaklönttei... Sori
ja joo, koitan aina löytää uuen kohan pistoon, mut esim puolen vaihtelu ei kauheest auta enää ku kaks piikkiä samalla kertaa, oon ne laittanu sit aina eri puolille :D alkuun tosiaan ei ollu mitää ongelmaa mut nyt noi vetelee jo mustelmille mahaa.
Toivotaan, ettei lämpöjen lasku merkkaa negaa❤@Nurppu unohtu eilen vastata, että suusta mittaan.
@Kultahippi testitulosta odottamassa
Oma käppyrä ei niin lupaavalta näytä. Ei oo aiemmin näin aikasin lämmöt laskenut. Eilen oli jotain kohtutuntemuksia ja mietinkin, että onko ne menkkakipuja vai mitä.
En taida saada huomiseks miehelle isänpäivälahjaksi positiivista testiä.![]()

Voi eiKiitos Nurppu![]()
Tosi ärsyttävää ku soittivat iloisesti hcg:stä et hirmu kivasti noussu ja varas väkisin neuvolankin jo, eikä oo kuulema perustetta varhaisultraan, mut mä taas laskin et ei kyllä oo yhtää hyvä nousu ja vaan mun mieliks sain ens viikolle uusintalabranei nyt sinänsä tullu yllärinä tää, tosin lämmöt yhä korkealla, mut ehkä pääsis tän tiimoilta kohta tsekkaa sit että kaikki varmasti ok. Pitää siirtää labra viikolla eteenpäin ja tehdä sitä ennen digi ens viikolla, niin on ainakin satavarma miten tää etenee ja toki miten vuoto yltyy niin kertoo omaa tarinaansa myös. Digin pitäs näyttää 3+ maanantaina jos nousee hcg normaalisti ja jos ei, niin sit ainaki varmaa et meni kesken.