Viimeisin hankintasi vauvallesi?

Vargynja

Admin
Staff member
Administrator
Helmikuiset 2021
Mikä oli viimeisin hankintasi vauvallesi? Tule kertomaan tähän ketjuun aina kun hankit jotain pikkuisellesi. 🥰

Oletko ylipäätään tehnyt jo paljon hankintoja? Tässä artikkelissa on lista erilaisista hankinnoista. Mitä sinä aiot hankkia vauvalle?
 
Täällä kans kovasti haaveilen yhdistelmävaunuista, johon sais sen turvaistuimenkin suoriltaan. Ovat vaan ihan älyttömän kalliita 😅

Ai niin, ja jo kesällä löysin kirpparilta parilla eurolla ihan käyttämättömän toppahaalarin, jota jaettiin 2021 äitiyspakkauksessa! Niin ihana kuosi, ja Reiman tuote. Silloin ei vielä ollut vauvasta tietoakaan, mutta ajattelin, että niitäkin olis hyvä olla sitten varastossa useampi (t. paria lasta hoitanut ja talvella todennut, että yli oli tullut ja sotkenut koko vaatekerraston 😅). Ja jos ei mahdu (pitäisi kyllä vielä ens talvena), niin hyvä laittaa kiertämään seuraavalle tarvitsevalle 😁
 
Lähdin sit liikkeelle vauhdilla ja tuli hommattua turvakaukalo autoon!
 
Mä yritän nyt hillitä itseäni, enkä ostele uudelle tulokkaalle yhtä innoissani kaikkea kuin edellisen raskauden aikana :Smiling Face With Open Mouth And Cold Sweat: Mutta varmaan jos saadaan tieto, että tulossa on poika, niin sitten ostaisin jotain poikamaisia vaatteita. (Esikoisella suurin osa vaatteista on todella tyttömäisiä)
 
No nyt meillä on sit myös jo yhdistelmärattaatkin 😄 Beemoo merkkiset. En tunne merkkiä, mutta osui puolison työmatkan varrelta kelpoyksilöt halvalla, niin nyt on 😊
 
Meillä on jo kaikkea. Pojat, syntynyt 4/19 ja 7/21. Jos kolmas olis tyttö niin tyttövaatteet tarvii vain ostaa. Jos poika niin ei tarvi hirveesti ostaa mitään 😅

Mietin myös ostaa Bugaboo Donkey 3/5 tuplarattaat 🤔 ja istumalauta.. onko kenellä kokemus tästä rattaista?

Meillä on peräkkäin rattaat mutta en tykkänyt, vaikea katsoo lapsen takana toinen lapsen..

Toivottavasti ymmärrätte 🙈 huomaatte varmasti jo mun suomenkieli huono. Koska mun äidinkieli ei oo suomi
 
Muokattu viimeksi:
Meillä on jo kaikkea. Pojat, syntynyt 4/19 ja 7/21. Jos kolmas olis tyttö niin tyttövaatteet tarvii vain ostaa. Jos poika niin ei tarvi hirveesti ostaa mitään 😅

Mietin myös ostaa Bugaboo Donkey 3/5 tuplarattaat 🤔 ja istumalauta.. onko kenellä kokemus tästä rattaista?

Meillä on peräkkäin rattaat mutta en tykkänyt, vaikea katsoo lapsen takana toinen lapsen..

Toivottavasti ymmärrätte 🙈 huomaatte varmasti jo mun suomenkieli huono. Koska mun äidinkieli ei oo suomi

Todella hyvin kirjoitat suomea :smiling-eyes::thumbs-up:
 
Mä en ole vielä ostellut tai edes katsellut mitään muuta kuin kävin vilkaisemassa tämän vuoden äitiyspakkauksen sisällön. Ilmeisesti tämän vuoden pakkauksia jaetaan vielä pitkälle ensi vuoteen eli mahtaakohan kesäkuisillekin vielä mahdollisesti tulla se nykyinen pakkaus?
 
Milloin äitiyspakkaus vaihtuu? Tavallisesti edellisen vuoden äitiyspakkaukset on jaettu loppuun vasta keväällä, mutta vuonna 2022 pakkaus vaihtuu jo alkuvuodesta.

Saa nähdä kuinka vuoden 2023 pakkauksen kanssa käy 🤔
 
Meillä on kaksi kesäkuista ennestään🥰 🤭
Toisesta sain edellisenvuoden pakkauksen ja toisesta uuden pakkauksen silloin. Tosin nuoremman laskettuaika oli heinäkuun alussa ja haettiin tietysti sen mukaan. Se osui juuri siihen saumaan kun osa oli vielä saanut edellisvuoden ja osa sai jo uutta.
Jos myöntämistahti on sama nyt niin ainakin meidän perhe tullaan todennäköisesti saamaan tämä 2022 kun laskettuaika pitäisi olla aika kesäkuun alussa.
 
Vauvalle olen ostanut muutaman bodyn. Yhden jo kauan sitten ennen kuin edes tiesin, että tuleeko lisää lapsia. Se oli niin kaunis ja siitä tuli hyvä tunne! Ajattelin, että jos ei omia enää tule niin annan sen lahjaksi, mutta toivottavasti saadaan kesällä sille ihan oma käyttäjä :red-heart:
 
Nyt ostettu myös torista trikoinen kantoliina sekä Tulan kantoreppu vauvatuella. Eli nyt vissiin puuttuu enää vain harsot ja muuten ois kaikki tarvittava esikoisen jäljiltä 🤭
 
@Onda oot kyl tehokas 😅
Mulla ei ole yhtään mitään vielä, en jotenkin osaa vieläkään uskoa tai uskaltaa uskoa että tää menee loppuun niin en oo myöskään ostanut siksi mitään. Vaunuja katselin just facessa ja silmiin kävi kivat Teutonian Triot, oli hyvä hinta ja siistit. Ne ei vaan ole ihan tässä lähellä ja halusin testata ensin jotta tiedän onko hyvät.
Oon pitkä ja välillä selkävaivainen ja koirakin kulkisi mukana lenkeillä niin pitää ottaa parikin asiaa huomioon 😅

Ehkä odotan vielä tokaan ultraan, jos saisi sukupuolen tietää niin osaa ostaa vaatteita (oon old-school tässä asiassa 😆), tosin jos tulee tyttö niin sitten niitäkään ei juuri tarvita kun kaverilta olisi tulossa niitä.
 
@Celesta et arvaakaan! 😄 Sillä nyt on myös rintapumppu ja siihen pullot, lisäksi mukana tuli sterolisaattori. Jälleen, maksoi yhteensä 20e kaikki, yhteensä mennyt siis 160e ja yhä puuttuu vaan harsot 😄 niitä aattelin kyllä sit vinkkailla lahjoiksi, jos rotinoita ois tulossa (ainakin Etelä-Karjalassa tapana). Okei ja ehkä jotkut imetysliivit myöhemmin. Niitäkin on yhdet esikoisen jäljiltä, mutta en tiedä kuntoa.
 
Takaisin
Top