Viimeisin hankintasi vauvallesi?

Minulla onneksi kaikki tutut tietävät, että olen melko ehdoton värien kanssa. Kirppareilta kotiutuu vain vihreitä ja keltaisia, sekä muita maanläheisiä värejä.
Minulla tulee ihan fyysisesti huono olo sinisistä ja punaisista, etenkin vaaleansinisestä ja pinkistä.

Löysin juuri niitä keskustelussa mainittuja Martinexin Muumi-bodyja eilen kirpparilta. Mintunvihreän ja vaaleankeltaisen kesävauvalle :)

Ja tulevalle pöndevauvalle asiaankuuluvasti traktorikuosisen harson! :D
Joo, mäkään en oikein pinkistä tai vaaleansinisestä perusta. Yksi poikkeus oli kuitenkin tehtävä, kun löysin Tokmannilta sinisen haikalakuosisen bodyn. Olen pienestä asti ollut obsessoitunut haikaloista, joten pakko oli ostaa kun vielä alennuksella tuli vastaan :Smiling Face With Open Mouth And Cold Sweat:

Mun äiti oli hommannut ihan kauheita vaatteita vauvalle (varmaan saanut ilmaiseksi tai aiankin puoli-ilmaiseksi jostain kirppikseltä), mut ne olkoot mökkivaaatteina sitten :D Yhdessä bodyssa luki "drop dead gorgeous"... suurin osa oli vielä, krhm, aika tyttömäisiä, vaikka ei ole vielä sukupuolikaan tiedossa.
 
Muokattu viimeksi:
Mun varmaan pahin painajainen olis jos molempien vanhemmat ym. hankkisi hyvin sukupuoli painotteisia vaatteita. Ite en yhtään tykkää tyttömäisistä tai hyvin poikamaisista väreitä tai tyyleistä. Tykkään maanläheisistä väreistä, kuoseista ja käytännöllisistä vaatteista. Puoliso taas saattaisi pukea hyvinkin sukupuolittuneisiin vaatteisiin, mutta perustelin hänelle pätevän syyn olla niitä hankkimatta 😂
 
Mä oon taas niin old school 🫣 että tykkään sukupuolittuneista vaatteista. Tosin omat lempivärit on murretut lilan, oranssin ja punaisen sävyt, joten niihin vauvakin puetaan. Murrettuja maanläheisiä sävyjä noista väreistä löytyy aika paljon nyt kirppiksiltä. Voi olla et mulla on lähtenyt vähän mopo käsistä ja ollaan vasta viikolla 22😬 Nyt täytyy keskittyä sitterin ja unipesän hankintaan niin kaapit ei pursua vaatteita keväällä..
 
Mä veikkaan, että tulee kyllä tulemaan sukupuolittunutta vaatetta meille, kun kerrottiin sukupuoli tänään mun vanhemmille ja mun siskolle miehineen. Mua nyt ei haittaa, kunhan pysytään käyttökelpoisissa vaatteissa 😊

Kävin eilen ostamassa muutamat housut, bodyt ja sukat sekä paketin harsoja Lidlistä, kun tuli myyntiin. Samalla itselle yhden imetystopin - oon toppien suurkuluttaja, ni on nyt sit yks imetysmalliakin!
 
Mä oon taas niin old school 🫣 että tykkään sukupuolittuneista vaatteista. Tosin omat lempivärit on murretut lilan, oranssin ja punaisen sävyt, joten niihin vauvakin puetaan. Murrettuja maanläheisiä sävyjä noista väreistä löytyy aika paljon nyt kirppiksiltä. Voi olla et mulla on lähtenyt vähän mopo käsistä ja ollaan vasta viikolla 22😬 Nyt täytyy keskittyä sitterin ja unipesän hankintaan niin kaapit ei pursua vaatteita keväällä..

Mulla ei värit haittaa, mutta en kestäisi jotain traktori paitaa pojalle ja tytölle prinsessa vaatteita. En oo koskaan pitänyt tuollaisista vaatteista, enkä tuu nytkään. Omaa silmää miellyttää tosi paljon Papun ja Aarren lastenvaatteet.
 
Löysin torista hyväkuntoisen viime vuoden pussin hyvään hintaan. En malttanut olla tilaamatta meidän Saimaan rannalla syntyvälle 🥰 toinen, ilmaiseksi saatu 2016 vuoden pussi, on sen verran kulunut, että se saa olla sit sellanen jokapaikan pussi, niin tän siistin voi pitää vaunuissa ja kotona.

IMG_20230509_115135.jpg
 
Löysin torista hyväkuntoisen viime vuoden pussin hyvään hintaan. En malttanut olla tilaamatta meidän Saimaan rannalla syntyvälle 🥰 toinen, ilmaiseksi saatu 2016 vuoden pussi, on sen verran kulunut, että se saa olla sit sellanen jokapaikan pussi, niin tän siistin voi pitää vaunuissa ja kotona.

View attachment 122006
Onpas ihana! 😍

On kyllä kivaa, kun tekee hyviä löytöjä, niin torissa kuin kirpparilla ☺️
 
No nyt osui sit kirpparikäynti kohdilleen! Olin muutaman vaatteen löytänyt ja jo ajatuksella, että nyt kassalle. Satuin käymään vielä yhden välikön ja sitten käytännössä tyhjensin yhden pöydän heidän vauvanvaatteistaan 🙈 Kävin sit kiikuttamassa puolet aiemmin keräämistäni pois ja vaapuin tyytyväisenä kassalle!

PoP'n, Me&I, Noshin ja Tutan vaatteita, yksi Marimekonkin body... Yhteensä 25 vaatetta (housuja, bodyja ja mekkoja) ja meni hurjat 22 euroa. Tuon Supergirl bodyn ostin eri pöydästä, mutta oli pakko, kun esikoinen niin Marvel fani.

IMG_20230511_135622.jpg
 
No nyt osui sit kirpparikäynti kohdilleen! Olin muutaman vaatteen löytänyt ja jo ajatuksella, että nyt kassalle. Satuin käymään vielä yhden välikön ja sitten käytännössä tyhjensin yhden pöydän heidän vauvanvaatteistaan 🙈 Kävin sit kiikuttamassa puolet aiemmin keräämistäni pois ja vaapuin tyytyväisenä kassalle!

PoP'n, Me&I, Noshin ja Tutan vaatteita, yksi Marimekonkin body... Yhteensä 25 vaatetta (housuja, bodyja ja mekkoja) ja meni hurjat 22 euroa. Tuon Supergirl bodyn ostin eri pöydästä, mutta oli pakko, kun esikoinen niin Marvel fani.

View attachment 122093
On kyllä hyvät löydöt! Mun parhaimpia löytöjä ollu PoP'n "välikausi " fleecehaalari ens syksylle. Tyyliin käyttämätön ja maksoi hurjat 4,50€
 
No nyt osui sit kirpparikäynti kohdilleen! Olin muutaman vaatteen löytänyt ja jo ajatuksella, että nyt kassalle. Satuin käymään vielä yhden välikön ja sitten käytännössä tyhjensin yhden pöydän heidän vauvanvaatteistaan 🙈 Kävin sit kiikuttamassa puolet aiemmin keräämistäni pois ja vaapuin tyytyväisenä kassalle!

PoP'n, Me&I, Noshin ja Tutan vaatteita, yksi Marimekonkin body... Yhteensä 25 vaatetta (housuja, bodyja ja mekkoja) ja meni hurjat 22 euroa. Tuon Supergirl bodyn ostin eri pöydästä, mutta oli pakko, kun esikoinen niin Marvel fani.

View attachment 122093
Vauuu!! On kyllä hyvät löydöt!! Hyvä sinä 😍👍 25kpl 22€ ei kyllä todellakaan oo paha hinta ☺️
 
Oon pitkään vältellyt Kånkeneita, mutta nyt totesin, että on se vaan helpoin hoitolaukuksi. Toriin oli sopivasti tullut miltei naapurista siisti myyntiin, niin nyt on sit hoitoreppukin 😊
 
Oon pitkään vältellyt Kånkeneita, mutta nyt totesin, että on se vaan helpoin hoitolaukuksi. Toriin oli sopivasti tullut miltei naapurista siisti myyntiin, niin nyt on sit hoitoreppukin 😊
Minulla on itselläni ollut jo varmaan vuosikymmenen ajan ainoana "käsilaukkuna" Kånken.

(Sinne menee niin luentomateriaalit, viikonloppukamat, taidetarvikkeet kuin käsimatkatavaratkin. Olen ihan fani.)

Mutta hoitolaukuksi ollaan ajateltu ostaa Anello, jotta aviomiehen olkapäät ei murskaannu kapeiden remmien takia :'D
 
Muokattu viimeksi:
Minulla on itselläni ollut jo varmaan vuosikymmenen ajan ainoana "käsilaukkuna" Kånken.

(Sinne menee niin luentomateriaalit, viikonloppukamat, taidetarvikkeet kuin käsimatkatavaratkin. Olen ihan fani.)

Mutta hoitolaukuksi ollaan ajateltu ostaa Anello, jotta aviomiehen olkapäät ei murskaannu kapeiden remmien takia :'D
Mä vannon niin Savotan nimeen, että siksi en ole suostunut Kånkenia hankkomaan! 😄 Mulla on itellä Koskisen suunnittelema Savotan 101, joka vissiin jo loppuunmyyty. Koskisen toinen malli, 212 ois kans kiva, mutten tiedä, saako sitäkääk enää. Toi 202 ois toki ollut kanssa hyvä hoitolaukuksi, mutta nyt mentiin hinta edellä, koska Kånken löytyi torista.

Meillä oli esikoisen kanssa ihan vaan Marimekon olkalaukku. Loppujen lopuksi painia ei niin paljoa ollut, mutta olkalaukku vaatii aina olalla oloa, ni siksi nyt reppu!
 
Takaisin
Top