Viimeisin hankintasi vauvallesi?

Hain lastentarvike kaupasta babybox samalla ku ajoin Oulun kautta kotiin 🙈
 

Liitteet

  • IMG_20221209_175043.jpg
    IMG_20221209_175043.jpg
    2 MB · Katsottu: 21
Mikäs tää babybox olikaan?

https://www.babybox.fi/ tämä kautta saa tilata ei mitään maksa , tulee sähköpostiin koodi ja pitää näyttämässä lastentarvike myyjälle ja hän antaa paketin 😊 vastasyntyneen ja äidin tarvikkeet vaipat, siteet, tuttipullo, tutti.. ym.ym Viaplay 2kk ilmainen.. pari näyte juttuja myös mukana..
 
Myös toinen juttu, libero laukku libero kerhon kautta voi tilata ja hakea K-kaupasta maksutta 👍 katsoo kuva miten tehdään
 

Liitteet

  • Screenshot_2022-12-10-22-56-43-949_com.android.chrome.jpg
    Screenshot_2022-12-10-22-56-43-949_com.android.chrome.jpg
    507.5 KB · Katsottu: 9
Hain tänään Citymarketista libero laukun 🤭
 

Liitteet

  • IMG_20221211_151653.jpg
    IMG_20221211_151653.jpg
    2.4 MB · Katsottu: 14
Näin somesta Mandalorianin vauvanvaate setin ja olihan sellainen nyt sit ostettava. Oli valitettavasti vain kokoa 56 jäljellä, mutta Bava on niin fani, että vauvaa ei ekoina viikkoina varmaan muuhun puetakaan 😅
 
Näin somesta Mandalorianin vauvanvaate setin ja olihan sellainen nyt sit ostettava. Oli valitettavasti vain kokoa 56 jäljellä, mutta Bava on niin fani, että vauvaa ei ekoina viikkoina varmaan muuhun puetakaan 😅
Uu, mun mies voisi myös Star Wars -fanina myös arvostaa tätä :Grinning Face:
 
Uu, mun mies voisi myös Star Wars -fanina myös arvostaa tätä :Grinning Face:
Yökkäreitä oli myymälässä montaa kokoa, bodya sit verkkokaupassa ja vaan tuota kokoa 56. Eli joko kiire tai sit ei kiire, riippuen, mitä haluaa 😄
 
Ensimmäinen hankinta tehtynä! Käytiin eilen miehen kanssa katsomassa käytettynä myynnissä olleita Emmaljungan yhdistelmävaunuja ja mukaanhan ne lähtivät! Hankinta myös muistutti siitä, että koko perheen reissuille alkaa nykyinen kuljetuskalusto (farkkumallinen Passat) käydä pieneksi... 🙈 Vaikka onkin ensimmäinen lapsi tuloillaan, niin kävi auton tilat kovin ahtaiksi, kun takakontin valtaavat kolme koiraamme ja turvakaukalo ja vaunut pitäisi pystyä kuskaamaan takapenkillä... Puhumattakaan siitä, kun kesälomareissuihin pitäisi pystyä ottamaan kassejakin mukaan. Eli ei se kai autaa muu kuin etsiskellä Caddya tai vastaavaa kakkosautoksi 😆
 
@Odottavainen meillä kävi esikoisen kanssa samalla tavalla - käytiin ostamassa käytetyt vaunut ja seuraavana päivänä ostettiin auto, johon kaikki mahduttaisiin! 😄
 
Ensikertalainen kaipaisi vinkkejä, että minkä kokoisia vaatteita kannattaisi alkumetreille ostaa? Jossain kirjoiteltiin, että monet hamstraa ihan turhaan 50 cm kokoa, kun useat vastasyntyneet eivät niihin mahdu. Itse ajattelin, että hankkisin pienen määrän 50 cm kokoa ja sitten enemmän 56 cm kokoa...
 
Ensikertalainen kaipaisi vinkkejä, että minkä kokoisia vaatteita kannattaisi alkumetreille ostaa? Jossain kirjoiteltiin, että monet hamstraa ihan turhaan 50 cm kokoa, kun useat vastasyntyneet eivät niihin mahdu. Itse ajattelin, että hankkisin pienen määrän 50 cm kokoa ja sitten enemmän 56 cm kokoa...
Me ostettiin esikoiselle torista vaatepaketti, jossa oli just jokunen 50cm ja sit enemmän 56. Mä aattelin tän kohdalla varmistaa, että ois just 56 valmiina, kun aina saa hihoja käärittyä.
 
Me ostettiin esikoiselle torista vaatepaketti, jossa oli just jokunen 50cm ja sit enemmän 56. Mä aattelin tän kohdalla varmistaa, että ois just 56 valmiina, kun aina saa hihoja käärittyä.
No samaa ajattelin, että vähän isot ei loppuen lopuksi kuitenkaan haittaa käyttöä!
 
Takaisin
Top