Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Mikäs tää babybox olikaan?Hain lastentarvike kaupasta babybox samalla ku ajoin Oulun kautta kotiin
Mikäs tää babybox olikaan?
Uu, mun mies voisi myös Star Wars -fanina myös arvostaa tätäNäin somesta Mandalorianin vauvanvaate setin ja olihan sellainen nyt sit ostettava. Oli valitettavasti vain kokoa 56 jäljellä, mutta Bava on niin fani, että vauvaa ei ekoina viikkoina varmaan muuhun puetakaan
Yökkäreitä oli myymälässä montaa kokoa, bodya sit verkkokaupassa ja vaan tuota kokoa 56. Eli joko kiire tai sit ei kiire, riippuen, mitä haluaaUu, mun mies voisi myös Star Wars -fanina myös arvostaa tätä
Noille tenoille olis nyt käyttöä. Yskin niin paljon että lirahtaa välillä pari tippaaHain tänään Citymarketista libero laukun
Tuli halvaksi vaunuostos@Odottavainen meillä kävi esikoisen kanssa samalla tavalla - käytiin ostamassa käytetyt vaunut ja seuraavana päivänä ostettiin auto, johon kaikki mahduttaisiin!
Todella!Tuli halvaksi vaunuostos
Me ostettiin esikoiselle torista vaatepaketti, jossa oli just jokunen 50cm ja sit enemmän 56. Mä aattelin tän kohdalla varmistaa, että ois just 56 valmiina, kun aina saa hihoja käärittyä.Ensikertalainen kaipaisi vinkkejä, että minkä kokoisia vaatteita kannattaisi alkumetreille ostaa? Jossain kirjoiteltiin, että monet hamstraa ihan turhaan 50 cm kokoa, kun useat vastasyntyneet eivät niihin mahdu. Itse ajattelin, että hankkisin pienen määrän 50 cm kokoa ja sitten enemmän 56 cm kokoa...
No samaa ajattelin, että vähän isot ei loppuen lopuksi kuitenkaan haittaa käyttöä!Me ostettiin esikoiselle torista vaatepaketti, jossa oli just jokunen 50cm ja sit enemmän 56. Mä aattelin tän kohdalla varmistaa, että ois just 56 valmiina, kun aina saa hihoja käärittyä.
Ne on loppujen lopuksi myös aika söpöjäNo samaa ajattelin, että vähän isot ei loppuen lopuksi kuitenkaan haittaa käyttöä!