Voi vitsi, @Emna lla on kyl ollu tosi lupaava käyrä, harmi että negaa oli! 
@Harmi89 sulla on kans tosi hyvän näkönen käyrä! Voi vitsi kun olis plussa nyt odottamassa!
@Juliet92 mä en muista huomanneeni että itellä herkuttelu vaikuttas mihkään
mut voihan olla yksilöllisiä eroja!
Mulla lähti lämmöt matkustaa alaspäin kohti menkkoja. Huomenna pitäis alkaa. Testit ollu läpi linjan valkoisia kuin Lumikin hipiä. Pohdin kuitenkin että liekö toi jännä lämpökuoppa ollu seurausta siitä greipin syönnistä, että se olis sitä estrogeenia vahvistellu
ehkäpä jatkan kuitenkin vielä ens kierron sillä linjalla. Ja ens kierron jälkeen onkin sit jo hoidot! 

@Harmi89 sulla on kans tosi hyvän näkönen käyrä! Voi vitsi kun olis plussa nyt odottamassa!
@Juliet92 mä en muista huomanneeni että itellä herkuttelu vaikuttas mihkään
Mulla lähti lämmöt matkustaa alaspäin kohti menkkoja. Huomenna pitäis alkaa. Testit ollu läpi linjan valkoisia kuin Lumikin hipiä. Pohdin kuitenkin että liekö toi jännä lämpökuoppa ollu seurausta siitä greipin syönnistä, että se olis sitä estrogeenia vahvistellu

niin ja joo, greippimehua oon nyt ryystänyt ihan urakalla tässä kierrossa, koska sitä oli tullut meidän kyläkauppaan laatikkotolkulla niin ostin useamman pönikän kotiin ja töihin..
nyt jos ei selkeitä ovislimoja tule niin sitten oon varmaan vaan jo vanha ja kuiva ja elettävä sen mukaan.

Ihanaa, onnea! Toivottavasti vuoto on jo poissa ja viivat vahvistuu entisestään
mut se olikin hengitystahti
Tosi mielenkiintoisia pieniä nyansseja oot muutes bongaillut, vaikka ei aina voikaan sanoa onko sattumaa vai ei