Palautetta ja ideoita!

Kylläpä se tuntuu nyt menevän satunnaisesti. 🤔 No tutkitaan lisää ja katsotaan pystyykö tätä korjaamaan/parantamaan.
 
Mulla se toimii niin että jos seuraamassani ketjussa on uusia viestejä, pääsen otsikosta viimeiseen lukemattomaan.
Kun avaan ketjun josta seuraan ja jossa ei ole lukemattomia viestejä, päädyn ensimmäisen sivun alkuun.
Ketju jota en ole koskaan kommentoinut menee aina ensimmäiselle sivulle.
 
Kännykällä mulla ei muuten näy mitään boldauksia ketjuissa joihin on tullut uusia viestejä. Seuraan kommentointeja siis pääasiassa vähän tuurilla, tai seuraamalla milloin ketjua on viimeksi kommentoitu.
Tietokoneella boldaus toimii ihan oikein. Niin ja kyseessä Android.
 
Kiitos Noaidi, laitan eteenpäin ja kysäisen missä näiden kanssa mennään. Mikä puhelin (merkki ja malli) sinulla on? Entä mitä selainta käytät puhelimella? Outoa kyllä kun osalla Androidin käyttäjistä näkyy ja osalla ei.

Uskoisin että ketjussa kuuluukin päätyä alkuun, jos siellä ei ole uusia viestejä. Mutta jos niitä on, pitäisi kyllä päätyä uusiin.
 
Minä ainakin saatan haluta lukea "kaikki" uudet viestit eri ketjuista ensin ja sitten kirjoitella. Ja haluaisin päätyä siis ketjun loppuun, vaikka ei ole uusia viestejä. Aiemmin kun näkyi sivut, siitä oli kätevä klikata, nyt vaatii sen että ensin menee ketjun ekalle sivulle ja sieltä valitsee sen mene loppuun (ja sitten klikkaa vaikka edelliselle sivulle, jos siellä oli teksti jota haluaa lainata). Ei ole siis iso juttu ja kaikki käyttävät omilla tavoillaan.

Mutta ainakin olisi kiva saada ne sivunumerot takaisin (tästä taisikin olla jo jossain puhetta..?)
 
Luulen ettei ole teknisesti ainakaan helppoa saada niin että menisi aina ketjun loppuun. Mutta ne sivunumerot olisi minustakin kivat näkyville. Niistä tosiaan oli joskus puhetta. Kyselen niidenkin perään.
 
Kiitos Noaidi, laitan eteenpäin ja kysäisen missä näiden kanssa mennään. Mikä puhelin (merkki ja malli) sinulla on? Entä mitä selainta käytät puhelimella? Outoa kyllä kun osalla Androidin käyttäjistä näkyy ja osalla ei.

Uskoisin että ketjussa kuuluukin päätyä alkuun, jos siellä ei ole uusia viestejä. Mutta jos niitä on, pitäisi kyllä päätyä uusiin.
Tuo ketjujuttu ei minusta ole vika, vaan ominaisuus. Ja itse siis tykkää tuosta kuinka se nyt toimii. Kaikilla se ei ilmeisesti ole heti ainakaan toiminut samalla tavalla. 😊

Mulla on OnePlus 7pro ja selaimena käytän chromea
 
Onko täällä ehkä tapahtunut joku pieni päivitys viimepäivinä? Mulla on nyt vaikea kirjoittaa kännykällä vastauksia, kun nyt menee näppäimistö tämän vastauskentän päälle, enkä nää mitä kirjoitan. Ennen pystyi skrollata alaspäin niin, että näki mitä kirjoitti.

Tässä on tietty lisäksi voinut päivittyä tämä puhelimen selain (Edge), tai käyttöjärjestelmä (Android), eli voi olla että foorumi on tähän täysin syytön. Mutta teiltä on näistä kolmesta helpoin kysyä, onko jotain muuttunut :wink

Tässä yks screen capture tuosta - tässä ei siis voi yhtään skrollata alaspäin, tekstin näkee vain, jos laittaa näppäimistön hetkeksi pois ruudulta.

Screenshot_20220615-121431.png
 
Onko täällä ehkä tapahtunut joku pieni päivitys viimepäivinä? Mulla on nyt vaikea kirjoittaa kännykällä vastauksia, kun nyt menee näppäimistö tämän vastauskentän päälle, enkä nää mitä kirjoitan. Ennen pystyi skrollata alaspäin niin, että näki mitä kirjoitti.

Tässä on tietty lisäksi voinut päivittyä tämä puhelimen selain (Edge), tai käyttöjärjestelmä (Android), eli voi olla että foorumi on tähän täysin syytön. Mutta teiltä on näistä kolmesta helpoin kysyä, onko jotain muuttunut :wink

Tässä yks screen capture tuosta - tässä ei siis voi yhtään skrollata alaspäin, tekstin näkee vain, jos laittaa näppäimistön hetkeksi pois ruudulta.

View attachment 113767

Ainakaan itselläni ei ole tällaista ongelmaa. Oiskohan puhelimen tai selaimen päivityksestä. 🤔 Laitan silti eteenpäin kyselyä että oisko asialle mitään tehtävissä. Onko muilla samaa?

Onko muilla noita mainoksia ihan joka välissä? Tosi isoja, siis ei mahdu edes näytölle.
Etusivulla pari ja tuolla keskustelun alussakin aina on yksi 🤔

Ei siis silleen mikään ongelma, mutta vähän häiritsee 😅

Ymmärrän että mainokset voi tuntua häiritseviltä, mutta ne on sivun menojen kattamiseksi välttämättömiä. Toki jos joku mainos on tosi häiritsevä, asialle on mahdollista tehdä jotain. (Esim. ne koko ruudulle pomppaavat mainokset joita jossain vaiheessa tuli ihan koko ajan.)
 
Joo, siis ymmärrän kyllä, et mainoksia täytyy olla.
Nyt on vaan ollut lähiaikoina koko ajan yli näytön kokoisia aina kun siirtyy keskusteluun/etusivulle tms. Aiemmin ei oo tullut joka kerta.

Laitan palautteen eteenpäin, mutta koska en niistä päätä en valitettavasti voi luvata mitään.
 
Mä myös ymmärrän mainosten tarkoituksen, mutta jättiisot mainokset peräperää ei kyllä enää houkuttele vaan lähinnä ärsyttää ja harventaa käyntejä.
tätä on pakko kompata. Sen lisäksi sivuston toiminta on tosi tökkivää ja hidasta koska mainokset on niin suuria.
Palautteena siis asioista päättäville tahoille, että mainokset on ok ja ymmärrettäviä jotta sivusto ylipäänsä pyörii, mutta näin suuret ja kaistaa vievät on haitallisia foorumilaisten tyytyväisyysmittareissa
 
Miks mulla näkyy kaikilla sivuilla että tilaa nikotiininuuskaa netistä? Olen yrittänyt sulkea sitä mutta tuloksetta. Todella aiheellinen mainos vauvafoorumilla.....
 
Kyseinen mainos tulee Googlelta eikä me saada valita niitä. Meidän on vain mahdollista blokata meille sopimattomia. Osa mainoksista kuitenkin pompsahtaa aina uudestaan vaikka ne blokkaisi. Mainoksista vastaava taho aikoo katsoa tuota nuuskamainosta. Se on kuulemma blokattu ainakin kertaalleen, mutta kuuluu ilmeisesti niihin jotka palaa. Mainos yritetään saada pysymään poissa.
 
En muista nähneeni mainintaa tästä aiemmin, onkohan tää vaan mulla: osa ilmoituksista tulee englanniksi, osa suomeksi. Eipä tää kauheesti häiritse, joku päivä vaan yhtäkkiä huomasin :)

Screenshot_20220712-130811.png
 
Takaisin
Top