BBT - basal body temperature

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja mannikka
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Eli pelkkä kolmen päivän noususuhdanne ei vielä riitä?
Torstaina Tuli siis ovisplussa ja pe, la, su aamuina lämmöt koko ajan nousussa 🤔
Luulen että jos ei olis ovistestejä merkattu, vois laskea sen mahdollisesti päivää aiemmaksi. Mutta sulla uskon että ovisplussan seuraava päivä on se ovulaatio vaikka lämpö on jo vähän ollut nousussa. Sen jälkeiset 3 korkeampaa arvoa varmasti piirrättää oviksen heti huomenna. 🤔

Mäki uskon että Harmilla kyllä piirtää oviksen huomenna! 😍

Nurpun scoret näyttää kyllä niin hyvältä, kunpa tulisi tulosta 🙏🤩

Jossun lämmöt on niin 😍😍🔥

Mä en oo taas jaksanu mittailla kun ollu yöt niin mahottoman kuumia.. ja väärällä tavalla siis 😂
Pupuiltiin tänään aamulla pitkästä aikaa, tuulettimen edessä 🤣 alko halut olla jo sitä luokkaa että ylitti kuumuudenki, ens viikkoa ja alkavaa lomaa odotellessa 😍
nyt siis kp10 ja ovis varmaan tossa ens viikolla jossain kohtaa, ke-pe akselilla ehkä? Perjantaina meillä on tosiaan sit se IVF-suunnittelukäynti! Nyt ei niin jakseta erityisemmin yrittää, nautitaan vaan kesästä ja toisistamme ja kerätään voimia tuleviin hoitokiertoihin 😍 lauantaina myös lähtö Espanjaan muutamaksi päiväksi niin jää sit mittailut väliin, en jaksa sinne ottaa mittaria 😄 ehkä voisin ens viikon mittailla la aamuun asti ja seurailla vähä ehtiikö se ovis tulla ennen reissua, tietäis sitte suunnilleen milloin menkat alkaa!

Niin kuin Jossu ennusti, tänään piirsi flo ovikselle viivan. 😊 Screenshot_20220704-085901_Flo.jpg

Mäki uskon että Harmilla kyllä piirtää oviksen huomenna! 😍

Nurpun scoret näyttää kyllä niin hyvältä, kunpa tulisi tulosta 🙏🤩

Jossun lämmöt on niin 😍😍🔥

Mä en oo taas jaksanu mittailla kun ollu yöt niin mahottoman kuumia.. ja väärällä tavalla siis 😂
Pupuiltiin tänään aamulla pitkästä aikaa, tuulettimen edessä 🤣 alko halut olla jo sitä luokkaa että ylitti kuumuudenki, ens viikkoa ja alkavaa lomaa odotellessa 😍
nyt siis kp10 ja ovis varmaan tossa ens viikolla jossain kohtaa, ke-pe akselilla ehkä? Perjantaina meillä on tosiaan sit se IVF-suunnittelukäynti! Nyt ei niin jakseta erityisemmin yrittää, nautitaan vaan kesästä ja toisistamme ja kerätään voimia tuleviin hoitokiertoihin 😍 lauantaina myös lähtö Espanjaan muutamaksi päiväksi niin jää sit mittailut väliin, en jaksa sinne ottaa mittaria 😄 ehkä voisin ens viikon mittailla la aamuun asti ja seurailla vähä ehtiikö se ovis tulla ennen reissua, tietäis sitte suunnilleen milloin menkat alkaa!
Ihanaa lomaa teille! 😍
Ja tulehan kertomaan suunnittelukäynnin uutiset meillekin (jotka todennäköisesti tulevat perässä IVF-suunnitteluun) 🤗

@Kultahippi oijoi ihanaa, että kohta loma! 😍 Ja niinpä, odotan tosi innolla teidän IVF suunnittelun kuulumisia! Meillä vielä vähän reilu pari viikkoa jäljellä odottelua :)

@Harmi89 jee! :) Kyllä se jossu tietää! :D

Mulla mentiin tänään pakkasen puolelle lämmöissä. Tuli heti flashbackit viime kierrosta. Taasko lähetään vetää sitä hullua siksakkia 🫣

Screenshot_20220704-092623.png

@Harmi89 , @Nurppu Kiitos 😍😍 ja ehdottomasti tuun kertomaan! 😊

Toivotaan Nurppu että tuo on vain yksi "pieni" perusdippi ja huomenna lämpö nousee ja pysyisi tasaisena 😍🙏

@Jossu123 miltäs festarien jälkeiset lämmöt näyttää?? 😍
Lämmöt oli tänään edelleen 36,7. Eli ei suurta notkahdusta.😍 oon ihan varma että on tärpännyt. Kaikki tuntemukset kohdussa viittaa siihen. Heräsin tänään jo klo 5 pirteänä.

Lämmöt oli tänään edelleen 36,7. Eli ei suurta notkahdusta.😍 oon ihan varma että on tärpännyt. Kaikki tuntemukset kohdussa viittaa siihen. Heräsin tänään jo klo 5 pirteänä.
😍 Tässähän alkaa ihan jännittämään sun puolesta! Voi kun olisi tärppi!

On kyllä hyvän näköisiä käyriä. Toivotaan jo plussia tähän ketjuun, miltäs Jossu123 käyrä näyttää?

Itsellä ovis vielä mysteeri, jossain näillä nurkilla sen pitäisi olla /ollut. Ei mitään selkeää lämpöjen perusteella. Havahduin myös flo tutkiessa että nyt on jo yk 10 menossa. Nopeasti on aika mennyt.
Screenshot_20220705_155615.jpg

On kyllä hyvän näköisiä käyriä. Toivotaan jo plussia tähän ketjuun, miltäs Jossu123 käyrä näyttää?

Itsellä ovis vielä mysteeri, jossain näillä nurkilla sen pitäisi olla /ollut. Ei mitään selkeää lämpöjen perusteella. Havahduin myös flo tutkiessa että nyt on jo yk 10 menossa. Nopeasti on aika mennyt.
View attachment 114199
Oisko sun ovis voinut mennä jo...? 🧐 Jos nyt olis tyyliin dpo 6?

20220705_160447.jpg

Mun käyrä näyttää tältä ja äsken oli vähän lämmin olo niin mittasin 36,8. 😊 Tänään sain ekan haamulaisen päiväpissasta 3h pidätyksellä. Katotaan mitä sille tapahtuu huomenaamulla.

Niinku pelkäsin, näyttäs että siksakille lähettiin taas! Olis kyllä jännä tietää että mistä ihmeestä tässä on kyse 🤔

Screenshot_20220706-093915.png

20220706_094248.jpg

Negaahan se näytti ja lämmöt notkahti myös. Normikierrossa alkais huomenna menkat. Ajattelin kuitenkin nyt laittaa cyclogestit niin, että dpo 12 tai 13 viimeisin koska enhän mä tiedä koska mun vuoto alkais muutenkaan km jäljiltä. Yritän myös tähdätä tällä niin, etten olisi ulkomailla ja mies Suomessa ovulaation aikaan. 😅 onko kokemusta, alkaako menkat heti pian progetuen lopetuksesta?

Takaisin